Licitatie Publica - " Executie lucrari de foraj , proiectare si executie instalatie tehnologica de suprafata la sondele 332, 333, 334 URZICENI "
Anunt de participare (utilitati) numarul 144910/15.07.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: STR. GHE.GR.CANTACUZINO, NR.184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Punct(e) de contact: MOISE MADALINA, Tel. +40 244503720, Email: [email protected], Fax: +40 244545230, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
" Executie lucrari de foraj , proiectare si executie instalatie tehnologica de suprafata la sondele 332, 333, 334 URZICENI "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: URZICENI
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Executie lucrari de foraj , lucrari de largire gaura netubata, lucrari de fixare ansamblu filtre ? paker, lucrari de consolidare strat ( impachetari ansamblu), proiectare si executie conform temei de proiectare instalatie tehnologica de suprafata la sondele 332, 333, 334 URZICENI?;Valoare estimata:
- Proiectare = 130131 lei
- Foraj si instalatii tehnologice =19847440 leiTotal =19977571 lei.Din total 10% reprezinta, cheltuieli diverse si neprevazute, echivalentul a 1997757leiTotal general estimat= 21975328 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255121-3 - Lucrari de constructii de instalatii de suprafata (Rev.2)
45255500-4-Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini publicat pe SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 975, 328RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 199775 lei; Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: virament bancar in contul RO 74RNCB0205044860130001deschis la BCR PLOIESTI , Beneficiar: SISGN PLOIESTI;
- se prezinta O.P. confirmat debanca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, respectiv suma de 9557, 757 lei, conform art.278ยน din O.U.G.34/2006; Conversia valorilor se va face la cursul lei/euro BNR inainte cu 10 zile de data limita de depunere a ofertelor.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana. Cuantum: 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.Mod de constituire: 1.instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau de o soc de asig, conf prev art.89 al (3) din HG 925/2006 cu toate modif si complet ult. 2.retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul creat nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. conf. Art 90 din HG925/2006 cu mod. si copletarile ulterioare Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului." AC are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, cof. Art 91 din HG925/2006 cu mod. si completarile ulterioare.Modalitatea de restituire a garantiei de buna executie: AC are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in conformitate cu prevederile art. 92 al(4)din HG.925/2006, astfel: -70 % din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului- verbal dereceptie la terminarea lucrarilor, daca nua ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;restul de 30% din valoarea garantiei se restituie la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 1.
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
2) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul 2.;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.
3) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: - dl. Corin Cindrea - Director General S.N.G.N. Romgaz S.A.;
- dl. Lucian Birsan - Director Departament Tehnic Achizitii S.N.G.N. Romgaz S.A.;
-dl. Vasile Carstea - Director S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti;
- dna. Elena Stanciu ? Director Economic S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti -responsabil aprobare buget;
- dl. Scarlatescu Virgil ? presedinte comisie evaluare - Director Comercial S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti;
- dl. Vecerdea Dan - Director Inmagazinare S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti;
- dna. Moise Madalina ? membru comisie de evaluare - Sef Serviciu Contracte S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti;
- dra. Gheorghe Ileana ? InginerServiciu Contracte S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti;? dl. Popescu Ovidiu ? membru comisie de evaluare - Sef Serviciu Dezvoltare S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti;
? dl. Savulescu Eugen? membru comisie de evaluare ?Ing. Serviciu Dezvoltare S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti;
- dl. Dragulin Nicolae - membru comisie de evaluare ? Sef birou juridic S.N.G.N. Romgaz S.A. - S.I.S.G.N. Ploiesti;
- dna. Daniela Panait - membru comisie de evaluare - Economist S.N.G.N. Romgaz S.A.- S.I.S.G.N. PloiestiSe va completa Formularul 3 ;
Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura. Se va prezenta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator.4) Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului (copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata ) Din Certificatul mentionat la punctul 4) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5) Declaratie pe propria raspundere, conform Ordin nr. 314 din 12 octombrie 2010, publicatin Monitorul Oficialnr. 701 din 20 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cuoferta independentaFiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Se va completa Formularul 4: ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?. 1)Persoane juridice /fizice romaneCerinte obligatorii: ? Persoane juridice/fizice romane:
1. Certificat constatator emis de ONRC in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original sau copie lizibila certificata?conform cu originalul?semnata si stampilata), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta certificatul de atestare fiscala in original sau copie legalizata;
2. Ofertantii vor prezenta atestat ANRM sau echivalent. Actul normativ care sta la baza acestei solicitari este Ordinul presedintelui ANRM
nr.122/2006 (privind aprobarea Metodologiei de atestare a competentei tehnice a persoanelor juridice care intocmesc documentatii si/sau
executa lucrari de cercetare geologica, lucrari de exploatare a petrolului si a resurselor minerale si de expertizare, precum si a persoanelor
fizice care intocmesc documentatii si/sau executa lucrari de cercetare geologica si de expertizare)
3.AutorizatieANRE destinata executiei obiectivelor aferente instalatiilor tehnologice de suprafata, statiilor de comprimare a gazelor naturale, inclusiv racordurile la conductele colectoare din domeniul productiei si inmagazinarii gazelor naturale, tip EP, conform Ordinului 89/2009 ANRE privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si juridice care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale.2)Persoane juridice /fizice straine? Persoane juridice /fizice straine:
Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Valoareacifrei globale de afaceri din cel multultimii 3 ani (2010, 2011, 2012 ). Nivelul minim impus este de 38 000 000 lei.Pentru calculul Cifrei globale de afaceri in euro se va folosi cursul mediu anual lei/euro publicatde BNR.Pentru calculul Cifrei globale de afaceri in euro se va folosi cursul mediu publicat de BNR: pentru anul 2010:4, 20 lei; pentru anul 2011:4, 23lei; pentru anul 2012:4.4560 lei.
Operatorul economic va prezenta documente pentru sustinerea indeplinirii cerintei de calificare
Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 5 - Fisa de informatii generale ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista delucrarisimilare executatein ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau client privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.
2. Fisa de experienta similara. Se impune ca cerinta minima pentru experienta similara in ultimii 5 ani: prezentarea unei certificari care sa demonstreze faptul ca s-auexecutat lucrari similarein bune conditii cuo valoare egala sau mai mare decat 15.000.000 lei pentru foraj sonde si instalatii de suprafata;Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicatde BNR .pentru anul 2008:1 euro=3, 6827 lei;pentru anul 2009:1 euro=4, 2373 lei;
pentru anul 2010:1 euro=4, 2099 lei;pentru anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;pentru anul 2012:1 euro=4.4560 lei.
Modalitatea de indeplinire
1. Se va completa Formularul 7
2. Se va completa Formularul 6
Informatii privind dotarile: Ofertantul va prezenta o declaratie referitoare lautilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixede care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Modalitatea de indeplinire
Se va completaFormularul 8
Ofertantul trebuie sa prezinte o declaratie care sa contina:
a)informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;
b) efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
Modalitatea de indeplinire
Se vor completa Formularele 10a si 10b
4. Informatii privind subcontractantii (daca este cazul)Se va prezenta obligatoriu:
a) lista cuprinzand subcontractantii insotita de acordurile de subcontractare;
b) partea/partile pe care ofertantul are intentia sa le subcontractezec) datele de recunoastere ale subcontractantilor.Se va completa o declaratie care va contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.
Subcontractantii au obligatia de a prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederi art. 69^1 conformO.U.G. 34/2006.
Se solicita, la incheierea contractului, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 9 +Anexa
. Informatii privind Angajamentul ferm al tertului sustinator - In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate . In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 conform legii 279/2011-art 19, 20
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 16.
Documentele emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
se va prezenta copia certificatului ISO 9001 sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
Documente emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de certificare a sistemului de management almediului conform ISO 14001 sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
se va prezenta copia certificatului ISO 14001 sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1)Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare, cu conditia ca respectivele elemente sa fie cuantificabile si sapoata fi exprimate in cifre sau procente: Pretul.2. Informatiile la care vor avea acces ofertantii in cursul licitatiei electronice sunt : - ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: NU -ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie: NU3.Numarul de runde ale licitatiei electronice :1 (una);4.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua ) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail)inregistrata insistem ca adresa de contact.5.Durata unei runde :1(una) zi, respectiv 24 ore;Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP si a detina certificat digital valid pentru acces in sistem.6)In cazul in care in urmalicitatiei electronice vor fi mai multe oferte cu acelasi pret (cel mai scazut) autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis pentrudepartajarea ofertelor.Dupa incheierea rundei de L.E., op. economic care si-a imbunatatit of. are oblig. sa transmita autorit. contractante Form.de oferta, precum sioferta refacuta cu valorile rez in urma L.E. Transm. ofertei se va face in cel mult doua zile lucratoare de la ultima runda de L.E. in original, semnate si stampilate de catre reprezentantul op. economic.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.08.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.08.2013 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.08.2013 12:00
Locul: SISGN PLOIESTI , STR. GHE. GR. CANTACUZINO , NR. 184
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai firmelor ofertante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Orice solicitare de clarificare catre autoritatea contractanta din partea operatorului economic se face prin fax: +40244545230. Raspunsul autoritatii contractante va fi publicat in SEAP .Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic. In cazul in care dupa etapa finala de licitatiei electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajari ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul limita pentru depunerea contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act de catre contestator al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC din cadrul S.I.S.G.N. PLOIESTI
Adresa postala: STR.GHE.GR.CANTACUZINO, NR.184, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100492, Romania, Tel. +40 244503101, Fax: +40 244545230
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2013 09:09