Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Modernizarea sistemului de semnalizari de navigatie pe canalul Dunare Marea Neagra "


Anunt de participare (utilitati) numarul 87428/28.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA ADMINISTRATIA CANALELOR NAVIGABILE SA CONSTANTA
Adresa postala: STR.ECLUZEI AGIGEA NR.1, CONSTANTA, Localitatea: Agigea, Cod postal: 907015, Romania, Punct(e) de contact: Sirbu Camelia, Tel.0241702728, Email: [email protected], Fax: 0241737711, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti portuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
" Modernizarea sistemului de semnalizari de navigatie pe canalul Dunare Marea Neagra "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: In diverse locatii de pe Canalul Dunare Marea Neagra, conform prevederilor proiectului de executie: ( PT+CS+DDE )
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul principal al contractului este executia lucrarilor de modernizare a sistemului de semnalizari de navigatie peCanalulDunare Marea Neagra.Pe langa partea de executie de lucrari, ofertantul va asigura si serviciul de proiectare si executarea sistemului de securizare impotriva vandalizarii, in conformitate cu cerintele elaborate de achizitor. Proiectul va fi avizat de companie.Modernizarea sistemului de semnalizari de navigatie se va realiza prin inlocuirea echipamentelor actuale, depasite tehnic si cu eficienta necorespunzatoare, cu echipamente de semnalizare la nivelul standardelor internationale, in vederea asigurarii navigatiei in conditii de siguranta.
Modernizarea sistemului de semnalizari de navigatie consta in:
- Realizarea semnalizarii statice de-a lungul canalului (fundatii, stalpi, panouri);realizarea infrastructurii pentru semnalele luminoase terestre si semafoarele din lungul canalelor; modernizarea stalpilor de sustinere a semafoarelor la ecluze.
- Refacerea semaforizarii la ecluze, porturisi la intrarea si iesirea din canal, care consta in inlocuirea (sau amplasarea, acolo unde acestea nu exista) a cablurilor electrice pentru alimentarea si controlul semafoarelor, inlocuirea (sau amplasarea, acolo unde acestea nu exista) a semafoarelor, refacerea (sau realizarea, acolo unde acestea nu exista) a semafoarelor, refacerea (sau realizarea, acolo undea acestea nu exista) i a alimentarii semnalelor de la poduri si bifurcatii.
- Realizarea semnalizarii luminoase costiere din lungul canalului, de la poduri, porturi si bifurcatii cu diode electroluminoase alimentate cu generatoare solare fotovoltaice; realizarea acestui tip de semnalizare se va obtine prin procurarea (achizitia) acestor echipamente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45248000-7 - Lucrari de constructii de structuri hidromecanice (Rev.2)
34994100-2-Semnalizare si iluminare pentru navigatie fluviala (Rev.2)
45259000-7-Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caiet de sarcini , Sectiunea II a Documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 800, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare, inclusiv TVA: 163 000 lei;Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT28, 88%POS TRANSPORTAXA PRIORITARA 3 DMI 3.2:71, 12% (contributie UE)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier fiscal pt.firma;Declaratie privind eligibilitatea;Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata locale si la bugetul consolidat;Certificat constatator;Declaratie Privind Neincadrarea In Prevederile Art.181;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare pe ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3ani - 5.800.000 euro. Interogarea Centralei Incidentelor de Plati;Interogarea Centralei Riscurilor bancare; Declaratie pe propria raspundere ca nu figureaza in evidentele ANAF ca inactiv (conf. Cod fiscal Art.21 alin.4, lit.r).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani;Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani; Experienta similara-nivel minim : incheierea si finalizarea(in nume propriu sau in calitate deasociat in cadrul unei asociatii ) in ultimii 5 ani a unuia sau mai multor contracte similare care au avut ca obiect executarea de lucrari de instalare de echipamente de semnalizare si/saulucrari de intretinere si reparatii sisteme de semnalizare maritime sau fluvialeale caror valoare cumulata sa fie de minimum echivalentul a 2.500.000 Euro.
Lista privind utilajele, echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului;Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului;Efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Autorizatie de livrare, Standarde de asigurarea calitatii: ISO9001/2001, Dovada membru IALA, Standard protectia mediului: ISO 14001/2005 sau EMAS 761/2001;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
13772/10.09.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul, imputernicit legal in scris, autorizat sa angajeze ofertantul in procedura de atribuire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): BUGETUL DE STAT28, 88%POS TRANSPORTAXA PRIORITARA 3 DMI 3.2:71, 12% (contributie UE)
VI.3) Alte informatii
OBS.1.Documentatia de atribuire contine: Sectiunea I: Fisa de date, Sectiunea II: PT+CS+DDE (a se vedea Obs.2 de mai jos);Sectiunea III: Contract de lucrari - Model;Conventii;Sectiunea IV: Formulare; Documentatia de atribuire se gaseste la Adresa www.e-licitatie.ro, atasata prezentului Anunt de participare.OBS.2.Referitor la Sectiunea II: Proiectul Tehnic + Caietul de sarcini+Detaliile de executie si Planse executate in AUTOCAD: Deoarece din motive tehnice nu se pot atasa fisierele aferente sectiunii II, acestea se vor pune la dispozitia operatorilor economici, pe suport magnetic , gratuit , in cazul in care se ridica de la sediu autoritatii contrcatante.In cazul in care documentatia este transmisa prin posta , operatorul economic va suporta costul transmiterii documentatiei respective. Solicitarea se va face la nr.FAX 0241/702700/int.1028, in atentia Biroului Achizitii.Obs.3.Pe langa Codurile CPV mentionate in prezentul Anunt de participare, in Fisa de date mai sunt si alte CPV-uri: A se vedea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Traian, Nr. 23 , Localitatea: , Cod postal: , Romania , Tel., Fax: , Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/606572, Fax: 0241/616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta - Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.Ecluzei Agigea, nr.1, Localitatea: Constanta, Cod postal: 907015, Romania, Tel.0241/702700, Fax: 0241/737711
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.09.2009 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer