Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? INSTALATIE DE FREZARE INDEPENDENTA ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 140124/01.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Contracte, Tel. +40 0269805131, In atentia: Hajni CRISAN, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE NATIONALA
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
? INSTALATIE DE FREZARE INDEPENDENTA ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP Tg. Mures, str. Libertatii nr. 110
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?INSTALATIE DE FREZARE INDEPENDENTA?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43121400-1 - Echipament de interventie pentru sonde (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? INSTALATIE DE FREZARE INDEPENDENTA ?Lot1 - "Instalatia de baza"
Lot 2 - "Cap hidraulic"
Lot 3 - "Sistemul de preluare a momentului reactive la capul hydraulic motor"
Lot 4- "Prajina de antrenare patrata"
Valoarea estimata fara TVA: 1, 370, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
365 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de: Lot 1 = 10.000, 0 lei; Lot 2 = 10.000, 0 lei; Lot 3 = 6.000, 0 lei; Lot 4 = 1.400, 0 lei; Per. de val. a gar. pentru par. este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul subcontractarii, gar. de par. se constituie numai de contractant.In cazul asocierii, gar. de par. se constituie numai de liderul asocierii. Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO14 RNCB 0231 0195 6886 0001 deschis la B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor.-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Scrisoarea de garantie de participare trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse. De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei. Cuantumul garantiei de buna executie va fi 7% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie este Scrisoare de garantie bancara de buna executie emisa de catre o societate bancara sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate de asigurari, care va fi prezentata in original autoritatii contractante si care se va constitui in anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila iar instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate (ex : Scrisoare de garantie bancara de buna executie conform Formularului 19); Documentul care atesta constituirea garantiei de buna executie se va prezenta in maxim 5 zile lucratoare de la intrarea in vigoare contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare ale contractului ce urmeaza a fi atribuit sunt din surse proprii. Plata facturilor se efectueaza in termen de 30 zile de la data primirii lor de catre achizitor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Se va completa formularul nr. 12A (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator); Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 - Se va completa formularul 12B (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 lit. a, c^1 si d); Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Se va completa formularul 13A referitor la evitarea conflictului de interese. Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: d-nul Corin Cindrea Director General, d-nul Gheorghe Dambean Director Economic, d-nul Ispasian Ioan Dinca avand functia de Director, d-nul Sorin Gheorghiu, avand functia de Director Tehnic , d-na Hajnalka Crisan, presedinte comisie de evaluare; d-na Angela Melinescu, membru comisie de evaluare, d-nul ?Ioan Jampa, membru comisie de evaluare, d-na Aurica Catana Serviciul Protectia Mediului, d-nul AndreiPopescu -Consilier Juridic. (Aceasta declaratie se solicita pt ofertant/fiecare asociat/tert sustinator/subcontractant); Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314 /2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. - Se va completa formularul 13B (acest doc se prezinta de ofertant/asociat);Certificatul de Atestare Fiscala privind impozitele, taxele catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat, emis de Directia Generala a Finantelor publice (pentru persoane fizice/juridice romane) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (acest doc se prezinta de ofertant/asociat). Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. In situatia in care, ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in forma : copie conform cu originalul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul va prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale care va contine toate informatiile despre firma (denumire, cod fiscal, adresa, tel/fax etc) inclusiv contul societatii si banca la care este deschis.Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a prezenta fisa de informatii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari avand ca si obiect furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani , pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unuidocument/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror cantitate/valoare sa fie de minim:
Lot 1 = 500.000 lei; Lot 2 = 500.000 lei; Lot 3 = 300.000 lei; Lot 4 = 70.000 lei;
Ofertantul va prezenta obligatoriu un Document constatator conf. art. 97^1 din H.G.925/2006 sau un document/contract/proces verbal de receptie pentru acest tip de produse, pentru verificarea indeplinirii cerintelor de calitate si conformitate a produselor livrate
Informatii privind subcontractantii ? daca este cazul. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.
Informatii privind Asocierea ? daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna
Informatii privind Angajamentul ferm ? daca este cazul. Pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate . In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, mai sus mentionata si Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii reglementat de standardul ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va organiza prin intermediul SEAP, intr ? o singura runda, in termen dedoua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile. Durata unei runde este de 1 (una) zi.Invitatia va fi transmisa simultan tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile si va cuprinde data si momentul de start al licitatiei electronice. Elementul ofertei, care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare, se refera la pretul total fara TVA, pentru fiecare lot ofertat.Ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca (in sensul micsorarii pretului) ofertele depuse anterior organizarii etapei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.11.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.11.2012 10:00
Locul: SNGN Romgaz SA - SIRCOSS, Soseaua Sibiului nr. 5, Medias, jud. SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Elementele ofertei care fac obiectul reofertarii: pretul total fara TVA, pentru fiecate lot ofertat. Numarul de runde ale licitatiei electronice: 1 (una); Licitatia electronica va incepe la 2 (doua ) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la adresa de posta electronica (e-mail), inregistrata in sistem ca adresa de contact. Durata unei runde: 1 (una) zi, respectiv 24 ore; In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea acestora in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.In conformitate cu art. 11, alin. (4) si (5) din H.G. 925/2006, modificat si completat de pct.7 si 8 din H.G. 834/27.07.2009, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de dreptul acesta ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Se va completa Formularul 11 - Declaratie pe propria raspundere, insotita de Anexa. Se va prezenta modelul de contract de furnizare produse, completat cu datele de identificare ale ofertantului, vizat de catre reprezentantii legali ai acestuia pe fiecare pagina, in vederea insusirii clauzelor contractuale obligatorii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.G.N. ROMGAZ S.A. ? S.I.R.C.O.S.S. ? Biroul Juridic
Adresa postala: Soseaua Sibiului nr. 5, Localitatea: Medias, Cod postal: 551129, Romania, Tel. +40 0269805141, Email: [email protected], Fax: +40 0269830283, Adresa internet (URL): www.romgaz.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.10.2012 15:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer