Licitatie Publica - " Furn mon inst apar medicala de specialitate si de laborator: 6 Loturi in cadrul proiectului ?Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila""
Anunt de participare numarul 110020/26.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala: P-ta independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE MOISIU, Tel. 0239.619.600, Email: [email protected], Fax: 0239.619.044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Furn mon instapar medicala de specialitate si de laborator: 6 Loturi in cadrul proiectului ?Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila""
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
" Furn mon instapar medicala de specialitate si de laborator: Lot1 - aparat de tensiune, stetoscop, cantar nous nascuti, cantar adultiLot 2 - lampi sala operatie ( mobile cu picior sustinere ), video-colposcop, Lot 3 - electrocauter, Lot 4 - trusa perfuzie utero-tubara, trusa valve (30 perechi valve), trusa instrumente obstetrica-ginecologie, Lot 5 - analizor imunologie, analizor gaze sanguine si electroliti, analizor echilibru acido-basic, analizor automat biochimie, automat de identificare microbiologie, Lot 6 - autoclave mobile, distilator apa, centrifuga 10 pozitii, centrifuga 24 pozitii, microscop binocular, lampa UV mobila, frigider cu congelator (-60 de grade C ) special pentru laborator, baie inactivare, termostat aparatura reglabila, in cadrul proiectului ?Modernizarea ambulatoriului de specialitate integrat in cadrul Spitalului de Obstetrica si Ginecologie Braila""
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33123100-9 - Tensiometru (Rev.2)
33141620-2-Truse medicale (Rev.2)
33167000-8-Lampi chirurgicale (Rev.2)
33191110-9-Autoclave (Rev.2)
38434580-5-Analizoare imunologice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot1 - aparat de tensiune, stetoscop, cantar nous nascuti, cantar adultiLot 2 - lampi sala operatie ( mobile cu picior sustinere ), video-colposcop, Lot 3 - electrocauter, Lot 4 - trusa perfuzie utero-tubara, trusa valve (30 perechi valve), trusa instrumente obstetrica-ginecologie, Lot 5 - analizor imunologie, analizor gaze sanguine si electroliti, analizor echilibru acido-basic, analizor automat biochimie, automat de identificare microbiologie, Lot 6 - autoclave mobile, distilator apa, centrifuga 10 pozitii, centrifuga 24 pozitii, microscop binocular, lampa UV mobila, frigider cu congelator (-60 de grade C ) special pentru laborator, baie inactivare, termostat aparatura reglabila, la caracteristicile si indicatorii de performanta din CAIETUL DE SARCINI ? CAPITOLUL II al prezentei documentatii.
Valoarea estimata fara TVA: 782, 724.39RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare are cuantumuri consemnate la fiecare lot cu perioda de valab 60 de zile. Garantia de buna exec este 10% din val contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect/program finantate prin P O R 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilit/modern echip infrastruct serv de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
In cazul adjudecarii, operatorii economici asociati au obligatia de a-si legaliza la notar Acordul de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si respectiv art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati, care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii.
Certificatul constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, valabil la data deschiderii.Certificatele privind plata obligatiilor catre bugetele locale in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul (sediul principal, sucursale, sedii secundare, puncte de lucru) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, valabil la data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la 31.12.2009 trebuie sa aiba rezultat finaciar poziti ? profit.
-Cifra medie de afac pe ult 3 ani mai mare sau egala cu nivele stabilite pe fiecare lot.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Lotul 1:1.500 lei;Pentru Lotul 2:250.000 lei;Pentru Lotul 3:12.000 lei;Pentru Lotul 4:70.000 lei;Pentru Lotul 5:500.000 lei;Pentru Lotul 6:500.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se cere Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii in baza Ordinului ministrului sanatatii nr.1636/2004 pentru activitati de import, comercializare si depozitare pentru categoria dispozitivelor medicale de tipul celor ofertate si care va avea inscrisi producatorii.
Pentru toate produsele ofertate se va face dovada conformitatii produselor cu cerintele directivelor europene specifice si a aplicarii marcajului CE, dupa cum se cere la fiecare lot in parte.
Ofertantul trebuie sa detina o relatie juridica de reprezentare-comercializare a produsului stabilita cu producatorul.
Ofertantii vor face dovada asigurarii serviciilor de reparatii, intretinere, verificare in perioada de garantie si post-garantie, fie direct de catre acestia sau prin intermediul unui alt operator economic. Se cere Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de reparare, verificare, intretinere, punere in functiune dispozitive medicale de tipul celor ofertate.
Se cere o persoana pentru service, atestat de producatorul echipamentului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita finalizarea in ultimii 3 ani a unui sau mai multe contracte de furnizare si instalare produse similare a caror valoare cumulata pe fiecare lot sa fie de cel putin : Pentru Lotul 1:900 leiPentru Lotul 2:100.000 leiPentru Lotul 3:7.000 leiPentru Lotul 4:35.000 leiPentru Lotul 5:280.000 leiPentru Lotul 6:200.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.12.2010 00:14
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.12.2010 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Braila, Piata independentei, nr. 1, etaj 1, camera 122
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul imputernicit in scris al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Pro/progr finantate prin P O R 2007 - 2013, Axa prioritara 3; Domeniul major de interventie 3.1 - Reabilit/modern echip infrastruct serv de sanatate
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA
Adresa postala: Calea Calarasilor nr.47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel. 0239613370, Email: [email protected], Fax: 0239612608, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se depun in termen de 10 zile incepand cu a doua zi de la momentul luarii la cunostinta asupra documentului contestat, la C N S C sau in justitie la instanta competenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA-COMP. JURIDIC
Adresa postala: P-ta Independentei nr.1, Localitatea: Braila, Cod postal: 810210, Romania, Tel. 0239/619600/223, Email: [email protected], Fax: 0239/619044, Adresa internet (URL): www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2010 12:49