Licitatie Publica - « Armaturi manuale
Anunt de participare (utilitati) numarul 93401/25.01.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zoican, Tel.0351/403.394-0351/403.346, In atentia: Serviciului Tranzactii Comerciale, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
« Armaturi manuale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.E. Craiova II, loc. Craiova, str. Bariera Valcii nr.195, jud.Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiearmaturi manuale .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42131000-6 - Robinete si vane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie armaturi manuale, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini.Se va depune oferta pe loturi cu obligatia ofertarii intregului lot.
Valoarea estimata fara TVA: 481, 127.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-Oferta completa=9.000 lei(LOT1=6.100lei;LOT2=150lei;LOT3=300lei;LOT4=250lei; LOT5 =650lei;LOT6=1.000lei;LOT7 =550lei).Garantie de buna exec: 10% din val contract
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident)Certificat de inregistrare/Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau TeritorialaDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalNota: In locul documentelor de calificare solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A.In cazul in care opteaza pentru prezentarea Formularului A va trebui sa prezinte si Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (se va completa Formularul 9), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari (de exemplu ex. document constatator cf. HGR 1337/2006, recomandari din partea beneficiarilor de produse similare)Documente emise de organisme acreditate, care confirma ca atat producatorul cat si furnizorul precum si toti subcontractantii au certificarea sistemului calitatiide catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, Standardulde calitate aplicat este SR EN ISO 9001/2001; SR EN ISO 9001/2008 sau echivalent. Inf. privind subcontractantii .
Nota: In locul documentelor privind capacitatea tehnica solicitate mai sus ofertantii pot opta pentru Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea criteriilor de calificare conform formular A .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2010 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2010 14:00
Locul: Sala de Licitatii a SC CEN Craiova SA, etajul 3, str. Unirii nr. 147, loc. Craiova, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 14, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200134, Romania, Tel.0251/418.568, Fax: 0251/415.601
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepandde la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul JuridicSC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403.362, Fax: 0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2010 15:48