Licitatie Publica - ,, IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 147 DRAGANESTI ? GHERGHITA , JUDETUL PRAHOVA?
Anunt de participare numarul 107528/08.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Adresa postala: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 416, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: RUXANDA BUCUR, Tel. 0244.529602, Email: [email protected], Fax: 0244.511611, Adresa internet (URL): www.cjph.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 147 DRAGANESTI ? GHERGHITA , JUDETUL PRAHOVA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: , , IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 147 DRAGANESTI ? GHERGHITA , JUDETUL PRAHOVA?
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 147 DRAGANESTI ? GHERGHITA , JUDETUL PRAHOVA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, , IMBRACAMINTE BITUMINOASA USOARA PE DJ 147 DRAGANESTI ? GHERGHITA , JUDETUL PRAHOVA?
Conform PT, CS, DE
Valoarea estimata fara TVA: 7, 451, 570RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare :60000 leiGarantie de buna executie 10 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat fiscal (Buget Local); Certificat de atestare fiscala (Buget de stat), Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura ; Certificatul de inregistrare firma (CUI).Certificat constatator ORC ; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ; Declaratie privind eligibilitatea
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabilla data de 31.12.2009, vizatsiinregistrat deorganulcompetent .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie privind cifra de afaceri: Fisa de informatii generale ? conform Formularului B2, din care sa rezulte o cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minim 14.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani de zile
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice ; Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Responsabilul tehnic cu executialucrarilorva fi atestat MLPTLcu legitimatia valabila la data deschiderii licitatiei si categoria drumuri si poduri.5. Programul de Control, Calitate, Verificare si Incercari (P.C.C.V.I.), Certificat ISO 9001 ? pe domeniul drumuri6. Certificat ISO 14001 - pe domeniul drumuri7. Certificat ISO 18001- pe domeniul drumuri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa/ fise de informatii privind experienta similara ? conform Formular Exp. ? un contract de lucrari similar IBU, modernizari sau reabilitari de drumuri de minim 7.000.000 lei ? inceput si finalizat in ultimii 5 ani .Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are dotarea minima astfel: - Excavator pe senile cu o cupa cu motor termic 0, 40-0, 70 mc- Autogreder pana la 175 CP - motocompresor aer mobil de joasa presiune- compactor static cu rulouri- statie de mixturi asfaltice autorizata de mediu cu autorizatia valabila.- Statie de betoane?autorizata de mediu cu autorizatia valabila.- repartizator finisor mixtura asfaltica - autogudronator - macara pe pneuri pana la 9, 9 tf- incarcator frontal pana la 2, 6 ? 3, 9
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.09.2010 18:00
Locul: Directia Logistica, Etaj IV camera 415-416
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Prahova
Adresa postala: Str. Gheorghe Lazar , nr.6, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100031, Romania, Tel. 0244.544 781, Email: [email protected], Fax: 0244.529107
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Prahova - Directia Juridic, Contencios si Administratie Locala
Adresa postala: B-dul. Republicii nr. 2-4 , Localitatea, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Tel. 0244/406700, Email: [email protected], Fax: 0244/529289, Adresa internet (URL): www.cjph.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 11:51