Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Inspectia subacvatica la intrarile in golirile de fund ale Barajului Izvoru Muntelui ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 136646/18.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale "Bistrita" Piatra NeamtStr. Lt. Draghiescu, nr.13, ,Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Contracte, Tel. +40 233207141, In atentia: Nicoleta COMAN, Email: [email protected], Fax: +40 233207130, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital majoritar de stat
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
? Inspectia subacvatica la intrarile in golirile de fund ale Barajului Izvoru Muntelui ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Barajul Izvoru Muntelui, Bicaz, jud. Neamt si la Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestatorul va realiza inspectia subacvatica la intrarile in golirile de fund ale Barajului Izvoru Muntelui astfel incat sa se cunoasca, in detaliu, situatia actuala a acestora.
Principalele operatii sunt: - Filmarea situatiei existente la fiecare intrare in cele patru goliri de fund ale barajului Izvorul Muntelui;
- Verificarea duritatii betonului- Masurarea grosimii tolei cu care este blindata fiecare intrare in golirea de fund;
- Masurarea grosimii depunerilor de mal pe platforma fiecarei intrari in golirile de fund si pe paramentul amonte al barajului pe verticala fiecarui ax al golirilor de fund;
- Raportul de specialitate referitor la informatiile obtinute cu ajutorul imaginilor precum si la rezultatele masuratorilor efectuate cu dispozitive adecvate pentru duritatea betonului si grosimea tolei care blindeaza zona amonte a fiecarei goliri de fund
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71351924-2 - Servicii de explorare submarina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Realizarea inspectiei subacvatice la intrarile in golirile de fund ale Barajului Izvoru Muntelui.
Valoarea estimata fara TVA: 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
a)Cuantum: 8000 lei (4000 lei-IMM); b)Valabilitate: 120 de zile de la data limita de depunere a candidaturilor/ofertelor;In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, valabilitatea garantiei va fi prelungita in mod corespunzator.c)Constituire prin: - depunere in numerar la casieriaautoritatii contractante;
-prin virament bancar, in contul HIDROELECTRICA S.A. SH ?Bistrita?Piatra Neamt, deschis la BRD-GSG Suc.Neamt, RO40BRDE280SV02364272800.Se va prezenta dovada pla?ii (in original), cu viza bancii;
-instrument de garantare, emis in favoarea autoritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari(se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire).Scrisoarea de garantie bancara, daca este cazul, se va completa conf.cu Formularul 2. Depozitul constituit va fi in lei, iar banca emitenta este recomandabil sa aiba sucursala/filiala pe teritoriul Romaniei.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat. Instrumentul de garantare emis in alta limba decat romana va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.d)Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea candidaturilor?Etapa I.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia pentru participare, atunci cand ofertantul se afla in una din situatiile: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; -fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; -In cazul prevazut la art.278^1 din OUG nr.34/2006, se va re?ine suma de 4000 lei.Garantia se restituie conf.art.88 din HG 925/2006. 5% (2, 5% -IMM) din valoarea contractului in lei, fara TVA.Ofertantul invitat sa semneze contractul are OBLIGATIA de a constitui Garantia in 5 zile lucratoare de la data semnarii acestuia.Se va constitui prin: instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Valabilitatea va fi cel putin egala cu termenul de prestare a serviciilor, urmand a se prelungi in cazul unei decalari a termenului de prestare.Se prezinta in original si devine anexa la contract.Scrisoarea de garantie bancara, daca este cazul, se va completa conf.cu Formularul 16.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Constituirea garantiei de buna executie este conditie de incepere a obligatiilor contractuale.Neconstituirea in termenul convenit, conduce la rezilierea contractului si pierderea garantiei de participare.Restituirea garantiei de buna executie ?conf.cu art.92 din HG nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa Formularul nr.4
Incadrarea in situatiaprevazuta la art.180 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/Ofertantului asociat/Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/ tert sustinator-daca este cazul.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006. Se va completa Formularul nr.5.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/Ofertantului asociat din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Incadrarea in situatiaprevazuta la art.181 lit.a), c^1) si d) din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau ter? sus?inator-daca este cazul.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul nr.6.
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat sau subcontractant-daca este cazul.
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006.Se va completa Formularul 7.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.69^1 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea Ofertantului/ Candidatului/Ofertantului asociat/Subcontractantului/Tertului sustinator din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Declara?ia se va depune, obligatoriu, ?i de fiecare ofertant asociat/subcontractant/ter? sus?inator-daca este cazul.
Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante:
- Dragos ZACHIA-ZLATEA, Director General- Ioan SIMA, Director Mentenanta- ElenaPOPESCU, Director Tehnic- Eugeniu TANASE, Director Divizia Economica si Comerciala- Georgeta IOSIF, Director Economic- Gheorghe GORAN, Director Comercial- Constantin Romica GRIGORIU, director
- Costica NECHITA, director adj. Economic ?i Comercial
- Toma SURU, director adj.Tehnic
- Catalin POPESCU, Sef Serviciu Tehnic
- Liliana CIOBANU, Sef Serviciu Contracte Retehnologizare-Hidroelectrica
- Cornel MELINTE, director Uzina Dimitrie Leonida
- Sorin BOGATONIU, Directia Comerciala Hidroelectrica
- Nicoleta COMAN, ?ef Serviciu Contracte
- Carmen CARAUSU, ?ef Serviciu Tehnic
- Catalina Ioana NECHITA PIPIRIGEANU Consilier Juridic
5. Declaratie , ,Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?, Conf.Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314 din 12.10.2010.Se va completa Formularul nr. 8 Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.
In cazul in care oferta este depusa in asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat.
Se va prezenta un certificat emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a candidaturilor din care sa rezulte:
- ca obiectul de activitate al societatii include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice si- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau falimentSe va prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente traduse in limba romana-traducere autorizata si legalizata-care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, din care sa reiasa:
? ca obiectul de activitate include prestarea serviciilor care fac obiectul achizitiei publice si? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la condamnari ale comerciantului pentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment.
La solicitarea autorita?ii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale. Sevacompleta Formularul nr.9
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratieprivindpricipalele prestari de servicii similare, efectuate in ultimii 3 ani (raporta?i la data limita de depunere a candidaturilor).
Cerinta minima: Ofertantii vor enumera cel putin un contract similar avand ca obiect realizarea de inspec?ii ?i activita?i subacvatice (Filmari subacvatice, Verificarea duritatii betonului, Masurarea de grosimi, Masurarea grosimii depunerilor de mal, lucrari la mare adancime) la construc?ii hidrotehnice, la adancimi de minim 83 m.
Se va completa Formularul 10;
Pentru contractele din lista, confirmarea/dovedirea serviciilor prestate se face prin prezentarea a cel pu?in unuia din documentele:
-certificate/documente constatatoare emise de principalii beneficiari, datate, semnate in clar si fara prescurtari, care trebuie sa contina informatii privind obiectul contractului, durata si modul de derulare si/sau finalizare al contractului;
- alte documente edificatoare cum ar fi copii ale partilor relevante ale contractelor din care sa reiasa: partile contractante, obiectul, durata, valoare, semnaturi si o recomandare din partea beneficiarului respectiv privind modul de derulare/ finalizare a contractului.
Documentele pot fi depuse in original/copie legalizata/copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
2. Informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala ?i calificarea personalului de conducere, precum ?i ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii.
Cerinta minima: Personalul de specialitate care va fi implicat in prestarea serviciilor pentru care s-a depus oferta trebuie sa fi prestat cel pu?in un serviciu similar, respectiv servicii de inspec?ii ?i activita?i subacvatice la construc?ii hidrotehnice, la adancimi de minim 83 m.
Se vacompletaFormularul nr.11 ?i Anexa la formular.Se vor prezenta CV-uri pentru personalul de specialitate in care sa fie prezentata experienta acestuia in domeniul de interes si copii ale atestatelor/ legitimatiilor/ autoriza?iilor detinute in domeniile necesare indeplinirii contractului
3. Informatii referitoare la echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile, laboratoarele de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.
Se va completa Formularul nr.12 ?i Anexa la Formular;
Se vor prezenta copii dupa documentele care atesta proprietatea dotarilor.
Daca operatorul economic nu detine in proprietate un utilaj/ echipament/ statie/ laborator etc., se va prezenta un contract/ precontract de inchiriere sau declara?iile ?i/sau angajamentele ferme ale sus?inatorilor, subcontractan?ilor sau Acordul de asociere semnat de to?i asocia?ii, privind resursele materiale, financiare ?i umane puse la dispozi?ia candidatului/ ofertantului.
Se vor atasa copii dupa certificatele de atestare a starii de functionare a echipamentelor si utilajelor folosite (ISCIR, ITP, ANR, etc.).
4. Informatii privind subcontractantii(daca este cazul).
Se va prezenta o lista cu subcontractantii care vor participa la indeplinirea contractului, cu datele de identificare ale acestora si specializarea lor, si procentul pe care acestia il vor indeplini din contract.
Lista se va intocmi conf.Fomularului nr. 13. In acest caz, se vor prezenta si acordurile de subcontractare, conform Formularului nr.14.
La incheierea contractului de achizitie publica, ofertantul va trebui sa prezinte contractele incheiate intre el si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.
Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
5. Informatii privind asocierea(daca este cazul)
Mai multe persoane juridice sau fizice au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei candidaturi comune.
Cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea trebuie indeplinite de fiecare asociat, iar cele privind capacitatea tehnica si economico-financiara trebuie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Daca oferta comuna este declarata castigatoare, asocierea va fi legalizata inainte de semnarea contractului.
Autoritatea Contractanta solicita ca, la depunerea candidaturilor, operatorii economici care se prezinta in asociere sa depuna in cadrul documentelor de calificare un Acord de Asociere(Formular 15), fara a fi obligati sa prezinte asocierea intr-o forma legalizata.
Fiecare dintre acestia isi asuma obligatia pentru candidatura/oferta comuna si raspunde pentru orice consecinte ale viitorului contract.
Autoritatea contractanta are dreptul dea solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de incheierea contractului, daca oferta comuna este declarata castigatoare.
Asociatii desemneaza din randul lor pe cel care, in cazul atribuirii contractului de achizitie publica, ii reprezinta in raporturile cu autoritatea contractanta, in calitate de lider de asociatie.
NOTA: Daca un grup de operatori economici depune o oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, conf.art.190 alin 1, 2, 3 din OUG 34/2006.
1. Standarde de management al calitatii pentru activitatarea de interes a achizitiei, respectiv pentru inspec?ii/lucrari/activitati subacvatice pentru construc?ii hidrotehnice.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii trebuie sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini, conf.acordului de asociere.
Candidatii vor prezenta dovada certificarii sistemului de management de asigurare a calitatii, conf.SR EN ISO 9001/2008 sauechivalentul acestuia, asa cum se precizeazala art.193 din OUG 34/2006.Se va prezenta o copie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a candidaturilor.
Documentele emise in alta limba decat romana, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
2. Standarde de management de mediu pentru activitatarea de interes a achizitiei, respectiv pentru inspec?ii/lucrari/activitati subacvatice pentru construc?ii hidrotehnice.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de management de mediutrebuie sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.
Candidatii/Ofertantii vor face dovada certificarii privind asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului conform Standardelor EMAS/standardelor de gestiune ecologica bazate pe seriile de standarde europene sau internationale in domeniu, certificate de organisme conform cu legislatia comunitara ori cu standardele europene sau internationale privind certificarea/ Certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene / Orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/ dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei.Se va prezenta ocopie lizibila, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila dupa certificatul aflat in perioada de valabilitate la data limita de depunere a candidaturilor.
Documentele emise in alta limba decat romana, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4182
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 12:00
Locul: Sucursala Hidrocentrale , ,Bistrita??, str. Lt. Draghiescu nr. 13, Piatra Neamt, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere, vor participa membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vorprezenta imputernicirea din partea acestora si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Candidatul/Ofertantul nu are dreptul, in cadrul aceleiasi proceduri, conf.art.46, al.(1) din OUG 34/2006: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Conform art.16, alin.(2) din Legea nr.346/2004: "Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pt.participare si de garantia de buna executie, cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii?.Dovada calitatii de IMM se va realiza prin Declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM. In cazul asocierii dintre doi operatori economici, din categoria IMM, asocierea rezultata poate beneficia de reducerile prevazute la art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004.In situatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM, asocierea respectiva nu are caracterul unui IMM si nu se pot aplica prevederile art.16, alin.(2) din Legea nr. 346/2004.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc in clasament au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara.Reofertarea se va prezenta in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Datele de depunere a noilor propuneri financiare si a sedintei de deschiderea acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDROELECTRICA S.A.- Sucursala Hidrocentrale ?Bistrita? Piatra Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghiescu, nr. 13, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Tel. +40 233207141, Email: [email protected], Fax: +40 233207130
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 10:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer