Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Mijloace fixe prevazute pentru activitati de aparare "


Anunt de participare numarul 101313/02.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala:  Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Licitatii, Tel. 021-3322816, In atentia:  Tania Cotruta, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-3322183, Adresa internet (URL):  http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES
Adresa postala:  str. Sloboziei, nr.193, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0213112300, In atentia:  Ing.Stancu Ion, Email:  [email protected], Fax:  0246216052
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES
Adresa postala:  str. Sloboziei, nr.193, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  --, Antigua and Barbuda, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0213112300, In atentia:  Ing.Stancu Ion, Email:  [email protected], Fax:  0246216052
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES
Adresa postala:  str. Sloboziei, nr.193, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  --, Romania, Punct(e) de contact:  Biroul Licitatii, Tel. 0213112300, In atentia:  Ing.Stancu Ion, Email:  [email protected], Fax:  0246216052
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Admistratia Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii. Arhitectura peisagistica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Mijloacefixeprevazute pentru activitati deaparare "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor prevazute in contract se va face esalonat, pe baza de comanda ferma din partea autoritatii contractante, in functie de alocarea fondurilor de la buget.
Locatia furnizarii va fi specificata incomanda ferma si va fi in raza a 150 de km fata de:
- Sucursala Somes Cris- Centrul Oradea
- Sucursala Dunare-Olt - Centrul Craiova
- Sucursala Arges Ialomita Siret – Centrul Braila
- Sucursala Olt-Arges - Centrul Giurgiu.
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , Mijloacefixeprevazute pentru activitati deaparare "
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34522300-5 - Ambarcatiuni mici (Rev.2)
31121000-0-Grupuri electrogene (Rev.2)
32230000-4-Aparate de emisie radio cu aparate de receptie (Rev.2)
34522600-8-Ambarcatiuni cu vasle (Rev.2)
42662100-5-Echipament de sudare electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini din d.a.
Valoarea estimata fara TVA: 420, 170RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 7.000 lei; garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.eligib., Decl.priv.ne?adr.?rev.art.181dinOUGnr.34/2006, Certif.de atest.fisc. ANAF pt.pers.jurid.priv.?epl.oblig.exigib.de plata a impoz.si taxe.catre stat , Certif. fisc. priv.plata imp.si taxe locale, certificat constatator emis de Of. Reg. Comertului de pe linga Camera de comert si industrie Nationala sau teritoriala, certificat de inmatriculare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inf.gen.Cifra medie anuala de afac.pe ult.3 ani: min. 600.000 lei sau 144467EURO; Bilant.cont.la data de 31.12.2009, viz.de organ.compet.?domeniu si balanta contabila la 30.04.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.priv.calit.de partic.la proc, decl.priv.lista princ.furniz.?ult.3 ani, exper.simil. 300.000 lei( fara TVA ), realiz.prin furnizarea.unor produse.simil. contract, act ad. Recomand. proces verbal de recep a produselor recom din partea altor benef(1), autoriz de furnizare a produselor, decl.priv.efect. med.an.al pers.angaj.si al cadr.de cond., Autor.de furnizare a produselor , decl. priv. subcontr.ISO 9001 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.06.2010 10:30
Locul: ANIF RA Sucursala Teritoriala OLT ARGES str. Sloboziei, nr.193 Localitatea: Giurgiu, jud.Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, observatori UCVAP si reprezentantii ?uterniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In conformitate cu art.40(2, 3) din OUG 34/2006 privind achizitiile publice si art. 31(2)-a din HG 925/2006- Norme de aplicare a OUG 34/2006, documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici, care au ?intat o solicitare ?acest sens, gratuit, pe suport h?ie, ?situatia ?care atasarea documentatiei de atribuire ?SEAP nu este posibila din motive tehnice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. 021 310.46.41, Fax:  021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  --, Romania, Tel. --, Fax:  --
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala:  Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041293, Romania, Tel. 021-332 28 16, Fax:  021-332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.06.2010 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer