Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA VALENI, COMUNA ACATARI, JUDETUL MURES?


Anunt de participare numarul 108816/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAACATARI
Adresa postala:  str. Principala nr.214, Localitatea:  Acatari, Cod postal:  547005, Romania, Punct(e) de contact:  OSVATH CSABA, Tel. 0265-333112, Email:  [email protected], Fax:  0265-333298, Adresa internet (URL):  www.e-primarii.ro/~acatari, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii Publice Locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
? MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA VALENI, COMUNA ACATARI, JUDETUL MURES?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Valeni, com. Acatari, jud. Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 645, 942RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 4 CONTRACTE SUBSECVENTE - ATRIBUIRE IN FUNCTIE DE FONDURILE ALOCARE PE MAXIMUM 4 ANI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
? MODERNIZARE STRAZI IN LOCALITATEA VALENI, COMUNA ACATARI, JUDETUL MURES?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SPECIFICATIILE TEHNICE SE REGASESC ATASATE LA PREZENTUL ANUNT
Valoarea estimata fara TVA: 2, 645, 942RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 20.000 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
LUCRARILE SUNT FINANTATE DE LA BUGETUL LOCAL AL COMUNEI ACATARI PENTRU ANUL 2010 EXISTA SURSA DE FINANTARE IN CUANTUM DE 61.000 LEI.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD SAU CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LIPSA OBLIGATIILOR DE PLATA LA BUGETUL DE STAT PRECUM SI LA BUGETUL LOCAL.
PREZENTAREA CERTIFICATULUI CONSTATATOR EMIS DE ORC.
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRARE IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VOR PREZENTA BILANTURILE CONTABILE PE ANII 2007, 2008 SI 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SE VOR PREZENTA DOCUMENTE CARE SA ATESTE EXISTENTA UNEI CIFRE MEDII DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI DE 1.323.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE VA PREZENTA LISTA CU PRINCIPALELE CONTRACTE EXECUTATE UN ULTIMII 5 ANI.
SE VA PREZENTA LISTA CU ECHIPAMENTELE SI UTILAJELE PROPUSE A FI UTILAJE PENTRU REALIZAREA CONTRACTULUI IN CAUZA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
SE VA PREZENTA MINIMUM UN CONTRACT SIMILAR IN VALOARE DE 1.000.000 lEI (FARA TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
COMPONENTA TEHNICA
60%
Descriere: CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD01/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
MONEDA IN CARE SE TRANSMITE OFERTA DE PRET: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 12:00
Locul: LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOS NR.6, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0744837842, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL COMERCIAL MURES
Adresa postala:  STRADA JUSTITIEI NR 1, Localitatea:  TARGU MURES, Cod postal:  540069, Romania, Tel. 0744837842, Email:  [email protected], Fax:  0265-213827
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI ACATARI
Adresa postala:  STRADA PRINCIPALA 214, Localitatea:  ACATARI, Cod postal:  547005, Romania, Tel. 0744837842, Email:  [email protected], Fax:  0265333298, Adresa internet (URL):  WWW.ACATARI.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 11:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer