Licitatie Publica - -Furnizarea de echipamente automate de detectie a explozivilor tip EDS CT pentru controlul bagajelor de cala, de piese de schimb si prestarea serviciilor de scolarizare si a serviciilor de intretinere si reparatii
Anunt de participare (utilitati) numarul 59902/29.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Judetul Ilfov, ,Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Ionela Florea, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
-Furnizarea de echipamente automate de detectie a explozivilor tip EDS CT pentru controlul bagajelor de cala, de piese de schimb si prestarea serviciilor de scolarizare si a serviciilor de intretinere si reparatii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: -la sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1) furnizarea a 3 echipamente automate de detectie a explozivilor tip EDS-CT pentru controlul bagajelor de cala, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
2) furnizarea unui program informatic de prezentare a modului de utilizare si pregatire a operatorilor, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
3) servicii de instalare si punere in functiune, conform cerintelor din Caietul de Sarcini;
4) servicii de scolarizare a personalului desemnat de C.N. A.I.H.C.B. S.A, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
5) furnizarea de piese de schimb pe o durata de 6 ani.
6) servicii de intretinere si reparatii in perioada de garantie si post garantie, conform cerintelor din Caietul de Sarcini.
7) furnizare un stoc operativ de piese de schimb necesar functionarii permanente a celor 3 echipamente, piese indicate de producator.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33282000-0 - Echipament de control cu raze X (Rev.1)
50000000-5-Servicii de reparare, de intretinere si de instalare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-3 bucati echipamente automate de detectie a explozivilor tip EDS-CT pentru controlul bagajelor de cala, conform cerintelor din Caietul de Sarcini; program informatic de prezentare a modului de utilizare si pregatire a operatorilor; un stoc operativ de piese de schimb necesar functionarii permanente a celor 3 echipamente, piese indicate de producator; piese de schimb altele decat cele din stocul operativ si consumabile si/sau kituri de intretinere - conform cerintelor din documentatia de atribuire; servicii de scolarizare si servicii de reparare, de intretinere, de instalare si punere in functiune-conform cerintelor din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 600, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare=100000lei(RON), prin scrisoare garantie bancara;garantie buna executie=5% din valoarea totala a contractului, fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara in favoarea CN AIHCB SA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conform paragrafului H1 din documentatia de atribuire documente care dovedesc situatia personala a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006(formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane.Conform paragrafului H2 din documentatia de atribuire documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale a ofertantului/ofertantilor asociati: pentru persoane juridice romane-Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC, Autorizatie de furnizare eliberata de CNCAN, conform Legii nr. 111/1996 republicata, pe numele ofertantului pentru clasa de produse ofertate iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in careofertantul este rezident si Autorizatie de furnizare eliberata de CNCAN, conform Legii nr. 111/1996 republicata, pe numele ofertantului, pentru clasa de produse ofertate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizare pentru livrarea produsului si prestarea serviciilor de scolarizare-Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa fie autorizat pentru livrarea produselor solicitate in Caietul de Sarcini, de catre producator.Se va prezenta obligatoriu autorizatia de livrare emisa de catre producator(FormularH2)-original sau copie legalizata si/sau traducere legalizata.In cadrul autorizarii se va indica si faptul ca producatorul isi asuma obligatia de a asigura prin reprezentanti autorizati scolarizarea personalului desemnat de autoritatea contractanta in conditiile specificate in documentatia de atribuire;2.Experienta similara-Se solicita ca ofertantul sa fi indeplinit in ultimii 3 ani, cel putin 1 contract ce au avut ca obiect furnizarea de echipamente de detectie cu RX.Se vor prezenta obligatoriu informatii cu privire la cel putin 1 contract, din ultimii 3 ani, prin care se va atesta experienta similara.In acest sens se va completa FormularH3 pentru fiecare contract, insotit obligatoriu de o recomandare a beneficiarului respectiv, care vor fi confirmate, la cererea Comisiei de Evaluare, prin prezentarea contractului respectiv;3.Resurse umane-Se solicita obligatoriu sa detina minim 2 persoane autorizate de catre producator si CNCAN pentru asigurarea garantiei produselor ofertate si pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii in garantie si post garantie echipamente de detectie.Se va depune: a.autorizatie de manipulare eliberata de CNCAN pe numele ofertantului.b.documente privind atestarea persoanelor care vor asigura serviciile deintretinere si reparatii emise de catre producator si CNCAN respectiv: -document de atestare pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii din partea producatorului produsului ofertat;
-Permis de Exercitare emis de CNCAN.Service-ul poate fi asigurat si prin terti, care trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute mai sus.In acest caz ofertantul va depune copia contractului cu tertul pentru prestarea serviciilor de intretinere si reparatii in garantie si post garantie;4.Se solicita document prin care se atesta certificarea sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001:2000 sau echivalent pe numele producatorului-copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S119-158716 din 20.06.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: -numerar la casieria CN AIHCB SA sau prin OP in contul CN AIHCB SA deschis la BRD Agentia Henri Coanda: RO40BRDE445SV12412444450
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2008 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2008 10:00
Locul: -la sediul Companiei Nationale Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA, Administratie
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate produsele si serviciile prevazute la Obiectul contractului cu toate dotarile indicate in caietul de sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentru gama de produse si servicii solicitate. Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCB SA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224E, Judetul Ilfov, Serviciul Juridic, ,Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041373, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 14:22