Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Lucrari de constructii pentru reabilitarea si modernizarea Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Pastraveni


Anunt de participare numarul 96976/26.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel.0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233215767, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Lucrari de constructii pentru reabilitarea si modernizarea Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Pastraveni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: , , Lucrari de constructii pentru reabilitarea si modernizarea Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Pastraveni
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , Lucrari de constructii pentru reabilitarea si modernizarea Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Pastraveni
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, , Lucrari de constructii pentru reabilitarea si modernizarea Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap Pastraveniconform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 291, 404RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 11.000 lei si garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si Fonduri Europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 .Declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006. Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata.Certificatul de inregistrare si codul unic emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie. Copie dupa certificatul de inregistrare si codul unic privind desfasurarea activitatilor economice de catre persoanele fizice, certificate constatatoare in original sau copie legalizata pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data depunerii. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra medie de afaceri , pe ultimii 3 ani este de minim: 4.580.000 lei .
Scrisoare de confort sau Cash flow-- ofertantul trebuie sa faca dovada ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii in valoare de minim 1.100.000 lei pentru finantarea inceperii lucrarilor prezentei proceduri, copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari -ofertantul va face dovada ca are in dotare proprie sau contract de colaboraer: ;autocamioane transport-2 buc ;buldoexcavator-1buc ;macara turn -1 buc, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere: 1 responsabil tehnic cu executia-specializare constructii civile, 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii-specializarea constructii civile, 1 responsabil cu controlul si asigurarea calitatii-specializarea instalatii in constructii, 1 Inginer constructor -8 ani experienta, 1 Inginer instalator -5 ani experienta, Responsabil tehnic cu executia atestat MECMA pentru domeniul 403 , pentru personalul tehnic se vor prezenta CV-urile, copiile dupa carnetele de munca si/sau contractele individuale de munca, contractele de colaborare (copie). Declaratie de disponibilitatepentru responsabilii tehnici cu executia se vor prezenta si certificatele de atestare (copie). Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001sau echivalent, SA 8000 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea (data procesului verbal la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani , calculati fata de data depunerii ofertei a unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima de 2.200.000 lei, exclusiv tva, de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza. Se vor prezenta copii dupa contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor, procese verbale de receptie la terminarea lucrarii si certificate de buna executie(recomandare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.04.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2010 10:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii legali ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013- Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale- Domeniul de interventie 3.2. Reabilitarea/modernizarea/dezvoltarea si echiparea infrastructurii serviciilor socialeTitlul proiectului: Reabilitarea si modernizarea Centrului de Recuperare si Reabilitare a Persoanelor cu Handicap PastraveniCodul proiectului: Cod SMIS 6132
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.4641, Email: [email protected], Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea: bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513.296; 0234/ 514.750, Email: [email protected], Fax: 0234/514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
consiliul judetean neamt
Adresa postala: str.alexandru cel bun, nr.27, Localitatea: piatra neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel.0233/212890, Fax: 0233/211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2010 12:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer