Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Instalatie colectoare solara cu tuburi vidate si sisteme de stocare" (cu sistem de monitorizare)


Anunt de participare numarul 129436/01.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Cercetari Electrotehnice S.A.
Adresa postala:  SPLAIUL UNIRII, NR.313, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030138, Romania, Punct(e) de contact:  POPESCU GHEORGHE, Tel. 021-5893300, Email:  [email protected], Fax:  021-5893434, Adresa internet (URL):  www.icpe.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Cercetare
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Instalatie colectoare solara cu tuburi vidate si sisteme de stocare" (cu sistem de monitorizare)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str.Splaiul Unirii nr.313, sector 3, Bucuresti, cod postal 030138, tel/fax 021-5893470, e-mail achizitii [email protected]
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de echipamente necesare pentru: ?Caracterizare module si sisteme fotovoltaice; ?Testare invertoare si, in general, convertoare de putere; introducerea in standuri pentru verificarea in regim de functionare a acestora; ?Testare sisteme de stocare pe baza de acumulatoare cu Pb-acid si Li-ion la functionare in sisteme fotovoltaice; ?Monitorizare parametri de functionare ai sistemelor fotovoltaice autonome pentru piata din Romania; ?Monitorizare sisteme fotovoltaice conectate la retea pentru piata din Romania.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09332000-5 - Instalatie solara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unei ? Instalatii colectoare solara cu tuburi vidate si sisteme de stocare (cu sistem de monitorizare)-1 buc alcatuita din urmatoarele componente principale: A. Sisteme solare de tip 300L inclusiv livrare si punere in functiune, materiale auxiliare, sistem monitorizare ? 4 buc.B. Sisteme solare tip 500L inclusiv livrare si punere in functiune, materiale auxiliare, sistem monitorizare ?3buc.
Valoarea estimata fara TVA: 125, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Garantie de participare in suma de 1260 lei 2.Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (formularul1);
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006(formularul 2);
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura (formularul 3);
-Informatii generale (formularul 4)-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala la care este arondat sediul persoanei fizice sau juridice ? original sau copie semnata si stampilata "conform cu originalul". ;
-Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Consililul local ? in original sau copie semnata si stampilata "conform cu originalul".-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (formularul 13)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 31.12.2010 ? in copieFormular 4 ?Informatii generale? cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 5 : lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani-Formular 6 : Scrisoare de recomandare : Referinte de la clientiExperienta ofertantului: efectuarea unei livrari de produse similare pentru lucrari de incalzirea apei calde menajere cu panouri solare, in ultimii trei ani, a carei valoare sa fie apropiata, inferior, sunei de 120000 lei fara TVA. Se va prezenta copie dupa contract, proces verbal de receptie si recomandare.Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca dispune de/are angajati participanti autorizati ANRE pentru lucrari de instalatii tehnico-sanitare -pentru punerea in functiune.-Document privind certificarea implementarii sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?-Document privind certificarea implementarii sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?-Document privind certificarea implementarii sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale in conformitate cu standardul roman SR OHSAS 18001:2008 sau echivalent, in copie certificata ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de livrare si punere in functiune
40%
Descriere: : Algoritmmul determinant: P2n = (Tmin /Tn ) x 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2011 10:00
Locul: Str.Splaiul Unirii nr.313, sector 3, Bucuresti, Corp M, et.1 Comp.Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentant oficial
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul «Dezvoltarea infrastructurii centrului de excelenta ICPE-NESL in domeniul surselor solare de energie-INFRASOLAR?- (Proiect ID 263/2789 SMIS-CSNR; POS CCE: 0.2.3.2.: ?Dezvoltarea infrastructurii de CD a intreprinderilor si crearea de noi locuri de munca pentru CD?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
Sursa de finantare a proiectului care urmeaza sa fie atribuit: Proiect POS-CCE nr.263, Cod SMIS 2789, INFRASOLAR" contract 78/29.09.2009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +(40)21 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +(40)21 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic ICPE
Adresa postala:  Str. Splaiul Unirii nr.313 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030138, Romania, Tel. 021-5893300, Email:  [email protected], Fax:  021-5893434, Adresa internet (URL):  www.icpe.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 09:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer