Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,, Modernizare si extindere puturi forate, aductiune si distributie alimentare cu apa, Com. Topolog, Jud. Tulcea"


Anunt de participare numarul 26056/01.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPOLOG
Adresa postala: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Localitatea: Topolog, Cod postal: 827220, Romania, Punct(e) de contact: ALINA CAPATINA, Tel.0240568530, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0240568530, Adresa internet (URL): www.topolog_romclub.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, , Modernizare si extindere puturi forate, aductiune si distributie alimentare cu apa, Com. Topolog, Jud. Tulcea"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Loc. Topolog, Com. Topolog, Jud. Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
, , Modernizare si extindere puturi forate, aductiune si distributie cu apa, Com. Topolog, Jud. Tulcea", 2 foraje, o statie de pompare cu hidrofor, 2 electropompe cu ax orizontal, 4 recipienti cu hidrofor capacitate 5000 l/buc, conducta refulare apa PEHD Pn 25, Dn 250 mm cu L= 8500 ml, retea aductiunePEHD Pn6+ record foraje, Dn 210 mm cu L= 5400 ml, retea distributie, record foraje, record rezervoare PEHD PN 6, Dn 65-180 cu L= 3800 mldistributie,
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- listele de cantitati sunt specificate in proiectul tehnic
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 860, 000 si 3, 362, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare in cuantum de 50000 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind calitatea de participant la procedura;b) declaratie privind eligibilitatea - prezentare;c) certificat de cazier juridic al reprezentantului operatorului economic in original;d) declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG NR. 34/2006;e) certificat de atestare fiscala eliberat de Adm. Financiara privind achitarea catre Bugetul Consolidat al Statului a obligatiilor de plata, valabil la data organizarii procedurii( original sau copie legalizata f) certificat fiscal privind impozitele si taxele locale emis de autoritatile locale care sa ateste achitarea catre Bugetul Local a obligatiilor de plata, valabil la data organizarii procedurii, original sau copie legalizata;g)cazier fiscal al firmei eliberat de D.G.F.P., in original;h) certificat constatator si certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Ind. Nationala sau Teritoriala, in copie legalizata sau original, din care sa rezulte: ca obiectul de activitate al ofertantului include lucrarile ce fac obiectul achizitiei publice, si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare;i) pentru persoanele juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani: cifra de afaceri medie de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 3000000 euro;
b) rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani: bilantul contabil pe 2004, 2005, 2006, vizat si inregistrat la organele competente;
c) declaratie privind asigurarea cashflow pentru executia lucrarii in valoare de 300000 euro - ofertantul va demonstra prin scrisoare de bonitate confirmata de banca sau ca are resurse financiare reale negrevate de datorii(extras de cont bancar al firmei).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani;
b) incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 3 lucrari similare (alimentare cu apa si canalizari) a caror valoare sa fie de cel putin 800000 euro pentru fiecare lucrare, in calitate de de antreprenor general;
c) cel putin 3 recomandari din partea beneficiarilor/clienti, vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii;
d) declaratie privind dotarilespecifice, utilajele, instalatiile, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
e) declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimile 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, declaratia va fi insotita de CV ale persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini - cheie in indeplinirea contractului;
f) asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata( copie legalizata a atestatului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se va face la caseria autoritatii contractante sau prin virament in contul RO64TREZ6475006XXX000017, Trezoreria Topolog, jud. Tulcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 13:00
Locul: Sediul Consiliului Local Topolog
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Managerii firmelor contractante, sau persoane imputernicite in scris de catre acestea
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrulConsiliului Local Topolog
Adresa postala: Com. Topolog, Jud. Tulcea, Localitatea: Topolog, Cod postal: 827220, Romania, Tel.0240568530, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0240568530
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer