Licitatie Publica - ? Lucrari de intretinere si reparatii administrative instalatii de alarmare contra efractiei montate la: - casieria unitatii , tip PC 585 din cladirea administrativa - BDS , tip PC 585 din cladirea administrativa - Sediul SH Tg.Jiu , tip PC 1565 -
Anunt de participare (utilitati) numarul 132115/15.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDROELECTRICA SA
Adresa postala: SH Tg.Jiu, str. Prel.V.Alecsandri nr.1, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Birou Contracte, Tel. 0733088400, In atentia: Berca Sofia Florinela, Email: [email protected], Fax: 0253218670, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
? Lucrari de intretinere si reparatii administrativeinstalatii de alarmare contra efractieimontate la: -casieria unitatii , tip PC 585 din cladirea administrativa - BDS , tip PC 585 din cladirea administrativa - Sediul SH Tg.Jiu , tip PC 1565- Vila Tg.Jiu , tip PC 4010?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Sucursala Hidrocentrale Tg.Jiu
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? Lucrari de intretinere si reparatii administrativeinstalatii de alarmare contra efractieimontate la: -casieria unitatii , tip PC 585 din cladirea administrativa
- BDS , tip PC 585 din cladirea administrativa
- Sediul SH Tg.Jiu , tip PC 1565- Vila Tg.Jiu , tip PC 4010?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50000000-5 - Servicii de reparare si intretinere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
? Lucrari de intretinere si reparatii administrativeinstalatii de alarmare contra efractieimontate la: -casieria unitatii , tip PC 585 din cladirea administrativa
- BDS , tip PC 585 din cladirea administrativa
- Sediul SH Tg.Jiu , tip PC 1565- Vila Tg.Jiu , tip PC 4010?
Valoarea estimata fara TVA: 13, 462RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 269 leigarantie de buna executie - 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic
declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG 34/2006.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 60 zile inainte de data depunerii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelorservicii prestate in ultmii 3 aniDeclaratieprivind echipamentele tehniceInformatii referitoare personalulde specialitateOfertantulva face dovada ca este licentiat ca societate comerciala in conformitate cu prevederile Legii 333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor de catre Ministerul de Interne prin Inspectoratul General al Politiei Romane ? Directia de Ordine Publica,
Dovada prestarii serviciilor in regim de asigurare a calitatiii cf. SR EN 9001/2008 sau echivalentDovada implementariiunui sistem de management de mediu cf. SR EN ISO 14001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8246/05.10.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.01.2012 10:30
Locul: SH Tg.Jiu Birou Contracte , str. Prel.V.Alecsandri nr.1 Tg.Jiu jud.Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Suma valorilor estimatepentru aceasta necesitate cuprinse in programul anual al achizitiilor publicedepaseste pragul valoric prevazut la art. 124 din OUG 34/2006 actualizata. Procedura stabilita prin programul anual al achizitiilor publice este de LD
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONALDE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridical SH Tg.Jiu
Adresa postala: str. Prel.V. Alecsandri nr. 1, Localitatea: Tg.Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel. 0253207201, Fax: 0253218670
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 14:54