Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - -Contract de servicii pentru realizarea: ?Plan pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in bazinele hidrografice Ialomita, Mostistea si Calmatui?


Anunt de participare numarul 122836/07.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR BUZAU IALOMITA
Adresa postala:  STR. BUCEGI, NR.20BIS, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120208, Romania, Punct(e) de contact:  MARIAN LUNCA, Tel. 0238725447, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0238427237, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
-Contract de servicii pentru realizarea: ?Plan pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in bazinele hidrografice Ialomita, Mostistea si Calmatui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bazin hidrografic Ialomita, bazin hidrografic Mostistea, bazin hidrografic Calmatui, sediul beneficiarului si sediul prestatorului
Codul NUTS: RO31 - Sud - Muntenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii decartografiere aeriana, topografie, cartografiere digital, analiza hidrografica, analiza a dimensiunilorpentru realizarea: ?Plan pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in bazinele hidrografice Ialomita, Mostistea si Calmatui?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354100-5 - Servicii de cartografie digitala (Rev.2)
71351810-4-Servicii de topografie (Rev.2)
71353100-8-Servicii de analiza hidrografica (Rev.2)
71353200-9-Servicii de analiza a dimensiunilor (Rev.2)
71354200-6-Servicii de cartografie aeriana (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru implementarea proiectului ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Bazinul Hidrografic Buzau - Ialomita?, finantat din Fondul de Coeziune, in baza Contractului de Finantare nr.103099 / 23.12.2010 incheiat intre MMP si AN Apele Romane prin Administratia Bazinala de Apa Buzau - Ialomita si in baza Ordinului Ministrului Mediului si Padurilor nr. 2362 / 23.12.2010in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat, se solicita urmatoarele : Realizarea Planului pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in bazinele hidrografice Ialomita, Mostistea si Calmatui?
Valoarea estimata fara TVA: 11, 724, 010RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 175860 RON ; Garantia de buna executie: 10% din valoarea (fara TVA) a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune si Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de M.F. ? A.N.A.F.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
cazier judiciar al persoanei/persoanelor aflate la conducerea operatorului economic
cazier judiciar pentru persoana jurídica
Cazier Fiscal eliberat de organele fiscale competente
Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului
Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Prezentare Certificat constatator (sau document echivalent) emis de Oficiul Registrului Comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Bilantul contabil la data de 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 si a balantei contabile la data de 31.03.2011, vizate si inregistrate de organele competente, cu confirmarea depunerii la Oficiul Registrului Comertului
Informatii generale privind cifra de afaceriFisa privind informatiile financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 23345000RON (fara TVA)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Ofertantul saindeplinit in ultimii 3 ani:
- cel putin un contract care a avut ca obiect prest. serv. de aerofotografiere digitala color si realizare de ortofotoplanuri color 1:5000, minim 10.000 km2
- cel putin un contract care a avut ca obiect prest. serv. de scanare prin tehnologia LIDAR si servicii de realizare DTM pe o suprafata de minim 4.000 km2;
- cel putin un contract care a avut ca livrarea unei aplicatii GIS presupunand culegerea datelor gesopatiale, servicii de analiza, dezvoltare, implementare si instruire pentru aplicatii software, pe o suprafata de minim 4.000 km2;
- cel putin un contract care a avut ca obiect prest. serv. specifice modelarii hidraulice, hidrologice si hidrodinamice si realizarea hartilor de inundabilitate, hazardDeclaratie privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniDeclaratieprivind dotarea tehnicaFise de experienta similara, copii contracte de servicii, proces verbal de receptie la terminarea serviciilor, recomandari din partea beneficiarului;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniC V pentru fiecare expert principal si secundar propus, Declaratii de exclusivitate si disponibilitate pt. fiecare expert principal, copii ale diplomelor si certificatelor profesionale, certificate emise de angajatori sau referinte care sa probeze experienta indicata in CVInformatii privind subcontractantiiAcordul de asociere (daca este cazul), in copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001, Certificat OHSAS 18001 sau echivalent-
Certificat SA 8000- responsabilitate sociala sau echivalent, Certificat ISO/IEC 27001:2005 sau echivalent privind securitatea Informatiilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani operatorul sa fi indeplinit cel putin un contract de experienta similara cu valoare minima sau sa fi indeplinit cel mult trei contracte de experienta similara cu totalvaloare cumulata de minim: 11.600.000 RON (fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
343/30.05.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 11:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita, Str.Bucegi, Nr.20 bis, Localitatea: Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire emisa de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul ?Planul pentru Prevenirea, Protectia si Diminuarea Efectelor Inundatiilor in Bazinul Hidrografic Buzau - Ialomita?, finantat din Fondul de Coeziune, in cadrul Programului Operational Sectorial Mediu, Axa Prioritara 5 ? Domeniul Major de interventie 1 si cofinantat de la Bugetul de Stat
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P. la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Pers. vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal [art.256^2, alin.(1), lit.b)/ OUG nr. 34/2006].
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Buzau-Ialomita ? Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala:  str. Bucegi, nr. 20 bis, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120208, Romania, Tel. 0238.725 446, Email:  [email protected], Fax:  0238.427.237
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2011 19:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer