Licitatie Publica - " Furnizare teava neagra si teava zincata"
Anunt de participare (utilitati) numarul 10336/20.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Distributie Energie Termica Constanta
Adresa postala: Bdul. Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900669, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Nita, Tel.0241616881, In atentia: dnei Nita Mihaela, Birou Achizitii Publice, e-mail: [email protected], Email: [email protected], Fax: 0241616881, Adresa internet (URL): www.radet-constanta.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
" Furnizare teava neagra si teava zincata"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Interioara , nr. 4 , Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca scop achizitionarea de teava neagra fara sudura laminata la cald si teava zincata, necesara inlocuirii conductelor vechi de termoficare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
27220000-3 - Tuburi si accesorii din otel (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este prevazuta in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 200, 000 si 250, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
se pot suplimenta cantitatile in limita de 5% din cele prevazute in caiet
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. scrisoare de bonitate bancara emisa cu max. 30 de zile inainte de data de deschidere a ofertelor 2. Garantia de participare: 3300 lei( ron)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: din surse proprii. Temenul de plata : in termen de 30 de zile de la receptia produselor, cu ordin de plata la scadenta mentioanta anterior, in lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
mai multi operatori au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuina, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea , doar in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract cu conditia sa precizeze partea din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze , datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi si cat% din contract urmeaza sa fie subcontractat
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat 2.Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele si taxele locale valabile la data deschiderii ofertelor. 3.Declaratie privind eligibilitatea 4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 81/O.UG.34/2006 5.Certificat constatator emis de ORC , Autorizatie de functionare , Certificat de inregistrare fiscala( pentru persoane fizice/juridice romane) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare ( pentru persoae fizice/juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Fisa de informatii generale ofertantb)Bilantul contabil anual , balanta de verificare contabila ; raportare semestriala si balanta de verificarec)cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de 1320000 RON;
d)Rafsa fie mai mare de 50 % e)Rsp sa fie mai mare de 0, 5 ; f)Rsg sa fie mai mare de 1 ; g)Rata lichiditatii curente se recomanda sa fie intre 0, 56 si 1
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Lista principale livrari in ultimii 3 ani b) O declaratie ref. la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii; c) inf. referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate ; d) certificate care sa ateste conformitatea produselor, e) Autorizare pentru livrarea produselorUn contract similar a carui valoare sa fie mai mare sau egala cu 600000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: documentatie de atribuire se va ridica de la sediul din bdul. Tomis, nr. 107, in urma unei solicitari scrise pe fax. 0241616881
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.06.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2007 13:00
Locul: Bdul Tomis nr. 107 Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice operator economic care a depus oferta, pe baza unei imputerniciri scrise semnata de reprezentantul legal, membrii comisiei de evaluare, membrii externi ( dc. este cazul)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104602, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestatr despre un act al autoritatii contractante pe care il considera ilegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Distribuire Energie termica Constanta
Adresa postala: Bdul .Tomis nr. 107, Localitatea: Constanta, Cod postal: 9000669, Romania, Tel.0241616881, Email: [email protected], Fax: 0241616881, Adresa internet (URL): www.radet-constanta.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2007 08:40