Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? INTRETINERE, REPARARE, CONSTRUCTIE, CONFECTIONARE SI MONTARE A ELEMENTELOR SISTEMULUI DE SIGURANTA A CIRCULATIEI "


Anunt de participare numarul 117413/23.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE, Tel. +40 268 416550/124, In atentia:  Adina Corsatea, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  +40 268 474260, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? INTRETINERE, REPARARE, CONSTRUCTIE, CONFECTIONARE SI MONTARE AELEMENTELOR SISTEMULUIDE SIGURANTA A CIRCULATIEI "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MUNICIPIUL BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? INTRETINERE, REPARARE, CONSTRUCTIE, CONFECTIONARE SI MONTARE AELEMENTELOR SISTEMULUIDE SIGURANTA A CIRCULATIEI ?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? INTRETINERE, REPARARE, CONSTRUCTIE, CONFECTIONARE SI MONTARE AELEMENTELOR SISTEMULUIDE SIGURANTA A CIRCULATIEI "
Valoarea estimata fara TVA: 7, 258, 064.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
aplic.ART. 122 lit. j) OUG 34/2006; supl. pt. 1.01.-30.04.2012 cu max. 25% din serviciile din 2011.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 72580 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privindsituatia personala a operatorului economic;Declaratie cu privire la respectarea conditiilor de munca si protectia muncii; Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;Certificate constatatoareprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata ;Declaratiede independenta;Certificat constatator ORC;Informatii generale
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilla 30.06.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani; Declaratie pe propria raspundere a ofertantului din care sa reiasa ca , in cazul in care va fi declarat castigator, se obliga ca in termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data semnarii contractului sa faca dovada detinerii sub orice titlu pe raza municipiului Brasov urmatoarele: punct de lucru ca un dispecerat pentru interventii 24 de ore din 24, inclusiv in zilele nelucratoare si sarbatori legale,
-atelier cu dotarile necesare : generatoare de curent minim 2 bucati , aparate de sudura minim 2 bucati, compresor , rotopercutoare si ciocane electrice pentru sapaturi , scule de mana ?flex, bormasina
-spatiu de depozitare de 1600 mp din care 400 mp acoperit ;Prezentarea unei recomandari;Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;Certificate care sa ateste faptul ca operatorul/ operatorii economici respecta standardele de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in ultimii 3 (trei)ani, respectiv, sa fi incheiat un contractinvaloare de1.500.000 lei cu TVA.In acest sens se va anexa contractul si procesul- verbal de receptie partiala sau finala, dupa caz.Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca detine cu orice titlu: -4 autoutilitare, -2 autobasculante, -2 buldoexcavatoare;Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de un personal minimal si obligatoriupersonal calificat: se vor prezenta copii ale diplomelor de calificare in acest sens: 2 (doi) responsabili tehnici cu executia lucrarilor, zugravi ? vopsitori, zidari, mozaicar, lacatus mecanic, sudor; Certificat ISO 9001 /2008 sau echivalent;Certificat ISO 14001/2005 sau echivalent;OHSAS 18001/2008sau echivalent;Certificat SA 8000/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 09.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta are dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare, fara a depasi 3 ani de la atribuirea contractului initial conform art. 122 lit.j din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru anul 2011, se va deconta suma de 1.680.000 lei cu TVA inclus.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEUS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR 5, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268475146, Email:  [email protected], Fax:  0268414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL CONTENCIOS
Adresa postala:  B-DUL EROILOR NR. 8, Localitatea:  BRASOV, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268416550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2011 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer