Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR Depozit de deseuri periculoase UCT ? Posta Rat ( Municipiul Turda


Anunt de participare numarul 129296/31.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala:  P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea:  Turda, Cod postal:  401184, Romania, Punct(e) de contact:  FLOARE BUDUSAN, Tel. 0264313160, Email:  [email protected], Fax:  0264317081, Adresa internet (URL):  www.primturda.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR Depozit de deseuri periculoase UCT ? Posta Rat ( MunicipiulTurda
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta in management si servicii conexe
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL TURDA
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii DE ASISTENTA TEHNICA PENTRU SUPERVIZAREA LUCRARILOR DE DECONTAMINARE A DEPOZITULUI DE DESEURI PERICULOASE POSTA -RAT MUNICIPIUL TURDAJUDETUL CLUJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acordarea de asistenta tehnica pentru supervizarealucrarilorpentruproiectul: REABILITARE SIT POLUAT ISTORIC -DEPOZIT de DESEURI PERICULOASE UCT- POSTA RAT (PRIMARIA TURDA).
Valoarea estimata fara TVA: 935, 210RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 16.800 lei, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea este asigurata prin FEDR prin POS Mediu , Axa 2 DMI 2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 , 181din OUG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certificat constatator ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Inf. gen.cifra mediE anuale de afaceri, in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), egala sau mai mare decat1.500.000 lei.
? Bilanturicontabile 2008, 2009, 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara-RecomandariStandarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008-ISO14001/ 2005 sau echivalentInformatii privind dotarile Sa dispuna debirotica si echipamentele tehnicenecesare pentru indeplinirea contractului
Informatii privind personalul angajat si cadrele de conducere:
Expert principal 1Stud. superioare univ. tehn. : Constructii civile, industriale, agricole , instalatii.
Exp. Prof. Gen. :
- Cel putin 3 ani de exp. in lucr.de invest.
Experi. Profes. Specif.: Cel putin 1 contr.prestat .
Expert princ. 2 -Dirig. de sant.- atestat pe dom. de atest. 6 LTE - 6.2 De imbunatatiri funciare sau pe dom.de atest. 5 Lucr.hidro. ? 5.2 Lucr hidro? Cat. de import. C;Calificari si competente:
? Studii univ. de lg. dur. abolv. cu dipl. de licenta in dom. tehn. CCIA, hidrotehn., instalatii
Expert. prof. generala: - Cel putin 3 ani de exp. profes. generala;
-Exp. Prof. Specif.:
-Cel putin 1 contract prestatin care a avut atrib. privind asig. calit.
Experti cheie 3 : Inginer RezidentCalificari si competente:
- St. Sup. de lung. dur. in dom. CCIA , inst., ing. mediului;
Exp. profes. gen.: -Min. 3 ani de experi. in lucr. de invest. .
Experi. profes. specif.: Cel putin 1 contr.prestat .
Expert cheie 4 : Inginer de proces
Calific. si compet.:
Dipl. de lic. in dom. geologic. , protect. mediului., inginerie chimica., relev. pentru proiect
Exper. profes. gener.: - Cel putin 3 de ani de exper. profes.;
Exper. Profes. Specif.:
- cel putin 1 contr. prestat ca ing. de proces in dom. similar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditia minima de calificare pentru demonstrarea exp. Sim. se consid.prez. cel putin a unui contract servicii similar prestat in ultimii 3 anicu o val. de 500.000 lei sau max.2 contr. Similare prest. a caror valoare cumulata sa fie de 900.000 lei , avand ca obiect asig.supravegherii tehnice a lucrarilor de investitii in infrastructura de mediu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11639 din 22.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2011 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA, P-TA 1 DECEMBRIEI 1918 NR.28camera 42 achizitii publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Toti ofertantii sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr.6 , Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040-213104641, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Marenr. 1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264 593865
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA
Adresa postala:  P-TA 1 DECEMBRIE 1918 NR.28, Localitatea:  TURDA, Cod postal:  401184, Romania, Tel. 0264 311153
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.08.2011 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer