Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Drum forestier Verendin - Sara" com. Luncavita, Jud. Caras-Severin, loc. Verendin .


Anunt de participare numarul 35637/10.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Luncavita (Primaria Comunei Luncavita)
Adresa postala: com. Luncavita, nr. 46, jud. Caras Severin, Localitatea: Luncavita, Cod postal: 327250, Romania, Punct(e) de contact: Ion Velescu, Tel.0723292937, In atentia: BabeuIsae, Email: [email protected], Fax: 0255261101
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Drumforestier Verendin - Sara" com.Luncavita, Jud. Caras-Severin, loc. Verendin .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Loc. Verendin, Com.Luncavita, Jud. Caras-Severin.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ProiectiesiexecutieDRUMFORESTIER conformdocumentatieideatribuire .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ofertantiitrebuiesadepuna oferte pentruintregulvolumdeserviciideproiectaresi executielucrari.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 646, 240RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.11.2007 pana la 01.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantiadeparticiparevafide52.925lei , garantiadebunaexecutie :10%dinvaloareacontractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurinerambursabile, ProgramulSAPARD , masura 3.5SilviculturaconformcontractuluidefinantareC 3.5 0401351100009 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Formajuridicaesteasocierea pentrudepunereauneiofertecomune (art.44 dinOUG34/2006). Dacaexistasubcontractanti , vorsubcontractasipotentialiisubcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
SolutiatehnicaaprobatalafazaSFde APDRP nupoatefimodificatadecatreofertant .
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieeligibilitate , declaratieart. 181 dinOUG34/2006, certificatconstatatorimpozitesitaxe , cazierfiscal, CUI, ENISO 9001. Declaratieprivindeligibilitatea -Formular 12A, Declaratie privindneincadrareainsituatiile art. 181dinOUG 34/2006 Formular 12B , Imputerniciredesemnatura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dovadaexistentei unuifond pentrusustinerea contractului , solvabilitatepatrimoniala , lichiditate , bilanturicontabile , extrasedebilant peultimii3ani, declarareacifreideafaceri peultimii3ani , identificarefinanciara - Formular 23.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sesolicita3lucrarisimilareinultimii5ani - Formular 12E, Formular 12F , Declaratieprivindutilajelesiechipamentele Formular 12H, Declaratieprivind efectivulanualangajat sialpersoanelor deconducere - Formular 12 I( CV, cartidemunca, diplome pentruexpertiicheie), Declaratie privind partilesubcontractante - Formular 12 G.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Valoareaofertei
70%
Descriere:
2.
Duratadeexecutie
10%
Descriere:
3.
Experientasipregatireprofesionala
10%
Descriere:
4.
Duratadegarantarealucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Cerere pentrueliberareadocumentatiei contrac costsuma depusalacaseria unitatii , Primaria Luncavita, incepindcudatade 12.10.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2007 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2007 12:00
Locul: PrimariaLuncavita, Loc. Luncavita, nr. 43, Jud. Caras-Severin.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiaioperatorilor economicicuimputernicire .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ProgramSAPARD, Masura3.5 Silvicultura.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
ConsiliulNationaldeSolutionare aContestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles , nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
ConsiliulNationaldeSolutionare aContestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoles , nr.6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PrimariaLuncavita
Adresa postala: Str. Principala, nr.43, Localitatea: Luncavita, Cod postal: 327250, Romania, Tel.0255 261101
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2007 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer