Licitatie Publica - ,, CONTRACTULUI DE SERVICII FINANCIARE DE ACORDARE CREDIT PENTRU FINANTAREA UNOR INVESTITII PUBLICE DE INTERES LOCAL DIN ORASUL SIMERIA, IN SUMA TOTALA DE 1.000.000 LEI
Anunt de participare numarul 81683/08.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SIMERIA
Adresa postala: Strada AVRAM IANCU, Numarul 23, Localitatea: Simeria, Cod postal: 335900, Romania, Punct(e) de contact: ARDELEAN MONICA, Tel.0254260005, In atentia: Compartimentul de Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: 0254260050, Adresa internet (URL): www.primariasimeria.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , CONTRACTULUIDESERVICIIFINANCIAREDE ACORDARE CREDITPENTRU FINANTAREA UNOR INVESTITIIPUBLICEDEINTERESLOCALDIN ORASUL SIMERIA, IN SUMA TOTALA DE1.000.000LEI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: ORASUL SIMERIA, str. Avram Iancu, nr.23, jud. Hunedoara, cod 335900
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , CONTRACTULUIDESERVICIIFINANCIAREDE ACORDARE CREDITPENTRU FINANTAREA UNOR INVESTITIIPUBLICEDEINTERESLOCALDIN ORASUL SIMERIA, IN SUMA TOTALA DE1.000.000LEI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FINANTAREA UNOR INVESTITIIPUBLICEDEINTERESLOCALDIN ORASUL SIMERIA, IN SUMA TOTALA DE1.000.000LEI
Valoarea estimata fara TVA: 1, 027, 083RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participarein suma de 20.540 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare a viitorului contract: Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- contractul de achizitie publica se va incheia sub conditie suspensiva, adica acesta va intra in vigoare si va produce efecte intre parti, numai daca autoritatea contractanta va obtine avizul favorabil al comisiei de autorizare a imprumuturilor locale, cu privire la contractarea acestui imprumut.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cerinta obligatorie: - Formular 12A neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006- prezentare Cazier Fiscal- original sau copie legalizata
- Formular 12B neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Formularul 12C privind calitatea de participant la procedura-prezentare certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetul local, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii;
-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta
-Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Autorizatia de functionare privind functionarea ca banca de stat sau privata valabila pentru anul 2009;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- se va prezenta Formularul 21- Informatii generale
se vor prezenta informatii pentru anul 2008; Contul de profit si pierdere, in copie legalizata, din situatiile financiare pentru anul2008 din care sa reiasa cifra de afaceri pe anul 2008
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
Valorile vor fi exprimate in Euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul 2008:1euro = 3, 6827 lei .
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Cifra de afaceri medie anuala pe anul 2008 sa fie de minim15.000.000 LEI echivalentul a 4.073.100EURO, la cursul de 1 euro = 3, 6827 lei.
(In cazul asocierii, fiecare asociat va prezenta Formularul nr. 21, iar cerinta minima privind cifra de afaceri medie anuala va fi cumulativ indeplinita).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor persoane juridice/fiziceromane si persoane juridice /fizice straine -prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt
relevante.
- Formular 23-Informatii privind situatia financiara;
- Formular 25- Identificare financiara(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si bilantul)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
-Formular nr.12E-Lista principalelor finantari acordate in ultimii 5 ani din care sa rezulte incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a minimum trei contracte de servicii similare.
Ofertantul va face dovada existentei unui contract de servicii financiare similare in valoare de minim 1.000.000 lei, fara TVA.
- Formular 24- minim 3 recomandari-Formular 22-Experienta similara- Formular 12I -Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere accelerata
reclamatiile locuitorilor orasului Simeria, de unde rezulta necesitatea reparatiei urgente a strazilor: Biscaria, Traian, I.L.Caragiale, A. Vlaicu, I.B.Deleanu, orasul Simeria, jud. HD
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 15
cifra de afaceri pe anul 2008 sa fie de minim 15000000 leiminim 3 recomandari, minim 3 contracte de servicii similare, din care unul in valoare de minim 1000000lei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.07.2009 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala: str. 1Decembrie, nr.28, Localitatea: Deva, Cod postal: 330900, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI SIMERIA
Adresa postala: str. Avram Iancu, nr.23, Localitatea: Simeria, Cod postal: 335900, Romania, Tel.0254-260005, Fax: 0254-260050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.07.2009 10:49