Licitatie Publica - ,, Modernizare drum comunal DC 61 si DC 77 Negomir -Dragotesti" , jud. Gorj
Anunt de participare numarul 31672/10.09.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA NEGOMIR
Adresa postala: COMUNA NEGOMIR, Localitatea: Negomir, Cod postal: 217310, Romania, Punct(e) de contact: TUDOR OITA, Tel.0253285121, Email: [email protected], Fax: 0253285121
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Modernizare drum comunal DC 61 si DC 77 Negomir -Dragotesti" , jud. Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Negomir - drum comunal DC 61 si DC 77 Negomir - Dragotesti, jud. Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie: "Modernizare drum comunal DC 61 si DC 77 Negomir -Dragotesti" , jud. Gorj
L = 2, 076 km, latimea partii carosabile = 5m, care sa aiba urmatoarea structura: 4cm strat de uzura din beton asfaltic BA16, 5 cm beton asfaltic BADPS25, 12 cm piatra sparta, pietruire existenta se va aduce la profil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
" Modernizare drum comunal DC 61 si DC 77 Negomir -Dragotesti" , jud. Gorj
Valoarea estimata fara TVA: 1, 288, 022RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoare garantie de participare = 12.000 lei. Modul de constituire: scrisoare de garantie bancara, ordin de plata sau numerar la caseria autoritatii contractante
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181;Declaratie privbind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatilor exigibile de plata; Certificat constatator emis de la Oficiul Registrului Comertului; Copie certificate de inregistrare/autorizatie de functionare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 31.12.2006 din care sa rezulte ca societatea nu inregistreaza pierdere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 3.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare declaratie privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; prezentare declaratie privind utilajele, instalatiile, ecipamentele tehnice, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari; prezentare declaratie privind personalul angajat, personalul tehnic de specialtate si de asigurarea calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentare unui contract de executie de lucrari de construire/modernizare drumuri cu o valoare de mminim 1200000 lei, insotit de procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de recomandarea beneficiarului vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii. Prezentarea de informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului - minim un inginer de drumuri, si nominalizarea responsabilului tehnic cu executia atestat MLPTL.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordin de plata sau depunere numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 13:00
Locul: Sala de sedinte a Primariei Negomir, comuna Negomir, jud. Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stravopoles, Nr.6, sect.3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii Publicedin cadrul Primariei Negomir
Adresa postala: Comuna Negomir, jud. Gorj, Localitatea: Negomir, Cod postal: 217310, Romania, Tel.0253285121, Email: [email protected], Fax: 0253285121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2007 12:50