Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? intretinerea partiilor de schi din Poiana Brasov, in perioada 2013-2014?


Anunt de participare numarul 143470/08.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul ACHIZITII PUBLICE, Serviciul Investitii, Tel. +40 268416550/128/124, In atentia: Isabella Marasescu, Lidia Bulgarea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268474260, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? intretinerea partiilor de schidin Poiana Brasov, in perioada2013-2014?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Poiana Brasov, jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intretinerea partiilor de schi din Poiana Brasov se va face extrasezon (primavara, vara, toamna) cat si in in sezonul de iarna 2013-2014 astfel incat sa seasigure exploatarea in conditii corespunzatoare de siguranta.
Astfel vor fi: Servicii de intretinere in extrasezon (primavara, vara, toamna), Servicii premergatoare sezonului de iarna, Servicii de intretinere in timpul sezonului de iarna
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
50100000-6-Servicii de reparare si de intretinere a vehiculelor si a echipamentelor aferente si servicii conexe (Rev.2)
50511000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
intretinerea partiilor de schi din POIANA BRASOV, in vederea asigurarii exploatarii in conditii corespunzatoare de siguranta .
INTRETINEREA DOMENIULUI SCHIABIL ? Intretinerea partiilor de schi din Poiana Brasov se va face extrasezon (primavara, vara, toamna) cat si in in sezonul de iarna 2013-2014 astfel incat sa seasigure exploatarea in conditii corespunzatoare de siguranta.
Astfel vor fi: servicii de intretinere in extrasezon (primavara, vara, toamna), servicii premergatoare sezonului de iarna, servicii de intretinere in timpul sezonului de iarna.SERVICII DE INTRETINERE IN EXTRASEZON (PRIMAVARA, VARA, TOAMNA)Se vor presta urmatoarele tipuri de servicii: 1. Revizii partii
2. Cosit
3. Insamantat
4.fertilizarea solului5.curatat dren
6. Reparatii gabioane
1.SERVICIIPREMERGATOARE SEZONULUI DE IARNA-PREGATIRE PARTII2.SERVICII PREMERGATOARE SEZONULUI DE IARNA - INSTALATII DE PRODUS ZAPADA ARTIFICIALA SI ECHIPAMENTELE AFERENTE ACESTEIA
SERVICIIDE INTRETINERE IN TIMPUL SEZONULUI DE IARNA 2013-2014
Serviciile de intretinere in timpulsezonului de iarna se vor efectua la: partii, instalatiile de producerea zapezii artificiale si echipamentele aferente acesteia.
Cantitatile ce fac obiectul achizitiei sunt mentionate in anexele la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 777, 578.35RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 95.550 LEI, (47.775 LEI pentru IMM-prin completarea Formularului din sectiunea Formulare).Modalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Termenul de valabilitate a garantiei de participareeste de minim 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine contestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 litera d) din OUG nr.34/2006 actualizata(8037, 75 lei).Pentru constituireagarantiei de participare data de echivalenta leu/alta valuta este data publicarii anuntului de participare in SEAP, luandu-se in considerare cursul valutar comunicat de BNR pentru acea zi. 10% din valoarea contractului fara TVA(5% daca prestatorul face dovada ca se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 categoria IMM).Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 4. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza. Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 180din OUG nr. 34/2006 va fi prezentata si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.2.Declaratie, completata in conformitate cu Formularul nr.5 privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o realizeaza . Autoritatea contractanta va exclude din prezenta procedura de atribuire ofertantul care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
Declaratia referitoare la neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d)din OUG nr. 34/2006 va fi depusa si de tertul sustinator al ofertantului, daca este cazul.- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- Prezentarea certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local, din luna anterioara datei limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1- conflictul de interese pentru ofertanti/ candidati ofertanti asociati/ subcontractanti/ terti sustinatori conform art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completarea si prezentarea Formularului 8.- DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA- Formular Nr. 7-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 2010 - completarea si prezentarea Formularului 6. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte si acest formular pentru partea de contract pe care o realizeazaPersoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: George ScripcaruLiliana HorgaLidia BulgareaRamona MandreaValeria Mavrodin
Isabella MarasescuClaudia RaduAdina CorsateaAnna Maria GodriMihaela GalBianca CalinschiPaula PitisXenia MihaileanuDaniela RotbasanCristina Dica -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- din care sa reiasa obiectul de activitate, cod CAEN corespondent obiectului contractului de achizitie, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , cuprinzand informatii reale si actualela data limita de depunere a ofertei;Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate, a documentului Certificat constatator in original / copie legalizata.-prezentarea documentelor care atesta statutul de IMM, pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004 (daca este cazul - Formularul 3).In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza. Persoane juridice/fizice straine: - prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa fie reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In
cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune cu orice titlu de cel putin de urmatorul
personal minim de specialitate : -1 persoana ? sef echipa-4 persoane ? soferi ratracuri-2 persoane ? muncitori pentru verificarea plaselor, indicatoarelor si
saltelelor-3 persoane ? operatori verificari echipamente de produs zapada artificiala
(lancii, tunuri)-2 persoane ? operatori statii de pompare-1 persoana mecanic auto
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca poate dispune de cel putin urmatoarele dotari minime: statii de emisie receptie, 2 snow-mobile, 1 autovehicul 4x4, utilaj terasier, rezervoare /statie de pompa pentru depozitarea combustibilului
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani
Standarde de asigurare a calitatii SR EN ISO din seria 9001/echivalent
Standarde de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14001/echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Completare formular 12 din sectiunea FormulareCompletare formular 13 din sectiunea FormulareCompletare Formular 11 din sectiunea FormulareCompletare Formular 10 din sectiunea FormularePrezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO dinseria 9001/ document echivalent, in copie. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezentaacest document, individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.Prezentarea certificatului care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de protectie a mediului SR EN ISO din seria 14001/document echivalent, in copie. In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta acest document individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2013 11:00
Locul: sala de consiliu din cadrul Primariei Municipiului Brasov, cu sediul in B-dul Eroilor nr. 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii CVAP( daca este cazul)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formularul 58 + Anexa). Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte- inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea - conform art.11 alin.(4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.ATENTIE! - Ofertantul care uzeaza de declaratia pe propria raspundere conform art.11 alin. (4) din HG 925/2006, are obligatia de aprezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste dinpartea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Daca se constata ca ofertele clasate peprimul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Documentele carecompun oferta trebuie sa fie indosariate, lizibile, numerotate, semnate si stampilate si vor contine in mod obligatoriu un opis pt. fiecare dosar incare se va mentiona cu exactitate la ce pagina se regaseste fiecare document. Pentru deschiderea fisierelor postate in SEAP cu semnaturaelectronica, utilizati programul shellSAFE Verify - Utilitar gratuit cu care se poate verifica semnatura electronica si permite vizualizaredocumente semnate electronic. Pentru descarcarea utilitarului accesati: http: //www.certsign.ro/certsign/produse/sigurantadocumentelor/shellsafe-verify
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMATOARE LUARII LA CUNOSTINTA DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTECONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.8, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500007, Romania, Tel. +40 268416550, Fax: +40 268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2013 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer