Licitatie Publica - ,, Drum Forestier Verendin - Sara ' Comuna Luncavita , Jud. Caras-Severin
Anunt de participare numarul 22123/04.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Luncavita (Primaria Comunei Luncavita)
Adresa postala: ConsiliulLocalLuncavita, str. Principala , nr. 43, Localitatea: Luncavita, Cod postal: 327250, Romania, Punct(e) de contact: Ion Velescu, Tel.0723292937, In atentia: BabeuIsae, Email: [email protected], Fax: 0255261101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , DrumForestier Verendin - Sara 'ComunaLuncavita , Jud. Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ComunaLuncavita, Jud. Caras-Severin, Loc.Verendin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ProiectiesiexecutielucrariDRUMFORESTIERconform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantiitrebuiesadepunaofertepentruintregulvolumdeservicii deproiectare siexecutielucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 646, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2007 pana la 01.09.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiede participare va fide 52.925 lei, garantiadebunaexecutie: 10% dinvaloareacontractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurinerambursabile , ProgramulSAPARD, mASURA 3.5Silvicultura , conformcontractC3.5 0401351100009
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Formajuridicaesteasociereapentrudepunereauneiofertecomune (art.44dinOUG34/2006).Dacavorexista subcontractanti sevorsubcontracta sipotentialiisubcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Solutia tehnicaaprobatalafazaSF deAPDRP nupoatefimodificatadecatreofertant.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieeligibilitate, declaratieart. 181 din OUG34/2006, certificat constatator impozitesitaxe , cazierfiscal , CUI, atestat SRENISO 9001.
Declaratieprivindeligibilitatea-Formular 12A, Declaratie privindneincadrarea insituatiileart.181 dinOUG 34/2006-Formular 12B, Imputerniciredesemnatura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovada existenteiunuifondpentrusustinerea contractului , solvabilitate patrimoniala , lichiditate , Bilanturicontabilesau extrasedebilantpeultimii3ani, declarareacifreideafaceripeultimii3ani , Identificarefinanciara- Formular 23.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sesolicitaminim3lucrarisimilareinultimii5ani-Formular 12E, Formular 12F, Declaratieprivindutilajelesiechipamenteletehnice-Formulr 12H, Declaratieprivindefectivulanualangajat sialpersoanelor deconducere- Formular 12I(CV, cartidemunca , diplome pentruexpertiicheie)
Declaratieprivindpartilesubcontractante-Formular 12 G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Valoareofertei
70%
Descriere:
2.
Durata deexecutie
10%
Descriere:
3.
Experienta sipregatireprofesionala
10%
Descriere:
4.
Duratade garantarealucrariilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2007 08:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cererepentrueliberareadocumentatiei , contraccost sumadepusa lacaseriaunitatii PrimariaLuncavitaincepandcudatade 06.07.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.08.2007 11:00
Locul: PrimariaLuncavita, Loc. Luncavita nr. 43, Jud. Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiaioperatoriloreconomicecuimputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program SAPARD , Masura 3.5, Silvicultura
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles , nr. 6, Sector 3ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor
Adresa postala: ConsiliulNationaldeSolutionareaContestatiilor, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PrimariaLuncavita
Adresa postala: Str. Principala, nr.43, Jud. Caras-Severin, Localitatea: Luncavita, Cod postal: 327250, Tel.0255261101, Email: [email protected], Fax: 0255261101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 09:08