Licitatie Publica - ? Lucrari de intretinere - plombari si covoare bituminoase pe drumurile judetene din Sighisoara, jud. Mures?
Anunt de participare numarul 134795/17.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Felicia Savu, Tel. +40 265263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? Lucrari de intretinere -plombari si covoare bituminoase pe drumurile judetene din Sighisoara, jud. Mures?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Drumurile judetene din zona Sighisoara si anume: DJ 143 Danes ? Cris-lim.jud.Sibiu, DJ106 lim.jud.Sibiu ? Apold ? Sighisoara , DJ 133(DN13) Mureni ? Archita ? lim.jud.Harghita
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 863, 249 si 2, 392, 413RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezentul contract prevede realizarea de lucrari de intretinere a imbracamintii asfaltice prin plombarea suprafetelor degradate si covoare bituminoase
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233141-9 - Lucrari de intretinere a drumurilor (Rev.2)
45233220-7-Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de lucrari se refera la plombari si covoare bitumunoasepe drumurile judetene din zona Sighisoara, jud. Mures? -Suprafata minima propusa pt. plombat intr- un strat: 2.600 mp si suprafata minima propusa pt. plombat in doua straturi: 2.100 mp;
- Suprafata maxima propusa pt. plombat intr- un strat: 7.900 mp si suprafata maxima propusa pt. plombat in doua straturi: 6.600 mp; - Lungimea covorului bituminos care se va executa in etapa I: 2, 703 km; - Lungimea covorului bituminos care se va executa in etapa II: 4, 50 km.
Valoarea estimata fara TVA: intre 863, 249 si 2, 392, 413RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul: 47.848 lei.Valabilitate :120 de zile de la term lim de dep ofertelor.Forma de constituire : - virament bancarsau- un instr de garant emis in cond legii de o soc. banc ori de o soc de asig, care va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Dovada efect viram bancar se realiz prin prez in original al OP cu viza bancii. Nr cont in care se poate efectua viram bancar este: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trez Tg Mures, cod fiscal: 4322980.Instr de garantare emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig se va prez in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in prezenta documInstr de garant emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig trebuie sa faca referire la toate cazurile privind dreptul autor contract de a retine garan de particip sau o parte din garan de particip, conform: · art.87, alin. (1) din HGR nr.925/2006;· art.278^1 , alin. (1) din OUG nr.34/2006In cazul in care instr de garant este emis de o soc de asig, aceasta din urma trebuie sa fie acreditata de C.S.A., conform L.32/2000 privind soc de asig si supravegherea asig, cu modif si compl ulterioare.Garan de particip, in original, va fi atasata ofertei in momentul dep acesteia la regis C. J. Mures.In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre C.N.S.C., autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 6172, 41 lei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (L346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, modif si compl prin O.G. nr. 27/2006 ) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune in orig o decl. pe proprie rasp cu nrmediu anual de salariatipe anul2011 si cifra de afaceri pe anul 2011, atasat garantiei de participare For nr.23 - cuantumul: 10 % din pretul contract fara T.V.A.- modul de constituire : - prin retineri succesive din plata cuvenita pentru fact partiale;sau- prin instr de garant emis in cond legii de o soc banc ori de o soc de asig. Garantia de buna executie constituita printr-un instr de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig , devine anexa la contract si va fi irevocabila si trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl acestuia cu privire la culpa pers garantate.- modul de restituire a garan de buna executie: -70 % dinval garan, in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor prevazute in contr subsecvent incheiat, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza PV de receptie finala.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetulConsiliului Judetean Mures
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 formularul nr.2;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 formularul nr. 3 ;3. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata; Persoane juridice romane trebuie sa prezinte: -Certificat de atestare fiscala (ANAF) privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul de stat ; -Certificat de atestare fiscala privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local eliberat de Primarii.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.In momentul depunerii ofertei documentul va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.b. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare , eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta formularul nr.5 ; 5. Declaratia privind calitateade participant la procedura formularul nr.4;6. Declaratia de neincadrare in prevederile art 69(1)/OUG 34/2006 Se va completa formularul nr.6 . Persoanele care detin functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean Mures in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt : Lokodi Edita Emoke, Presedintele CJ Mures; Szabo;Arpad, Vicepresedintele CJ Mures; Cristian Ioan Chirtes, Vicepresedintele CJ Mures; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului;ViorelIosib, Directorul Directiei Juridice si Administratie Publica; Bartha Iosif, Directorul Directiei Economice; Genica Nemes, sef serviciu Juridic; Marton Katalin, Director executiv Directia Tehnica; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice ; Oarga Marieta sef serviciu Urmarirea Lucrarilor.In conformitate cu Art. 11, alin. 4 si 5 din HG nr. 925/2006 amendat conform HG 834/2009 ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire formular nr.1.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta / completa / certificatele / documentele edificatoare care probeaza / confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDocumentele vor fi utilizate si la verificarea situatiei personale a ofertantului. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, in situatia in care a prezentat acest document in copie.Persoane juridice /fizice, straineSe vor prezenta documentecare sa dovedesca forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionala la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului- traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii de insolventa, lichidare, respectiv reorganizarea judiciara sau faliment.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similaraPrezentarea a cel multtrei documente / contracte / procese-verbale de receptiecare sa confirme executarea de lucrari de plombari si covoarepe drumuri asfaltate in ultimii 5 ani in care participarea ofertantului la acestea sa fi fost invaloare de minim 650.000 lei fara TVA (minim un contract sa fie de covoare bituminoase sau contract in care s-au executat si covoare bituminoase).Fisele de experienta similara vor fi insotite de copie / copie legalizata /copie conforma cu originalul dupa urmatoarele documente : contract, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, aferent contractului de executie lucrari prezentat ca experienta similara, document constatator sau Certificarea de buna executie
Decl privind utilaj, inst, echip tehn de care disp op econ pt indep cores a contract
Cerinta min de calif
a.statie de prod a mix asfalt sau contr cu furniz de asfalt, cu indic. amplas;statie de prep a emuls sau contract cu furniz de emulsie, cu indic amplas;freza mec cu banda trans min 2 buc;masina de taiat asfalt cu disc diamantat pt realiz racordarilor min 1 buc;inst de curatat sub pres min 2 buc;perie mec min 1 buc;mai mec si/sau placa vibrat min 2 buc;inst pentru rasp emulsiei min 2 buc;autocist de apa cu dispoz stropire si /sau maturare min 1 buc;cilindru compactor min 1 buc;vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste min 2 buc;repartizator de mix asfalt min 1 buc;mij de trans specifice transp de mixtura asfaltica dotate oblig cu prelate min 3 buc;mij de transp adecvate asig temp la loc de punere in opera cf C.S.in cazul cand dist de trans de la statia de asfalt pana la locul de punere in opera depaseste 50 km min 3 buc;mij de transp pentru dif materiale ? min 3 buc.
Info ref la studiile, preg profes si calificarea pers de cond, precum si ale pers resp pentru indeplinirea contract de lucrari
Se va face dovada asig pers de special, raspunzator direct de indeplinirea contract dupa cum urmeaza:
a. Sef santier (responsabil de lucrare) ? absolvental unei Fac de Constructii (ing sau subing)
b.Resp tehnic cu executia (ing sau subing)atestat in oricare din specialitatilecorespunzatoare domeniului de constructii II ( conform Ordinului 777/2003, cap.3 art.9) ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele, avand calitatea de RTE la min o lucrare similara.
c. Responsabil cu controlul tehnic de calitate - O pers autoriz sau numita sa desfasoare activitatea de control tehnic de calitate (ing sau subing).Sit de lucrari vor fi semnate si stampilate, pe langa celelalte semnaturi, de responsabilul tehnic cu executia si de responsabilul cu asigurarea calitatii.
d.perscalificatindomlucrariisi anume min. 3 asfaltatori
Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art.190, alin(2). In cazul in care ofertantul / candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin.(1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 180si art.181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr. 34/2006
Informatii privind subcontractantii:
Informatii privind asociatii:
Informatii privind certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5067/22.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Preturile care se compara in vederea atribuirii contractului sunt preturile ofertate, fara T.V.A.Daca preturile ofertate sunt egale, atunci autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Documentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate de ofertantul individual si pentru fiecare dintreoperatorii economici, in cazul unei asocieri.Orice document prezentat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Documentele emise in alta limba decat cea romana trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata si legalizata in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Pentru documentele care nu se pot prezenta cu respectarea acestui termen datorita conditiilor de emitere, si care depasesc perioada de valabilitate de 30 de zile solicitata, se va accepta o declaratie pe proprie raspundere din partea ofertantului in care se va prezenta justificarea aferenta.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru acesta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures- Serviciul Juridic
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Tirgu-Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel. +40 265263211/1216, Email: [email protected], Fax: +40 265268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2012 15:46