Licitatie Publica - ? Furnizare mere in scoli pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat pentru anul scolar 2010-2011?
Anunt de participare numarul 105875/11.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Punct(e) de contact: Eugenia Hamza, Tel. 0243231401, In atentia: Draguta Iorga, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Furnizare mere in scoli pentru elevii din clasele I-VIIIdin invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat pentru anul scolar 2010-2011?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scolile cu clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat-conform anexei 1 la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Furnizare mere in scoli pentru elevii din clasele I-VIIIdin invatamantul de stat si privat autorizat/acreditat pentru anul scolar 2010-2011?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3629 buc mere/zi conform anexei 1 la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 87, 821.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
100 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare -1300 lei-Garantia de buna executie-5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Primariei Municipiului Slobozia
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare -vezi documentatia de atribuire anexata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006-completare Formularul 2
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006-completare Formularul 3
- certificate constatatoare emise de institutiile abilitate care sa confirme achitarea obligatiilor exigibile de plata fata de bugetul local si bugetul consolidat al statului, la zi(exemplare originale)
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberatde autoritati ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plataimpozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluiin original sau copie legalizata, altele echivalente din care sa rezulte obiectul de activitate
- copie certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.-obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabilla 31.12.2009 vizat de DGFP;
-scrisoare de bonitate bancara eliberata de institutiile bancare la o data recenta
-declarare cifra de afaceri pe ultimii 3 ani-completare Formular 11
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-experienta similara ? prezentarea unui contract de -furnizare mere incheiat si finalizat in valoare minima de 85 000, 00 leiimpreuna cu recomandareabeneficiarului;
-declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare mere ? formular nr.5
-ofertantul trebuie sa dispuna de mijloace de transport si distributie/autovehicule corespunzatoare pentru a asigura integeritatea merelor pana la destinatar. Mijloacele de transport vor fi autorizate deAutoritatea de Sanatate PublicaJudeteana.
-ofertantul trebuie sa dispuna de spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii merelor in conditiile indicate de producator.
- unitatatea de depozitare va prezenta documentul de inregistrare sanitar veterinar si pentru siguranta alimentelor, pentru activitatea de depozitare a fructelor(mere);
-lista cu personalul calificat si cadrele de conducere care urmeaza a indeplini contractul de furnizare mere precum si studiile si calificarile in domeniu ale personalului angajat- formular nr.6
-documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii: ISO9001/2001 sau echivalent al acestuia-autorizatie sanitara de functionare eliberata de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana, valabila, unde isi are sediul operatorul economic
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronicase va organiza ca etapa finala a licitatiei deschise, intr-o singura runda de o zi in care ofertantii calificati isi pot imbunatati oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 10:00
Locul: sala de sedintea Primariei Municipiului Slobozia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
C. N. S. C. - Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195176, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Municipiului Slobozia-Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Episcopiei, nr.1, jud. Ialomita, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel. 0243/231401, Email: [email protected], Fax: 0243/212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 14:55