Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Covor bituminos DJ 401A Tintava - Mihai Voda -, km. 38+000 - 39+150; 40+050 -41+160; 46+765 48+900; 49+200 50+000; 55+050 - 56+530; 6,675 km.


Anunt de participare numarul 64498/23.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Pana Lidia, Tel.0246214594, In atentia: LupuMaria, Email: [email protected], Fax: 0246212434, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Covor bituminosDJ 401A Tintava - MihaiVoda -, km. 38+000 - 39+150;40+050 -41+160; 46+765 48+900; 49+200 50+000; 55+050 - 56+530;6, 675 km.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: , , Covor bituminosDJ 401A Tintava - MihaiVoda -, km. 38+000 - 39+150;40+050 -41+160; 46+765 48+900; 49+200 50+000; 55+050 - 56+530;6, 675 km.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , Covor bituminosDJ 401A Tintava - MihaiVoda -, km. 38+000 - 39+150;40+050 -41+160; 46+765 48+900; 49+200 50+000; 55+050 - 56+530;6, 675 km.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, , Covor bituminosDJ 401A Tintava - MihaiVoda -, km. 38+000 - 39+150;40+050 -41+160; 46+765 48+900; 49+200 50+000; 55+050 - 56+530;6, 675 km.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 941, 176.47RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
cuantumul garantiei dede participare in valoare de 58.800lei, garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu al Consiliului Judetean
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu obligatie de legalizare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a
ofertantului: conform doc. de atribuire
1.decl ca ofertantul nu se incadreaza in sit. art. 180 si 181 din O.U.G. nr.34/2006;2.certif. de atest fiscala -DGFP ca nu are datorii, la data deschiderii ofertelor;
3.certif. taxele si impozitele locale, ca nu are datorii, la data deschiderii ofertelor;
4.decl. privind calitatea de participant la procedura;5.certificat de imatriculare; certif. constatator, ORC ca ob. de activ al of. include exec.lucrarilor care fac ob. prcedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. informatii generale;
2.bilanturile2005, 2006, 20073.Informatii privind situatia finanaciara-;cifra de afaceri medie pe ultimi 3 ani sa fie mai mare 8.200.000lei
-Lichiditate globala-cerinta minima : valoare peste procentul de 100%
-Solvabilitate patrimoniala - cerinta minima: valoare peste procentul de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea tehnica si profesionala : conform doc. de atribuire
1. lista cu principalele lucrari executatein ultimii 5 ani
2. recomandare din partea beneficiarulu
3.copii dupa contractele prezentat in listata cel putin un contract cu o valoare egala sau maimare de 880.000, lei
4.inf. ref. la studiile, preg. prof. si calif. person.de cond. si ale pers.respons.pt. indeplin.contr. de lucrari5. certificat ISO 9001;14001, 18001
6.declaratie referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
Termenul de garantie acordat lucrari
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2008 12:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, camera 10, parter, str. Bucuresti, nr. 10 Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str. Bucuresti nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 070045, Romania, Tel.0246218301, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer