Licitatie Publica - « Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatilor de Administrare din cadrul Sucursalei Teritoriale Dobrogea
Anunt de participare numarul 64477/23.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Victoria Chitu, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF RA Sucursala TeritorialaDobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr. 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0728 866 911, In atentia: ing. Balamaci Maria, Email: [email protected], Fax: 0241/656498
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF RA Sucursala TeritorialaDobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr. 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0728 866 911, In atentia: ing. Balamaci Maria, Email: [email protected], Fax: 0241/656498
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF RA Sucursala TeritorialaDobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului nr. 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900419, Romania, Punct(e) de contact: Birou Licitatii, Tel.0728 866 911, In atentia: ing. Balamaci Maria, Email: [email protected], Fax: 0241/656498
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
« Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatilor de Administrare din cadrul Sucursalei Teritoriale Dobrogea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sediile celor 3 loturi conform anexei B
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 6, 120, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
« Lucrari de intretinere si reparatii in amenajarile de irigatii aflate in administrarea Unitatilor de Administrare din cadrul Sucursalei Teritoriale Dobrogea
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232120-9 - Lucrari de irigatie (Rev.2)
45232121-6-Lucrari de constructii de conducte de irigatii (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45317100-3-Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
50500000-0-Servicii de reparare si de intretinere a pompelor, a vanelor, a robinetelor, a containerelor de metal si a masinilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 120, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare conform anexei B, garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
tarif anual ( 20% OUAI si 80% subventie de la bugetul de stat.)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.neincadr.inprev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.indepl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat la 31.08.2008, Certif.fisc.priv.plata imp.si taxe locale, Pers.jurid/fiz.rom., straine: Certif. Constat. emis de ORCCCINT.(emis cu maxim 30 de zile inainte)Certif.de inmatric.la ORC, Doc.care dov.o forma de inreg/atest.ori apartenenta din p.d.v.profes.;Se vor prez.toate certific.si formul.solicit.in Fisa de date a achiz.si care trb.sa fie emise de organ.simil.din tara resp
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani, 2005, 2006, 2007: conform anexei B Bilant.cont.la data de31.12.2007, aviz.de organ.compet.in domeniu, balanta de verificare la 31.08.2008, Inform.priv.situatia financ. pt. anii 2006 si 2007.Autoritateacontractanta are dreptul de a stabili cerinte minime pentruurmatoriiindicatoria) lichiditate generala (active circulante / datorii curente x 100) >100%
b )solvabilitate patrimoniala (capital propriu / total pasiv x 100) > 30%
Lichiditatea si solvabilitatea se vor calcula dupa datele de bilant la 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc., Decl.priv.lista princ.lucr.in ult. 5 ani (se completeaza pentru anii 2005, 2006, 2007), exper.simil.: conform anexei B, realiz.prin exec.unor lucr.simil.P.v.de recep.la termin.lucr/P.v.de recep.fin., Recom.din partea altor benef.(3), Atest.lucr.IF conf. Ordin 239/2007, ISO 9001, 14001, OHSAS 18001, Decl.cu utilajele, Decl. priv.efect.med.an.al pers.angaj.si al cadr.de cond. Autorit.contract.solicita C.V. si cazierele judiciare, Decl.cu subcontr. Ofert..sau subcont. care exec. Lucr. de intret. si rep.in SPPdin amenajarile de irigatii aflate in administrarea ANIF RA are oblig. de asig.electrom.nec.funct. acestor SPP pe toata durata sezon.de irigatii. 01.04 30.09 ale fiecarui an
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash, la casieriaANIF RA Sucursala Teritoriala Dobrogea str. Zburatorului nr. 4, Constanta, cod postal 00419, jud. Constanta
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 10:00
Locul: ANIF RA Suc.Terit. Dobrogea str. Zburatorului nr. 4, Constanta, cod postal 00419, jud.Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , observatori UCVAP si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40(2)-b din OUG 34/2006 privind achizitiile publice si art. 31(2)-a din HG 925/2006-Norme de aplicare a OUG 34/2006, documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici care au inaintat si prezentat o solicitare scrisa in care numerele de telefon si fax ale operatorului economic sunt declarate pe propria raspundere, insotita de imputernicire scrisa in acest sens, numai pe suport de hartie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.021-332 28 16, Fax: 021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2008 13:30