Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Aprovizionarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I ? VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradininitele de stat si private cu program de 4 ore, pentru anul scolar 2012 ? 2013 din judet


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
5.273.261 RON

Castigatorul Licitatiei: SIMULTAN S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 137686/12.10.2012
Informatii anunt de participare asociat 129497
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Adresa postala: Str. UNIRII Nr. 19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: CRISTIAN UNGUREANU, Tel. +40 0251408200, Email: [email protected], Fax: +40 0251408230, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
? Aprovizionarea si distributia produselor lactate pentru elevii din clasele I ? VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradininitele de stat si private cu program de 4 ore, pentru anul scolar 2012 ? 2013 din judetul Dolj?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile si gradinitele din judetul Dolj, conform Situatia privind efectivele de elevi si precolari, anexa la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor furniza: ?lapte tratat termic, UHT/LAPTE PASTEURIZAT, in ambalaje de 200 ml/unitate;sau?Produse derivate: iaurt simplu (produs din lapte fermentat care contine cel putin 90% din greutate lapte tratat termic, care indeplinesc cerintele specificate in art. 3 din Regulamentul (CE) nr. 657/2008 al Comisiei din 10 iulie 2008 de stabilire a normelor de aplicare a Regulamentului (CE) nr. 1.234/2007 al Consiliului in ceea ce priveste acordarea de ajutoare comunitare pentru furnizarea laptelui si a anumitor produse lactate elevilor din institutiile scolare, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si pe cele prevazute in Regulamentul (CE) nr. 852/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 29 aprilie 2004 privind igiena produselor alimentare si in Regulamentul (CE) nr. 853/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 29 aprilie 2004 de stabilire a unor norme specifice de igiena care se aplica alimentelor de origine animala si sunt marcate cu stampila ovala, conform normelor sanitar-veterinare.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15551300-8-Iaurt (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
5, 273, 261RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S144-240785din28.07.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 87 Denumirea: ?Achizitionarea si distributia produselor lactate anul scolar 2012 - 2013, lot 1
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 6
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SIMULTAN S.R.L.
Adresa postala: STR. STADIONULUI, NR. 1, Localitatea: Faget, Cod postal: 305300, Romania, Tel. 0256212036, Email: [email protected], Fax: 0256212036
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2380380.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1670987.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 88 Denumirea: ?Achizitionarea si distributia produselor lactate anul scolar 2012 - 2013, lotul 2
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SOLE MIZO ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: DJ 216, Bifurcatie nr. 4 ( birou nr. 1-3 si 14 -15 ), Localitatea: Timisoara, Cod postal: 30 000, Romania, Tel. 0733 071 650; 0256/380740, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256 380 741, Adresa internet (URL): www.solemizo.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2289685.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1702561.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
Contract nr: 89 Denumirea: ?Achizitionarea si distributia produselor lactate anul scolar 2012 - 2013, lot 3
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 5
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DORNA S.A.
Adresa postala: STR. TRANSILVANIEI, NR. 40, Localitatea: Vatra Dornei, Cod postal: 725700, Romania, Tel. +40 230375121/22, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 230375335
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 2767241.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1899713.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
3
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr.346/2004) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare si/sau garantia de buna executie, vor depune documente prin care dovedesc ca sunt I.M.M.- Ofertantii straini de tip IMM pot beneficia de reducere doar in conditiile in care vor prezenta documente edificatoare din tara respectiva din care sa reiasa faptul ca au un statut similar operatorilor economici de tip IMM din Romania. Operatorii economici trebuie sa faca dovada ca indeplinesc conditiile de IMM.Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, fiecare membru al asocierii va trebui sa se incadreze in categoria IMM-urilor.2..In cazul in care, oferteleprezinta preturi egale, atunci se va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara . In acest caz contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.10.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer