Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Intocmirea proiectului tehnic a detalilor de executie , a documentatiilor pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, precum si executia lucrarilor de constructii montaj pentru consolidare si reabilitare corp A Centrul Agricol Terego


Anunt de participare numarul 20298/21.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA PENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Resita, P-ta. Republicii, nr. 28. jud. Caras-Severin, Localitatea: Resita, Cod postal: 320026, Romania, Punct(e) de contact: Crisan Lucian Coltan, Tel.0255/ 212363, Email: [email protected], Fax: 0255/ 214240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Serviciu public deconcentrat al Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale- Activitate principala : coordonarea activitatii agricole la nivelul judetului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Intocmirea proiectului tehnic a detalilor de executie , a documentatiilor pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, precum si executia lucrarilor de constructii montaj pentru consolidare si reabilitare corp A Centrul Agricol Teregova , ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Loc. Teregova , nr. 349, jud. Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmirea proiectului tehnic a detalilor de executie , a documentatiilor pentru obtinerea avizelor si a autorizatiei de construire, precum si executia lucrarilor de constructii montaj pentru consolidare si reabilitare corp A Centrul Agricol Teregova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmirea proiectului tehnic, a detaliilor de executie si executia lucrarilor de constructii montaj pentru consolidare si reabilitare cladire .
Valoarea estimata fara TVA: 3, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Constituirea garantiei de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale .Plata se va face esalonat in urma depunerii situatiilor de lucrari.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ( OUG 34 / 2006 );
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta U.G. 34 /2006 ;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare/ altele echivalente ;
Dovada indeplinirii obligatiilor catre bugetul de stat consolidat si bugetul local - documente in original sau copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiului financiar pe ultimii 3 ani ; Declararea obligatiilor contractuale in desfasurare ; Declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani ;
Linie de credit neconditionata pentru sustinerea lucrarii ( daca este cazul ).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - 8.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani .Prezentarea unor contracte similare - experienta similara ;Recomandari din partea altor beneficiari .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificat de calitate ISO9001/ 2001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Caracteristici privind nivelul tehnic calitativ
25%
Descriere:
3.
Termen de executie
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 10:00
Locul: Sediul DADR CS - Resita, P.-ta. Republicii , nr. 28 , jud. Caras- Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti, imputerniciti ai ofertantiilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr. 6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/ 310 4641, Email: [email protected], Fax: 021 / 310 6442
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in toate fazele procedurii de atribuire, in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta, de catre contestator , despre un act nelegal al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2007 11:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer