Licitatie Publica - ? CHEU MONTARE GRUIE PENTRU RIDICARE/COBORARE BARCI DE SALVARE LA BAZA NAUTICA?
Anunt de participare numarul 111941/23.11.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104 cod postal 900663, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900338, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina Stoian, Tel. 0241/664740, In atentia: Elena Ghita, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa internet (URL): Str. Mircea cel Batran, nr.104, Constanta, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? CHEU MONTARE GRUIE PENTRURIDICARE/COBORARE BARCI DE SALVARE LA BAZA NAUTICA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Baza Nautica a Universitatii Maritime din Constanta-malul Lacului Siutghiol Constanta.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea, prin mijloace, corespunzatoare cerintelor specificate de Caietul de sarcini, a lucrarilor ? CHEU MONTARE GRUIE PENTRURIDICARE/COBORARE BARCI DE SALVARE LA BAZA NAUTICA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241100-9 - Lucrari de constructii de chei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate Caiete de sarcini: Piese scrise siPiese desenate
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul:
- de asuplimenta valoarea initiala a contractului cu maxim 20%, cu respectarea prevederilor art. 122 lit.idin OUG 34/2006 actualizata;
- de a achizitionalucrari similarecu respectarea art. 122 lit.jdin OUG 34/2006 actualizata.
Valoarea estimata fara TVA: 209, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 2090 lei, respectiv 486, 53 euro.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Proiect maritim romano-norvegian "RoNoMar"-GRANT IN CADRUL PROIECTULUI DE COOPERARE NORVEGIAN.2. Completare din Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; 7.Imputernicire notariala privind autorizarea semnarii ofertei si contractului;8.Cazierul judiciar al societatii;9.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului; 3.Pentru persoane fizice romane: Autorizatia de functionare; 4.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Bilanturi contabile din ultimii 3 ani; 3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana-angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana - Angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica;2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; 3.Experienta similara; 4.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate; 5.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificare personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; 6.Cerinte minime privind personalul tehnic de specialitate alocat realizarii contractului; 7.Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat; 7.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;8.Declaratie pe propria raspundere- respectarea cond. de munca, protectia muncii; Standarde de asigurare a calitatii; 9.Standarde de protectie a mediului. 10.Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea a cel mult 2 (doua) contracte finalizate in valoare cumulata de200.000, 00 lei fara TVArespectiv, 46.558, 20 euro
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul.Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1Durata unei runde: 1 zi(24ore)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_10_Cheu
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2010 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular 12C.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect maritim romano-norvegian "RoNoMar"-GRANT IN CADRUL PROIECTULUI DE COOPERARE NORVEGIAN;Completare din venituri proprii.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata din raza teritoriala a Universitatii Maritime din Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr.31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241/55.13.45, Email: [email protected], Fax: 0241/61.02.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contestata in termen de 5 zile de la comunicare, conform prevederilor art. 256^2(1) lit b)/OUG 34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Maritima din Constanta
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900338, Romania, Tel. 0241/66.47.40, Email: [email protected], Fax: 0241/61.72.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.11.2010 14:40