Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Credit in valoare de 7.500.000,00 lei privind finantarea rambursabila interna pentru lucrari de investitii de interes local, aprobate de Consiliul Local ?


Anunt de participare numarul 143357/30.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOARA VLASIEI (Primaria Moara Vlasiei)
Adresa postala: Comuna Moara Vlasiei jud. Ilfov, Localitatea: Moara Vlasiei, Cod postal: 077130, Romania, Punct(e) de contact: Maria Sanda, Tel. +40 021/2672135, In atentia: Maria Sanda, Email: [email protected], Fax: +40 021/2672135, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
PRIMARIA MOARA VLASIEI
Activitate (activitati)
Altele: PRIMARIA MOARA VLASIEI
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Creditin valoare de 7.500.000, 00 lei privind finantarea rambursabila interna pentru lucrari de investitiide interes local, aprobate de Consiliul Local ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: COMUNA MOARA VLASIA
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Credit in valoare de 7.500.000, 00 lei necesar pentru finantarea rambursabila interna pentru lucrari de investitiide interes local, aprobate de Consiliul Local, cu dobanda fixa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66113000-5 - Servicii de acordare de credit (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Credit privind finantarea rambursabila interna pentru lucrari de investitiide interes local, aprobate de Consiliul Local in valoare de 7.500.000, 00 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
120 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 84.000, 00 lei, reprezentand 18.967, 62 euro (1 euro = 4, 4286 lei, BNR din data de 25.03.2013) valabila pentru o perioada de 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Pentru garantia de participare care nu se va constitui in lei, ci in valuta, se va avea in vedere cursul leu/alta valuta al BNR din data de 25.03.2013 In masura in care CNSC respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma 7.979, 99 lei. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 (Formularul 1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 (Formularul 2);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 (Formularul 5).Persoane care detin functii de decizie in cadrul Primariei sunt: FILIP ANDREI, CUCU FLORIN, DUMITRU EUGENIA, SAVA GEORGETA COSMINA, SANDA MARIA, STOIAN TEODOR COSMIN, VASILE AURICA ? angajati ai autoritatii contractante;Fiecare ofertant individual, ofertant asociat, tert sustinator si subcontractant este obligat sa prezinte aceste documente; Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire cf. prevederilor art.180 si art. 181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul 3);
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4);
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor locale si alte venituri la bugetul local si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copii conform cu originalul.
Certificatele se vor prezenta pentru punctul de lucru implicat in derularea contractului. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca operatorul economic este legal constituit.Informatiile trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere, atunci fiecare operator economic trebuie sa fie autorizat sa desfasoare partea sa din contract.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Inainte de intocmirea raportului procedurii se poate solicita operatorului economic clasat pe primul loc transmiterea certificatului constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata
Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.-Autorizatia de functionare a bancii emisa de BNR sau alta autoritate competenta similara.
Persoane juridice straine
Autorizatia de functionare a institutiei de credit emisa de autoritatea de reglementare competenta din tara de domiciliu(copie conform cu originalul/ legalizata la notariatsi tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat).
Dupa declararea castigatorului, acesta inainte de semnarea contractului va prezenta originalul pentru conformitate.
Operatorii economici participanti la procedura sa fie legal inregistrati.
Mod de dovedire:
Se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
Se vor atasa documente relevante ( copii dupa original, si traducere certificata in limba romana ), emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date:
Denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;
Codul unic de inregistrare;
Sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati(adresa);
Structura actionariatului;
Numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
Domeniul de activitate principal;
Domeniile de activitate secundare; Domeniul de activitate al candidatului corespunde obiectului procedurii.
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a candidatului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie cel putin egala sau mai mare de 8.400.000 lei. Conversia leu-euro se va face prin raportare la cursul mediu BCE aferent anilor 2010, 2011, 2012.
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Demonstrarea situatiei economice si financiare se poate realiza prindeclaratii bancare corespunzatoare / bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit
ofertantul/candidatu( 2010, 2011, 2012)l/declaratii privind cifra de afaceri globalacare vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani(2010, 2011, 2012), in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest ultim caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara/ prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completa Fisa de informatii generale - Formularul 8Formulare tip
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru contractul de servicii, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor/candidatilor, autoritatea contractanta solicita acestora:
Experienta similara - Sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a prestat si dus la bun sfarsit unul sau mai multe contracte de servicii similare cu o valoare cumulata cel putin egala sau mai mare de suma de 4.200.000, 00 lei.
Se solicita si prezentarea listei cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani. Fiecare contract din lista prezentata ca si experienta similara va fi insotit de certificate/documente emise sau contrasemnate
de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de experienta similara - Formularul 9.Se va completa, Formularul 6 - Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 3
primii 3 operatori economici selectati in fctie. de niv. cumulat al creditelor acordate din ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2013 11:00
Locul: Primarie Comuna Moara Vlasiei, Jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputerniciti pe baza de imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Criterii de selectie a candidaturii: Vor fi preselectati primii 3 operatori economiciin fctie. de niv. cumulat al creditelor acordate din ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Dovada: Candidatii vor prezenta alaturi de documentele de calificare si o Declaratie pe propria raspundere privind volumul cumulat alcreditelor acordate in lei si Euro. Curs EURO ?1 euro = 4, 4286 lei, in data de 25.03.2013.Departajarea candidatilor situati pe ultimul loc se va face pe baza nivelului Cifrei medii globale de afaceri pe ultimii 3 ani.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
TERMENELE DE EXERCITAREA CAII DE ATAC SUNT CELE PREVAZUTE LA ART. 256 2 DIN OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROU ACHIZITII
Adresa postala: COMUNA MOARA VLASIEI JUDETUL ILFOV, Localitatea: MOARA VLASIEI, Cod postal: 077130, Romania, Tel. +40 0212672135, Fax: +40 0212672135
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2013 11:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer