Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „ Amenajari cu lucrari CES si eliminarea excesului de umiditate in B.H.Homorod,comuna LUETA,jud. harghita


Anunt de participare numarul 99714/07.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  serv licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  Cotruta Tania, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior
Adresa postala:  Calea Feldioarei 6A, Localitatea:  , Brasov, jud. Brasov, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0268/440809, In atentia:  ing. Ceascai Liana, Email:  [email protected], Fax:  0268/440021
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior
Adresa postala:  Calea Feldioarei 6A, Localitatea:  , Brasov, jud. Brasov, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0268/440809, In atentia:  ing. Ceascai Liana, Email:  [email protected], Fax:  0268/440021
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior
Adresa postala:  Calea Feldioarei 6A, Localitatea:  , Brasov, jud. Brasov, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0268/440809, In atentia:  ing. Ceascai Liana, Email:  [email protected], Fax:  0268/440021
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„ Amenajari cu lucrari CES si eliminarea excesului de umiditate in B.H.Homorod, comuna LUETA, jud. harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior Calea Feldioarei 6A, Brasov, jud. Brasov
Codul NUTS: RO12 - Centru
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
„ Amenajari cu lucrari CES si eliminarea excesului de umiditate in B.H.HOMOROD, comuna LUETA » Jud.Harghita".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45111230-9 - Lucrari de stabilizare a solului (Rev.2)
45111220-6-Lucrari de indepartare a vegetatiei (Rev.2)
45111240-2-Lucrari de drenare a solului (Rev.2)
45112320-4-Lucrari de asanare a terenului (Rev.2)
45221220-0-Podete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 10.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.ne?adr.?prev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.?epl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat , Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Certif.Constat.emis de Of.reg. comertului.Certif.de ?atric. Of.reg. comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min.900.000 lei, respectiv 218213 Euro ; Bilant.cont.la data de 31.12.2008 si 31.12.2009, viz.de organ.compet.?domeniu, Inform.priv.situatia financ.pt.anii 2007, 2008, 2009, Identif.financiara 350.000 lei.
Autoritatea contractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentru urmatorii indicatoria) lichiditate generala (active circulante / datorii curente x 100) =75%
Lichiditatease vor calcula dupa datele de bilant la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc., Decl.priv.lista princ.lucr.?ult.5 ani, exper.simil.400.000, resp. 96979 Euro , realiz.prin exec.unor lucr.simil. contact, act ad. PV termin. Lucr sau PV rec. finala, Recom., Recom.din partea altor benef.(3), Atest.lucr.IF conf. Ordin 239/2007 sau182/2009, ISO 9001, 14001(poate fi si in curs de obt.), OHSAS18001, Decl.cu utilajele, Decl. priv.efect.med.an.al pers.angaj.si al cadr.de cond., CV , caziere jud. pers. resp. Direct cu indepl. Contr.Decl.cu subcontr.RTE angaj perman. Sau orce forma admisa.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie in luni
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie(numar intreg de zile)
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2010 10:00
Locul: ANIF-RA Sucursala Teritoriala Mures Olt Superior
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluaresi reprezentantii ?uterniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  Spl Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. --, Fax:  --
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2010 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer