Licitatie Publica - -Lotul I « Elaborare documentatie Remedierea sistemului de etansare la pereele digurilor acumularii Tismana Aval I -Lotul II « Elaborare documentatie -Delimitarea terenului si reparatie depozit Preajba
Anunt de participare numarul 14743/16.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: Sucursala Hidrocentrale Tg Jiu , str. Prel.V.Alecsandri, nr.1, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel.0253207288, In atentia: sing. Violeta Poenaru, Email: [email protected], Fax: 0253218670
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
-LotulI « Elaborare documentatie Remedierea sistemului de etansare lapereele digurilor acumularii Tismana Aval I -Lotul II« Elaborare documentatie -Delimitareaterenului si reparatie depozit Preajba
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
8 - Servicii de cercetare - dezvoltare
Locul principal de prestare: CHE Tismana Aval, Depozit Preajba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-LotulI « Elaborare documentatie Remedierea sistemului de etansare lapereele digurilor acumularii Tismana Aval I -Lotul II« Elaborare documentatie -Delimitareaterenului si reparatieconstructie depozit Preajba COD CPV: 74142120-3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74142120-3 - Servicii de elaborare de proiecte altele decat pentru lucrarile de constructie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cf. teme proiectare
Valoarea estimata fara TVA: 25, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participaregarantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
prestator
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate -declaratie pe proprie raspundere;
-confirmare privind platataxelorsi impozitelor la zi la bugetulgeneral consolidat( certificate de atestare fiscalain termenul de valabilitate , in original sau copie legalizata);
- Neincadrarea in prevederile art. 181- declaratie pe proprie raspundere;
- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in original sau copie legalizata(emis cu cel mult 90 de zile in urma)- documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari similare executate in perioada 2004-2006-experienta similara in perioada 2004-2006
- dovada certificarii sistemului de management pentru asigurarea calitatiiconformISO 9001/2000 sau echivalent ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.06.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2007 10:00
Locul: Sediul SH Tg.Jiu, Birou Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 13:43