Licitatie Publica - ? MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BROSTENI , JUDETUL MEHEDINTI? - Proiectare si Executie
Anunt de participare numarul 112563/07.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BROSTENI ( PRIMARIA BROSTENI)
Adresa postala: Str. Principala, Localitatea: Brosteni, Cod postal: 227075, Romania, Punct(e) de contact: Florin Gheorghe Catan, Tel. 0252383020, Email: [email protected], Fax: 0252383118, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BROSTENI , JUDETUL MEHEDINTI? - Proiectare si Executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Brosteni, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? MODERNIZARE DRUMURI DE INTERES LOCAL IN COMUNA BROSTENI , JUDETUL MEHEDINTI? - Proiectare si Executie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Modernizare drumuri de interes local in Comuna Brosteni cu o lungime de 10, 520 km - Proiectare si executie.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 418, 641RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 148.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEADR masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidatura sau oferta.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Prezentare Cetificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul de stat - valabil la data licitatiei; Prezentare Certificat de Atestare Fiscala privind plata taxelor si impozitelor la Bugetul local-valabil la data licitatiei; Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta";
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara; Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani - (2007, 2008, 2009) - mai mare sau egala cu 14.500.000 lei;
Informatii privind bonitatea generala - Scrisoare de bonitate eliberata de catre o banca cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei care sa demonstreze faptul ca ofertantul are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banca pentru executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului de achizitie publica pe o perioada de 90 de zile in valoarea de 2.400.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pt constructor -lista cu princ.lucrari executate in ultimii 5 ani de min. 7.165.821lei (se poate indeplini prin cumul din max. 2 contracte);
Pt proiectant- lista princ prestari de servicii in ultimii 3 ani de min 250.000 lei (se poate indeplinisi prin cumul din max. 2 contracte);
Pt constructor certif.ISO 9001/2000, sau echiv. - Certif. de conform pt mixturi asfaltice si betoane de ciment; Pt proiectant - certif.ISO 9001/2000, sau echiv si certif.ISO 14001/2004, sau echiv; Pt constructor - certif.OHSAS 18001/2004, sau echiv.
Inf privind pers. angajat si cadrele de conducere si de asigurare a calitatii. Pt. constructor: ing. constructor spec drumuri-manager proiect, ing./subing.-spec drumuri, sef punct de lucru, RTE, ing. constructor spec.drumuri-specialistin domeniul calitatii, inginer - sef sta?ie asfalt.Pt proiectant: 1. Experti cheie pe termen lung : - proiectant in.constructii spec drumuri-manager de proiect;
- proiectant ing constructii spec drumuri-sef de proiect;
- proiectant ing constructii spec drumuri- proiectant de specialitate; 2. Experti cheie pe termen scurt: - proiectant ing constructii spec drumuri;
-proiectant ing constructii spec drumuri- evaluator si auditor de mediu;
- proiectant ing constructii spec drumuri-evaluator riscuri SSM ;
Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice: statie de preparat mixturi asfaltice, Statie de producere betoane, finisor ? repartizator mixturi, autogreder, compactor, autobasculante, buldoexcavator, incarcator frontal, laborator de incercari fizico-mecanice pt betoane de ciment si betoane asfaltice, geotehnica si teren de fundare, minim gradul II, instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa, cisterna de apa cu dispozitiv stropire, autobetoniera.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Procedurile tehnice de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
3.
Planul de asigurare a calitatii lucrarilor
15%
Descriere:
4.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
15%
Descriere:
5.
Planul propriu de protectie a mediului
5%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2010 11:00
Locul: Comuna Brosteni, judetul Mehedinti - sediul Primariei Brosteni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri nerambursabile FEADR masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt.SF-ul se pune la dispozitia ofertantilor pe CD si se ridica de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Str. Nicolae Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 215400, Romania, Tel. 0251-413179, Fax: 0251-415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Brosteni
Adresa postala: Str. Principala, Localitatea: Brosteni, Cod postal: 227075, Romania, Tel. 0252-383.020, Fax: 0252-383.118
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2010 19:57