Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Modernizare si dotare laborator sanitar veterinar D.S.V.S.A. Brasov"


Anunt de participare numarul 76106/23.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR BRASOV
Adresa postala: BRASOV, CALEA FELDIOAREI NR.20A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500400, Romania, Punct(e) de contact: COSMIN MARINCAS, Tel.0268-440257, In atentia: DSVSA BRASOV, Email: [email protected], Fax: 0268-441722, Adresa internet (URL): BRASOV, CALEA FELDIOAREI NR.20A, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Modernizare si dotare laborator sanitar veterinar D.S.V.S.A. Brasov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BRASOV, CALEA FELDIOAREI NR.20A
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT FINANTARE C 1.20101270800002 -Dotare cu echipamente de diagnostic pentru examinarea produselor biologice de alimente si furaje cu scopul intaririi capacitatii de diagnostic existente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33110000-4 - Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Formularul anexa 1 din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 047, 308.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare, suma fixa cf. fisei de date prin scris. de garant. bancara in val.40940 ron si garantie de buna executie de10%din valoarea contractului fara TVA, prin scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor -Program SAPARDO transa de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art.44/OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Conform procedurilor -Program SAPARDO transa de plata
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, Prezentarea cazierului judiciar/certificat echivalent.
Imputernicire de semnatura pentru persoana-persoanele autorizate sa semneze oferta si contractul;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului;Statutul si contractul de societate, actele aditionale la statutul si contractul de societate;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Identificarea financiara a ofertantului, daca are conturi la mai multe banci va prezenta documentul de identificare financiara pentru fiecare banca si in mod deosebit pentru trezorerie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind experienta similara in perioada 2006-2008.Fisa de informatii generale;Declararie privind experienta similarain perioada 2006-2008 Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul);Recomandari din partea altor beneficiari / clienti - minim doua ;Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate lazi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sarezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii ce seaplica contractului (sistemul de management al calitatii);
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea de certificate sau alte documente emise de organisme, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarderelevante;sistemul/sistemele de asigurare a calitatii sa fie acreditat/acreditate de organisme interne / internationale acreditate si cu perioada de valabilitate neexpirata;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 10:00
Locul: DSVSA Brasov Calea Feldioarei nr.20A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN PROGRAMUL SAPARD MASURA 1.2'MODERNIZARE SI DOTARE LABORATOR SANITAR VETERINAR 'DSVSA BRASOV .CONTRACT DE FINANTARE C1.20101270800002, INCHEIAT INTRE APDRP ALBA SI DSVSA BRASOV.
VI.3) Alte informatii
DATA LIMITA DE PRIMIRE A SOLICITARILOR DE CLARIFICARI ESTE :03.06.2009, ORA 16.00, LA ADRESA: STR.CALEA FELDIOAREI, NR.20A SAU [email protected], TEL.0268/440257/107, FAX.0268/441722DATA LIMITA DE TRANSMITERE A RASPUNSULUI LA CLARIFICARI ESTE IN CEL MULT 3 ZILE LUCRATOARE DE LA PRIMIREA UNEI SOLICITARI.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRASOV
Adresa postala: B-DUL.15 NOIEMBRIE, NR.45, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268/419615, Fax: 0268/418054
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 10 ZILE, CONFORM OUG 34/2006, CU MODIFICARI SI COMPLETARI ULTERIOARE.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.04.2009 16:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer