Licitatie Publica - " Barca de salvare total inchisa si barca rapida de salvare "
Anunt de participare numarul 91053/18.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalin Stoian, Tel.0241/664740, In atentia: Elena Ghita, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Barca de salvare total inchisa si barca rapida de salvare "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea se va face in conditii CIF in portul Constanta, Romania.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia:
Lot I - unei barci de salvare total inchise si a instalatiei de lansare/ridicare (grui) a barcii respective;
Lot II - unei barci rapide de salvare cu motor amplasat in exteriorul barcii si a instalatiei de lansare/ridicare corespunzatoare respectivei ambarcatiuni.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34521400-9 - Barci de salvare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu cantitatile si specificatiile Caietului de sarcini, Anexa 1 si Anexa 2.
Valoarea estimata fara TVA: 78, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Proiect maritim romano-norvegian "RoNoMar"-GRANT IN CADRUL PROIECTULUI DE COOPERARE NORVEGIAN.2. Completare din Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului:
1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
1. Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Bilantul contabil din anul precedent; 3.Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; 4.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana-angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta - angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica; 2.Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani; 3.Experienta similara; 4.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti -
Ofertantul va prezenta lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare (daca exista)sau declaratie pe propria raspundere in cazul neexistentei de obligatii contractuale in curs de desfasurare; 5.Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii propriu ISO 9001/2000 sau echivalent; 6.Autorizare pentru livrarea produselor de la producator; 7.Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii producatorului ISO 9001/2000 sau echivalent; 8.Autorizare pentru livrarea produselor (Formularul nr. 3 UMC; 9.Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii producatorului ISO 9001/2000 sau alte sisteme de asigurarea calitatii bazate pe seriile de standarde europene copie insotita de mentiunea conform cu originalul.
10.Subcontractanti: Se va completa lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, partea/partile din contract care urmeaza a fi subcontractate precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Se vor lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertanul va face dovada incheierii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de furnizare de produse similare, a carui valoare minima per contract sa fie de: Lotul I - 12.120 euro, echivalentul a 52.089 lei ;Lotul II -11.280 euro, echivalentul a 48.479 lei;sau a cel mult trei contracte de furnizare de produse similare, a caror valoare minima cumulata sa fie de: Lotul I - 20.200 euro, echivalentul a 86.815 lei;Lotul II -18.800 euro, echivalentul a 80.798 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_Barci 3
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular 12C.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 1. Proiect maritim romano-norvegian "RoNoMar"-GRANT IN CADRUL PROIECTULUI DE COOPERARE NORVEGIAN.2. Completare din Venituri proprii.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata de pe raza teritoriala a Universitatii Maritime din Constanta
Adresa postala: Str.Traian nr.31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/55.13.45, Email: [email protected], Fax: 0241/61.02.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contestata in termen de 5 zile de la comunicare, conform prevederilor art. 256^2(1) lit b)/OUG 34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta, Compartiment Juridic
Adresa postala: Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/66.47.40, Email: [email protected], Fax: 0241/61.72.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2009 09:23