Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Furnizare schimbatoare de caldura cu placi pentru 20 de PT-uri"


Anunt de participare (utilitati) numarul 11487/25.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel.0241616881, In atentia: dnei. Nita Mihaela, Birou Achizitii Publice, e-mai: [email protected], Email: [email protected], Fax: 0241616881, Adresa internet (URL): www.radet-constanta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
" Furnizare schimbatoare de caldura cu placi pentru 20 de PT-uri"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Interioara, nr. 4, Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul are ca scop achizitionarea de schimbatoare de caldura cu placi pentru 20 de puncte termice aflate in exploatarea RADET CONSTANTA, conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29231110-1 - Schimbatoare de caldura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile totale de produse se regasesc in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 150, 000 si 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
suplimentare in limita a 5% din cantitatea comandata initial
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. garantie de participare 2000 RON2. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE: 5 % DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA, DIN CARE 0, 5 % INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI3. scrisoare de bonitate bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finatare: surse propriiplata se va face cu OP, in lei, in termen de 30 de zile de la receptia produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conf. art. 44 din O.U.G.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificate constatatoare eliberate de D.F.P.privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, in cof. cu prevederile legale in vigoare din Romania sau in tara in care este stabilit
2. Certificat de Atestare fiscala privind impozitele si taxele locale( ambele certificate sa fie valabile la data deschiderii ofertelor)
3.Declaratie de eligibilitate.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 81/O.U.G.34/2006
5.Certificat constator emis de ORC, autorizatie de functionare , Certificat de inregistare fiscala, eliberate inainte de data de deschidere a ofertelor cu max. 30 de zile
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf. gen. ofertant;Bilantul contabil, sit. finan. anuale pe ultimii 2 ani, cu viza D.F.P., balanta de verificare contabila ; val. min.impusa pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de 600000 RON; prezentare indicatori: rata autonomie finac.( mai mare de 50 %), rata solvab. patrim.( mai mare de 0, 5), rata solvab. gen.(mai mare de 1), rata lichiditatii curente( intre 0, 65 si1)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu livrarile principale in ultimii 3 ani cu valori si beneficiari; autorizatie pentru livrarea produselor;o declaratie ref. la echip. teh. si masurile aplicate in vederea calit. prod.; inf. ref. la personalul teh. de specialitate; certificate care saateste conformitatea produselor ;dovada ca ofertantul are implementat sistemul de manag. al cal.in conf.cu standardul SR ISO 9001:2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se va ridica incepand cu data de 07.05.2007 de la sediul din bdul Tomis, nr. 107, in urma unei solicitari scrise
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 0213104602, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatar a unui act pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma De Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul Tomis, nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 9000669, Romania, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881, Adresa internet (URL): www-radet-constanta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2007 07:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer