Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Lucrari de asfaltare a rampelor Oituz si St. Gusa, de sistematizare zona acces Oituz si de realizare infrastructura retele aferenta zonei Oituz, din cadrul proiectului ?Pasaj rutier subteran strada Oituz ? strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul


Anunt de participare numarul 127688/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  STR. MARASESTI NR.6, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  CORINA NEAGA, Tel. 0234-581849;0723683160, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0234-588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Lucrari de asfaltare a rampelorOituz si St. Gusa, de sistematizare zona acces Oituz si de realizare infrastructura retele aferenta zonei Oituz, din cadrul proiectului ?Pasaj rutier subteran strada Oituz ? strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Zona Pasaj rutier subteran strada Oituz ? strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de asfaltare a rampelorOituz si St. Gusa, de sistematizare zona acces Oituz si de realizare infrastructura retele aferenta zonei Oituzdin cadrul proiectului ?Pasaj rutier subteran strada Oituz ? strada Stefan Guse, municipiul Bacau, judetul Bacau, confom caietului de sarcini si antemasuratorilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233129-9 - Lucrari de constructii de intersectii (Rev.2)
45231000-5-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice (Rev.2)
45233222-1-Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de asfaltare a rampelorOituz si St. Gusa, de sistematizare zona acces Oituz si de realizare infrastructura retele aferenta zonei Oituz, , incluzand urmatoarle obiecte:
Obiectul 1- Asfaltare rampeOituz si St. Gusa si parapet pietonalObiectul 2 ? Cale si parapetPasaj superior A
Obiectul 3 ? Rampe acces Pasaj superior BObiectul 4 ? Suprastructura drum bretele de acces OituzObiectul 5 ? Infrastructura retele- acces Oituz
Valoarea estimata fara TVA: 4, 482, 739.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie :80.000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Eligibilitate - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.
b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 - completarea formularuluiB si prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , precum si aimpozitelor si taxelor locale.
c. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completarea formularului 12Cd. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentacopletarea formularului G
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN din care sa rezulte ca in obiectul de activitate al firmei respective sunt cuprinse realizarea activitatilorcare fac obiectul prezentei achizitii.- Certificatunic de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si declaratii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) ;
- Cifra medie de afaceri a ofertantului, (individual sau asociatie), pentru ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie cel putin 8.800.000 lei sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri a ofertantului, (individual sau asociatie), pentru ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie cel putin 8.800.000 lei sau echivalent.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.-Informatii privindexperienta similara: a)- Suma valorilor lucrarilor de constructii de drumuriexecutate in cursul ultimilor5 ani, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, trebuie sa fie de cel putin 3.900.000 lei fara TVA.b)- Suma valorilor lucrarilor de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, executate in cursul ultimilor5 ani, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, trebuie sa fie de cel putin 500.000 lei fara TVA.-O declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? formularul F;
- Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)- Suma valorilor lucrarilor de constructii de drumuriexecutate in cursul ultimilor5 ani, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, trebuie sa fie de cel putin 3.900.000 lei fara TVA.b)- Suma valorilor lucrarilor de constructiide conducte, de linii de comunicatii si electrice, executate in cursul ultimilor5 ani, incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic ca dovada a experientei lui similare, trebuie sa fie de cel putin 500.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007- 2013, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniul major de interventie 2.1. - Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura.Cod SMIS 1024
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sectorul 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in termen de5 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 alin. (1), lit.b) din OUG 34/2006, actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL BACAU
Adresa postala:  str. Marasesti , nr. 6 , co, Localitatea:  BACAU, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234 / 581849, Email:  [email protected], Fax:  0234 / 588757, Adresa internet (URL):  www.primariabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer