Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Executare lucrari de proiectare, fabricare, demontare, montare a 10 ascensoare"


Anunt de participare numarul 2087/13.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str.Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: Andrei Tudorache, Tel.318.05.11, In atentia: Birou Achizitii, Email: [email protected], Fax: 318.05.54, Adresa internet (URL): www.suub.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Universitar de Urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Executare lucrari de proiectare, fabricare, demontare, montare a 10 ascensoare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti, Spl. Independentei , nr. 169, sectoe 5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Un ansamblu de lucrari de proiectare, fabricare, demontare, montare, reprezentand reparatie capitala a 10 ascensoare de persoane. ( 6 ascensoare de 1250 Kg si 4 ascensoare de 500 Kg.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45313100-5 - Lucrari de instalare de ascensoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
10 ascensoare de persoane( 6 ascensoare de 1250 Kg si 4 ascensoare de 500 Kg.)- reparatie capitala
Valoarea estimata fara TVA: 1, 680, 672RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.04.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 20.000, 00 RONGarantie de buna executie , 5% din valoarea fara TVA a contractului ce va fi atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
MINISTERUL SANATATII PUBLICE- DIRECTIA GENERALA BUGET SI CREDITE EXTERNE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONDITII OBLIGATORII :
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind inexistenta starii de faliment
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale
Certificat de atestare fiscala
Certificat de cazier fiscal
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului
Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C
Autorizatii eliberate de ISCIR, in vederea efectuarii lucrarilorprevazute in Caietul de sarcini
Certificat EN ISO 9001:2001( ISO 9001 :2000 )Certificat CE pentru ascensoare ( Directiva 95/16 EC) modul H, anexa XIII
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONDITII OBLIGATORII :
Bilantul financiarcontabil pe ultimii 3 ani, respective :2004 la 31 decembrie2005 la 31 decembrie2006 la 30 iunie
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de cel putin 1.000.000, 00 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor 10 lucrari din ultimii 5 ani, insotit de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, modul de indeplinire a obligatiilor.
2.Declaratie privind efectivele medii anuale ( pe ultimii 3 ani) ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
3. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Caracteristici privind nivelul calitativ, tehnic si functional
25%
Descriere:
3.
Angajament privind respectarea termenelor de executie a lucrarii
2%
Descriere:
4.
Asigurarea garantiei minim 4 ani
3%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5153
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata va fi facuta la casieria unitatii in baza unei Dispozitii de incasare eliberata de Biroul Achizitii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.03.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.03.2007 13:00
Locul: S.U.U.B. - Sala Amfiteatrul Mic, Etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare; Specialist cooptat;Reprezentantii ofertantilor in baza Scrisorii de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cf. Art.272 alin.1 si 2 din OG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: Spl. Independentei, nr. 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Tel.3180522 int. 336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.02.2007 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer