Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Extindere si supraetajare sediu RADET CONSTANTA, Str. Badea Cartan , nr. 14"


Anunt de participare (utilitati) numarul 22956/10.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Punct(e) de contact: Goga Nicolae, Tel.0241616881, In atentia: dlui. Goga Nicolae, Birou Achizitii Publice, tel. 0728103473, Email: [email protected], Fax: 0241616881, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
" Extindere si supraetajare sediu RADET CONSTANTA, Str. Badea Cartan , nr. 14"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediu RADET CONSTANTA, STR. BADEA CARTAN, NR. 14
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia are ca obiect lucrari de extindere si supraetajare a sediului din Badea Cartan, nr. 14
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262000-1 - Lucrari speciale de constructii, altele decat lucrarile de acoperire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
se regasesc in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
se pot suplimenta cantitatile , dar nu vor depasi 5% din cantitatea initiala
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare 5000 lei2. Garantia de buna executie( 5% din valoarea contractului fara tva)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii, plata se va face in termen de 30 de zile, cu O.P.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In conf. cu art.44 si 45 din O.U.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat constatator privind obligatiile de plata a impozitele si taxele de stat
2. Certificat constatator privind impozitele si taxele locale
3. Declaratie privind eligibilitatea
4. Declaratie privind neincadrarea in art. 181/O.U.G. 34/2006
5. Certificat constatator emis de ORC, autorizatie de functionare, certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa informatii generale, din care sa reiasa cifra medie de afaceri pe ultimiii 3 ani, care trebuie sa fie cel putin egala cu 2000000 lei
2. Bilantul contabil cu balantele contabile anexate la bilant , pe ultimii 2 ani
3. Scrisoare de bonitate bancara eliberata de banca finantatoare cu max. 30 de zile de data de deschidere a ofertelor
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori si beneficiari
2. Recomandari (3) emise si semnate de beneficiari
3. Declaratie privind utilajele si dotarile necesare in vederea indeplinirii contractului
4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere
5. Dovada ca are implementat ISO 9000:2001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: In urma unei solicitari scrise cu o zi inainte, pe fax. 0241616881, incepand cu data de 24.07.2007
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2007 13:00
Locul: Bdul. Tomis, nr. 107, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National De Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104612, Email: [email protected], Fax: 0213104602
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de max. 10 Zile de la luarea la cunostiinta despre un act pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma De Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis, nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 9000669, Romania, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2007 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer