Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Furnizare Bare, tije, sarma si profile utilizate in constructii , accesorii de sudura , produse abrazive


Anunt de participare numarul 134878/20.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL GALATI
Adresa postala: STR. PRELUNGIREA BRAILEI, NR.7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii Publice, Tel. +40 236322727, In atentia: Raileanu Gabriela , Puscoi Daniela, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 236322727, Adresa internet (URL): www.ecosalgl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Serviciul Public de Salubrizare subordonat AutoritatiiLocale
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII DE SALUBRITATE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Furnizare Bare, tije, sarma si profile utilizate in constructii , accesorii de sudura , produse abrazive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul Serviciului Public Ecosal Galati din Anghel Saligny nr.1.
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 314, 300 si 1, 418, 800RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: IN URMA INCHEIERII ACORDULUI CADRU, AUTORITATEA CONTRACTANTA VA INCHEIA CONTRACTESUBSECVENTE IN FUNCTIE DE NECESITATILE BENEFICIARULUI SI FONDURILE DISPONIBILE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare Bare, tije, sarma si profile utilizate in constructii , accesorii de sudura , produse abrazive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44330000-2 - Bare, tije, sarma si profile utilizate in constructii (Rev.2)
44313000-7-Plasa metalica (Rev.2)
44315100-2-Accesorii de sudura (Rev.2)
44333000-3-Sarma (Rev.2)
44334000-0-Profile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 Tabla neagra decapata 2.5x1250x2000Cantitatea minima =5000 KG -Cantitatea maxima = 20000 KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 15000 LEILot nr. 2 Tabla neagra decapata 1.0x1000x2000 mmCantitatea minima = 2000 KG - Cantitatea maxima = 8000 KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 6000 LEILot nr. 3, Tabla neagra decapata 1.5x1000x2000 mmCantitatea minima =.3500 KG - Cantitatea maxima =14000 KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 10500 LEILot nr. 4, Tabla neagra decapata 2.0x1000x2000 mmCantitatea minima = 2500 KG - Cantitatea maxima =10000 KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 7500 LEILot nr. 5, Tabla neagra decapata 2.5x1000x2000 mmCantitatea minima =.2.500 KG - Cantitatea maxima =10.000 KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 7500 LEILot nr. 6, Tabla cutata Zn 0.5x1000x2000 mmCantitatea minima =2.000 KG - Cantitatea maxima =8000KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 8000 LEILot nr. 7, Otel rotund OL 37 ø 6Cantitatea minima =6.000 KG Cantitatea maxima =24.000KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 18000 LEILot nr. 8, Otel hexagon OL 37 ø 6Cantitatea minima =2.000 KG-Cantitatea maxima =8.000KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 12000 LEILot nr. 9, Otel beton striat OB 52 L=12 m ø 6Cantitatea minima =1.000 KG - Cantitatea maxima =4.000KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 3000 LEILot nr. 10, Otel beton striat PC 52 L=12 m ø 8Cantitatea minima =1.500 KG - Cantitatea maxima =6.000KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 6000 LEILot nr. 11, Profil laminate?T? 20 X 20 X 3Cantitatea minima =400 ml - Cantitatea maxima =4.000mlVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 11600 LEILot nr. 12, Profil ambutisate ?T? 20 X 20 X 3Cantitatea minima =200 ml -Cantitatea maxima =1.000mlVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 2000 LEILot nr.13, Teava sudataCantitatea minima =600 ml - Cantitatea maxima =8.000ml
VALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 10200 LEILot nr. 14, Teava trasaCantitatea minima =600 ml - Cantitatea maxima =2.400 mlVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 19200 LEILot nr. 15, Teava rectangularaCantitatea minima =1.000 ml - Cantitatea maxima =4.000ml
VALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 10000 LEILot nr. 16, Benzi laminate rotundCantitatea minima =100 ml- Cantitatea maxima =400ml
VALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 7900 LEILot nr. 17, Benzi laminate hexagonCantitatea minima =100 ml - Cantitatea maxima =400mlVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 7900 LEILot nr. 18, Plasa sudata STmCantitatea minima =100 buc- Cantitatea maxima =400buc
VALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 29000 LEILot nr. 19, Sarma otel ultramagCantitatea minima =600 KG- Cantitatea maxima =24.000KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 9000 LEILot nr. 20, Sarma neagra- grosime F 3, 4 mmCantitatea minima =10.000 KG - Cantitatea maxima =40.000KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 60000 LEILot nr. 21, Electrozi supertitCantitatea minima =1.200 KG - Cantitatea maxima =4.800KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 10800 LEILot nr. 22, Electrozi superbazicCantitatea minima =700 KG - Cantitatea maxima =2.800KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 6300 LEILot nr. 23, Electrozi fontaCantitatea minima =60 KG - Cantitatea maxima =240 KGVALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 10500 LEILot nr. 24, Discuri abrazive taiereCantitatea minima =1.200 buc - Cantitatea maxima =4800buc
VALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 20400 LEILot nr. 25, Discuri abrazive polizareCantitatea minima =1.200 buc - Cantitatea maxima =4800buc
VALOAREA MAXIMAA UNUI CONTRACT SUBSECVENT = 6000 LEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 314, 300 si 1, 418, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1= 600.lei, Lot 2= 240 leiLot 3= 420 leiLot 4 = 300 leiLot 5 = 300 leiLot 6= 320 leiLot 7= 720lei, Lot 8= 480 leiLot 9= 120 leiLot10= 240 leiLot 11= 1.160 leiLot 12= 1000 leiLot 13= 408 lei, Lot 14= 768leiLot 15= 400 leiLot 16= 316 leiLot17= 316 leiLot 18= 1160 leiLot 19= 360 lei, Lot 20= 2400 leiLot 21= 432 leiLot 22= 252 leiLot 23= 420 leiLot 24 = 816 leiLot 25 = 240 lei Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit art. 90, alin.(3) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In acest ultim caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularulnr.1: Declaratie privind eligibilitatea2. Formularul nr. 2 - ??Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta?
3. Formularul nr. 3 -Certificat de participare la licitatie cu o oferta independenta4. Formularul nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006;Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Director general ? ing. Ion Ionescu
Director economic ? ec. Dumitru Diculescu
Membri comisiei de evaluare;
- Sing. Raileanu Gabriela ?secretar;
- Fc. Economic Puscoi Daniela ? presedinte;
- ContabilChivu Tudorita ? membru;
- Cons. Juridic Sava Neculai ? membru;
- Ing. Arghirescu Marius - membru, 5.- Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat) - din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?6.- Certificat atestare fiscala (confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale)- din certificatul fiscal sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?
Nota: certificatele solicitate se vor prezenta in original sau copie legalizata, si trebuie sa fie in termen de valabilitate la data depunerii ofertei si in conf. cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara de origine.
7.Formularul nr. 5 - ?Fisa de identificare?- Copie dupa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (semnat si stampilat pentru conformitate cu originalul) - din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuiesa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC,
Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabildin anul precedent, vizat si inregistrat la organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil - a fost solicitat pentru a se vedea informatii cu privire la dateleactualizate despre ofertanti ( bonitatea financiara a ofertelor).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 6 ?Lista principalelor livrari? - O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorii economici trebuie sa prezinte copieconforma cu originalul dupa informatii relevantea unui contract al carui obiect a fost furnizarea de produse similare, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani si a carui valoare estecel putin egala cu valoarea celui mai mare contract subsecvent, aferent lotului pentru care se oferteaza, precum sirecomandare/document constatator/proces verbal de receptie din partea beneficiarului, pentru livrarea produselor.
Ofertantii isi vor asuma responsabilitatea indeplinirii contractului potrivit solicitarilor din documentatia de atribuire acestia avand obligatia de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind resursele tehnice si resursele umane pe care le detine sau se obliga sa le angajeze pentru indeplinirea acordului cadru de achizitie publica si din care sa reiasa capacitatea acestora de a indeplini obligatiile fata de autoritatea contractanta potrivit cerintelor din Caietul de sarcini conform modelului (Formularul 18), prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire, precum si prezentarea modului de organizare a controlului tehnic decalitate.La intocmirea acestui document se vor avea in vedere urmatoarele elemente: - cantitatile de produsede livrat;
- termenele de livrare care vor fi comunicate ulterior;
- locul de livrare etc.,
?Ofertantii vor fi obligati sa faca dovada ca au certificare ISO 9001 sau echivalent, sau pot prezenta certificarea ISO 9001 a producatorului de care au fost autorizatiData limita de valabilitate a certificatelor va fi mai mare sau cel putin egala cu data de valabilitate a ofertelor, respectiv60 de zile.
Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor, si vor fi prezentate in copie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2012 12:00
Locul: sediul SERVICIUL PUBLIC ECOSAL, str. Prelungirea brailei nr. 7A,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Lasedinta de deschidere a ofertelor pot participa pe langa Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
de10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.(art.256?2 lit. adin OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC ECOSAL
Adresa postala: str. Prelungirea Brailei, nr. 7-A, Localitatea: Galati, Cod postal: 800435, Romania, Tel. +40 236322727, Fax: +40 236322727
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2012 20:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer