Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Extinderea alimentarii cu apa si canal pe strazi in municipiul Oradea, jud. Bihor ? etapa a XII - a ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 138617/04.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA ORADEA S.A.
Adresa postala: DUILIU ZAMFIRESCU NR. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Punct(e) de contact: Vivianne SAVA, Tel. +40 0259436934, In atentia: Andreea MIHIT, Email: [email protected], Fax: +40 0259432576, Adresa internet (URL): www.apaoradea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cu capital integral de Stat
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
? Extinderea alimentarii cu apa si canal pe strazi in municipiul Oradea, jud. Bihor ? etapa a XII - a ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Strazi din Municipiul Oradea
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Extinderea alimentarii cu apa si canal pe strazi in municipiul Oradea, jud. Bihor? etapa a XII - a? cuprinde toate constructiile necesare pentru extinderea si/sau reabilitarea sistemului de alimentare cu apa pe strazi in municipiul Oradea.
Lucrarile incluse sunt necesare pentru dezvoltarea retelor de alimentare cu apa pe strazi din Municipiul Oradea, structurate dupa cum urmeaza: Str. Cimbrului; Str. Dagasanilor; Str. Frunzei; Str. Graului; Str.Ioan Paun Pincio; Str.Piatra Craiului, SH si Alimentare cu energie electrica; Str. Radu Enescu; Str.Frasinului; Str.Siretului; Str.Viseului; Str. Thomas Morus; Str.Valea Draganului, Str. Secarei si Str Juhasz Gyula.Valoarea estimata se incadreaza in intervalul 5.214.850, 70 lei fara T.V.A. si5.736.335, 77 lei fara T.V.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232220-0-Lucrari de constructii de posturi de transformare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarile incluse in prezentul contract cuprind extinderea alimentarii cu apa pe strazile:
?Extinderea alimentarii de apa si canal pe strazi in Municipiul Oradea, jud. Bihor?etapa a XII-a?: 1. Str. Cimbrului - L retea apa = 587 ml; Bransamente = 71 buc.;
2. Str. Dagasanilor - L retea apa = 389 ml; Bransamente = 9 buc.;
3. Str. Frunzei - L retea apa = 203 ml; Bransamente = 15 buc.;
4. Str. Graului - L retea apa = 555 ml; Bransamente = 20 buc.;
5. Str.Ioan Paun Pincio - L retea apa = 707 ml; Bransamente = 36 buc.;
6. Str.Piatra Craiului, SH si Alimentare cu energie electrica- L retea apa = 1626 ml; Bransamente = 85 buc.;
7. Str. Radu Enescu - L retea apa = 544 ml; Bransamente = 20 buc.;
8. Str.Frasinului - L retea apa = 254 ml; Bransamente = 28 buc.;
9. Str.Siretului - L retea apa = 98 ml; Bransamente = 5 buc.;
10. Str.Viseului - L retea apa = 56 ml; Bransamente = 5 buc.;
11. Str.Thomas Morus - L retea apa = 455 ml; Bransamente = 55 buc.;
12. Str.Valea Draganului - L retea apa = 421 ml; Bransamente = 40 buc.;
13. Str. Secarei - L retea apa = 370 ml; Bransamente = 43 buc.;
14. Str Juhasz Gyula - L retea apa = 361 ml; Bransamente = 29 buc.NOTA !
IN OFERTA FINANCIARA :1. DIN STATIA DE HIDROFOR AMPLASATA PE STR. PIATRA CRAIULUI, UTILAJUL DENUMIT ? REMORCA AUTO AGREMENTATA SI AUTORIZATA DE POLITIE? DIN ARTICOLUL ? GRUP ELECTROGEN MOBIL DE INTERVENTIE CU PORNIRE OPRIRE MANUALA SI AUTOMATA CARCASAT, INSONORIZAT ( CONFORM FISEI TEHNICE FT07 ) NU SE OFERTEAZA;2. LISTELE DE CANTITATI AFERENTE DEZAFECTARILOR CONDUCTELOR DE ALIMENTARE CU APA NU SE OFERTEAZA.
Valoarea estimata se incadreaza in intervalul 5.214.850, 70 lei fara T.V.A. si5.736.335, 77 lei fara T.V.A.Valoarea minima a intervalului adica 5.214.850, 70 lei fara T.V.A., reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele.Valoarea maxima de 5.736.335, 77 lei fara T.V.A., reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 214, 850.7 si 5, 736, 335.77RON
II.2.2) Optiuni
Da
AC isi rezerva dreptul de achizitionare de noi lucrari conf. art. 252 litera k) din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
18.000 lei Valabilitate 90zile de la data lim. de depunere a ofertei;Trebue sa acopere cel putin per. de valab. a ofertei.Forma de constituire: Scris de garant. de particip. care se prezinta in original, emisa de o banca pt. cuantumul si per de valab. solicitate sau Polita de asig. emisa de o soc. de asig.Formular 1 sau Ordin de plata in copie sau original in contul AC in LEI RO41BRDE050SV03433450500 deschis la BRD Oradea cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Instrum.de garant emis in cond.legii de o soc.de asigurari va fi prezentat in original inclusiv toate anexele (ex. Cond.de asigurare, Alte clauze, etc)si dovezile privind achitarea primelor de asig. pt. per.de valab.a ofertei(OP vizat banca, chitanta), pt cuantumul si per. de valabilitate solicitate. Aut. Contr.va retine garant. de particip. in oricare din urmatoarele situatii: a)ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabil a acesteia;b)oferta sa fiind stabilita castig., ofertantul nu a constituit garantia de buna executie in perioada stabilita prin doc de atribuire;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; d)contestatia formulata de Ofertant a fost respinsaconf art.278 ind.1 alin.(1)lit. c)din OUG.nr.34/2006, respectiv 8.081, 48 lei. Garant.de particip.va fi irevoc. Dovada constituirii trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt. deschiderea ofertelor. Aut.contr. va elibera/restitui garant.de particip. conf prevederilor art.88 din HG.925/2006, cu modif.si completarile ulterioare;Poate solicita extinderea perioadei de valab a ofertei. 10% din valoarea contractului fara TVA, prin una din urmat modalit: Prin retineri succesive de 10% conf.HG1045/2011.Scris de garant de buna exec emisa de o banca, valab cel putin pe per de derulare acontract, in original, Formular 2 garantie emisa in cond legii de o societate de asigurari in original inclusiv toate anexele(ex.Conditii de asigurare, Alte clauze, etc).Garantia de buna executie va face referire expresa la contractul incheiat cu aut contr, va contine numele in clar al Aut Contr si va contine parafa lizibila a institutiei emitente si/sau semnat autorizata.Nu se admite prezentarea unor documente de garant de bunaexecutie comune cu alte investitii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Ministerului Mediului si Padurilor, si alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conformitate cu art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular nr.3, Formular nr.3A
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului / directorului general
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)
Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) ? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)
4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1
Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6)
Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: director general ing. Ovidiu Gavra, director economic ec. Aniko Kuntz, director tehnic ing. Gheorghe Popa si sef comp.achizitii publice ing. Vivianne Sava. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului, sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.
Pentru persoanele juridice straine
Documente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani.Documente relevante: bilant contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Ofertantul trebuie sa fi executat cel putin un contract similar, care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 6, 6 km de retele de apa, de natura si complexitate similara.Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: - copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
- procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.In cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG
Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalent si anexele acesteia
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S12-014576 din 18.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2012 10:00
Locul: Oradea, str. Duiliu Zamfirescu nr. 3 - sala de sedinta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii sau imputernicitii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie (model propriu)prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar acordul de asociere, in forma autentificata, va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.In cazul in care ofertantul are subcontractanti va completa Formularul 18.Completare la pct.III.1.1 - In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valab a ofertei, perioada de valab. a garant. de particip., va fi prelungita in mod corespunzator. Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Astfel, daca fiecare dintre asociati se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei pentru participare si a garantiei de buna executie, conform art. 16(2) din Legea 346/2004.Completare la III.1.1.b.- In cazul unei asocieri, documentul va fi emis integral in numele si pentru Lider.Aut contr va elibera/restitui garantia de buna executie conf art.92 alin.(2)HG.925/2006.Autoritatea Contractanta poate solicita pe parcursul evaluarii prezentarea oricaror documente in original pentru confruntare.Completare la pct.IV.4.2 - In cazul in care exista 2 sau mai multi ofertanti situati pe primul loc, care ofera preturi identice, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertarea in plic inchis si sigilat. Clasamentul final se va stabili in urma compararii preturilor reofertate, respectand criteriul de atribuire stabilit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante conf art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC. COMPANIA DE APA ORADEA SA
Adresa postala: str. Duiliu Zamfirescu nr. 3, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410202, Romania, Tel. +40 0259436909, Email: [email protected], Fax: +40 0259432576, Adresa internet (URL): http: //www.apaoradea.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2012 13:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer