Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Modernizarea strazilor din municipiul Toplita, judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie " .


Anunt de participare numarul 140539/17.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITA
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu , Nr.14 , judetul Harghita, Localitatea: Toplita, Cod postal: 535700, Romania, Punct(e) de contact: Birou INVESTITII, PROGRAME, PROIECTE, Tel. +40 0266341772, In atentia: BUZILA GABRIELA, Email: [email protected], Fax: +40 0266341772, Adresa internet (URL): www.primariatoplita.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI TOPLITA - MUNICIPIUL TOPLITA
Adresa postala: Strada Nicolae Balcescu, nr.14, camera 201( Secretariat ), judetul Harghita, Localitatea: TOPLITA, Cod postal: 535700, Romania, Punct(e) de contact: Birou INVESTITII, PROGRAME, PROIECTE, Tel. +40 0266341772, In atentia: URZICA DUMITRU, Email: [email protected], Fax: +40 0266341772, Adresa internet (URL): www.primariatoplita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Modernizarea strazilor din municipiul Toplita, judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie " .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Toplita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupune executarea lucrarilor de modernizare/reabilitare a 41 de strazi din municipiul Toplita, incusiv sistem de iluminat public cu panouri fotovoltaice, 2 poduri, montarea a 2 panouri publicitare, conform proiectului tehnic anexat la prezenta Documentatie de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45233252-0-Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
45233253-7-Lucrari de imbracare a trotuarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un contract de executie lucrari, conform Documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 30, 065, 296RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Este in cuantum de 600.000lei.Perioada de valabil.este cel putin egala cu perioada de valabil. a ofertei, adica 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare : - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire-cf.Formular nr.25.- prin depunerea unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor( cont de participare : RO86TREZ3545006XXX000036 Deschis la Trezoreria Mun. Toplita, cod fiscal R4245178).Se returneaza de aut. contractanta dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Aut. Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: I)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaII)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractuluiIII)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Echivalenta leu/valuta se face la cursul leu/valuta comunicat de BNR/BCE din data publicarii anuntului de participare in SEAP.Nota: In cazul in care se depune o contestatie la CNSC, Autoritatea Contractanta va retine contestatarului din garantia de participare cuantumul sumei prevazute conform Art.278, alin.(1), respectiv 10566, 53 leiNota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare, garantia de buna executie si la media cifrei de afaceri. Cuantumul va fi de 10% din pretul contractului fara TVA. Se va constitui fie prin: -scrisoare de garantie bancara de buna executie, emisa in cond. legii de o soc. bancara/asigurari ? ANEXA BE Nota: Dc. op.ec. opteaza astfel va fi prezentata in max. 15 zile de la semnarea contractului.fie prin - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (ofertantul castigator are oblig. de a deschide un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contractante, la Trez. iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).Aut. contr. va elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: - 70% din val. garantiei, in 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarilor, dc nu a ridicat pana la acea data pretentiiasupra ei iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
- 30% din val. garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucr. executate asumate in contract, pe baza PV de receptie finala;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si Fonduri structurale - POR 2007-2013, Axa Prioritara 1.1 ? ?Planuri integrate de dezvoltare urbana? Sub-domeniul ? ?Centre urbane"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea .
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formular nr. 1.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va completa Formular nr. 2
- Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finatelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele ? in original, copie legalizata/autentificata sau copie
lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.- Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care din care sa rezulte faptul ca operatorul si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul local scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele - in original, copie legalizata/autentificata sau
copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Note: -Operatorii economici nerezidenti (straini) ? au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si local, in conformitate cu cerintele solicitate de
autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.
Documentele se vor prezenta insotite de traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formular nr. 3
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
-Se va completa Formular nr. 4
-Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante:
Platon Stelu ? Primar
*Olariu Dumitru ? Viceprimar
*Vancu Almasan Vasile ? Secretar
*Neculai Sterica ? Director executiv
*Nita Costantin ? Arhitect sef
*Urzica Dumitru ? Sef birou investitii
*Rabja Andrea ? Manager de proiect
*Buzila Gabriela ? Inspector
*Krasztel Ileana ? Consilier primar
*Petrescu Milut - Jurist
, - Marc Eugen - consilier primar, -
Pop Eugenia - consilier, - Bodor Attila Bela - consilier local, - Buzila Victor Sebastian - consilier local, - Cozan Stefan Mugurel - consilier local, - Deme Carol Zsolt - consilier local, - Erofei Demeter Samoil - consilier local, - Lazar Costel Cristian - consilier local, -Mohacsek Akos - consilier local, - Pascan Loredana Mihaela - consilier local, - Petrut Danut Emanuel - consilier local, - Pop Daniela Lenuta -
consilier local, - Rugina Dan Ciprian - consilier local, - Sigmirean Angela Doina - consilier local, - Szabo Coloman Emeric - consilier local, -Tompea Alexandru - consilier local, - Tompea Simina - consilier local, - Vilcan Ileana - consilier local.
Aceasta Declaratie( Formular nr.4) se va completa de Ofertant, Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator.
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordinului 314/12.10.2010 - Se va completa Formular nr. 5 Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.
Persoane fizice/juridice romane:
- Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de
activitate aferent obiectului contractului.
Persoane fizice/juridice straine:
- Se vor prezenta documente edificatoare ? copii dupa original si traducerea certificata in limba romana, care sa dovedesca o forma deinregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident valabil pentru anul 2012, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 sau dupa caz, apartenenta din punct de vedere profesional, nu mai vechi de 90 de zile.- Se vor prezenta documente relevante ? emise de catre autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic din caresa reiasa: denumirea si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul, structura actionariatului, numele reprezentantilor legali, domeniile de activitate principale si secundare precum si situatia societatii
Nota: Ofertantul clasat pe locul intai, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai sus trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatia in vigoare si sa fie actuale/reale la data depunerii ofertelor, conform prevederilor organelor emitente. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere legalizataaacestorain limba romana.
Toate documentele vor avea semnatura persoanei autorizate si stampila.
A nu se folosi prescurtari.
Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, Autoritatea Contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.
Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici in scopul depunerii unei oferte comune, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Nota: Ofertantul clasat pe primul loc in urma procedurii de evaluare a ofertelor va prezenta la solicitarea Autoritatii Contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pentru anii 2009-2011
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011) vizate si inreg. de AFP.
Pt. pers. Jur./fiz. straine se solicita bilanturile contabile sau extrase de
bilanturi, dc. publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legisl. tarii in
care este stabilit ofertantul/candidatul pentru exercitiile financiare ale anilor
2009, 2010, 2011, vizate si inreg. de organele competente, traduse in lb.romana de catre un traducator autorizat .
Cash flow pentru 3 luni. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la
sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit
confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza
cash-flow de executie a lucrarii in valoare de 4.509.794 lei.Suma respectiva poate fi imobilizata pentru realizarea contractului in cazul ofertei castigatoare.
Se va prezentao declaratie pe propria raspundere insotita de orice fel de scrisoare de confort/extrase de cont bancare/scrisoare de cash-flow/adrese de confirmare depozite bancare/ scrisoare de bonitate/orice alte declaratii bancare corespunzatoare.
Precizare la cerinte: Dc. un grup de op.ec. depune oferta comuna, atunci sit.ec. si fin. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cap.ec.si fin. a op.ec. sau a grupului de op.ec, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de nat. rel. juridice existente intre op.ec.si persoana respectiva.Op.ec.sau grupul de op.ec.care beneficiaza de sustinerea capacitatii ec.si fin. trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate, conform prevederilor art.11^1 din HG 925/2006.
Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia
care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor
conform prevederilor art. 180 , art. 181 lit. a), c^1) si d)" din OUG 34/2006.Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al
patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."
Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani financiari incheiati trebuie sa fie cel putin egala cu 60.000.000 lei .
Dc oferta este prezentata in numele unei asociatii, cifra medie de afaceri
globala se considera cumulat, iar ofertantul are obligatia sa prezinte un tabel
centralizator cu declaratiile cifrelor medii de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, ale
firmelor care participa la asociere, semnat de catre reprezentantul legal al
asociatului desemnat drept lider, precum si tabele centralizatore individuale
pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara Se vor prezenta maximum 3 contracte de lucrari de nat. similara prin care sa se confirme executarea de lucrari a caror valoare cumulata sa fie de cel putin
30.000.000 lei fara TVA .Formular nr.8 - Decl. priv. lista princip. lucr. executate in ultimii 5 ani si Formular 9-Exper. similara
Ofertantul va prezenta:
a) Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor / receptie partiala / receptie finala a lucrarilor;b) Certificari de buna executie / recomandari din partea benefic./ Documente constatatoare emise de aut. contractante la finaliz. contractelor de lucrari. In cazul in care din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari/recomandaridin partea beneficiarilor , demonstrarea executarii lucrarilor se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economic.Dc docum. sunt intocmite in alta moneda, se va lua in consid.cursul mediu anual leu/valuta comunic. de BNR/BCE pt.anul respectiv.
Inf.ref. la studiile, preg.prof. si calif . personalului de conducere si al pers. resp.pt. exec. contractului:
1. Manager de proiect/Coordonator lucrare - studii super. de specialitate conf. domeniului obiectului contractului, absolv. cu diploma de licenta sau echivalent, cu exper. prof. relevanta dovedita prin particip. in calit. de manager de proiect/coordonator lucrare sau echivalent in cadrul unui proiect/contract similar.2. Sef punct de lucru cu exper. prof. in coord. proiectelor/supervizarea constructiilor de infrastructura rutiera dovedita prin particip. in calit. de sef punct de lucru sau echivalent la cel putin un proiect/contract similar.3. Inginer cai ferate, drumuri si poduri.4. Responsabil Tehnic cu Executia ?atestat in domeniul obiectului contract. 5. Manager CQ/Responsabil CQ -atestatin domeniul obiectului contract. sau decizia de numire.6.Manager de mediu- decizia de numire.-CV- urile persoanelor respons. cu indeplin. contract- Formular 12 si Decl. de disponibilitate.
Informatii referitoare la pers./organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut candidat/ofertant.
Ofertantul trebuie sa aiba personalul necesar pentru derularea contractului.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de urmatoarele utilaje siechipamente:
?statie de asfalt dotata cu instalatie automatizata de producere mixturi
asfaltice sau statie mobila;
?statie de betoane?buldozer.
?macara pe pneuri.
?Instalatie de forat
?Compactor pneuri.
?Cilindru compactor.
?Masina de frezat asfalt.
?Autocisterna cu dispozitiv de stropire.
?Masina de nivelat (autogreder).
?Placa vibratoare .
?Excavator
Continuare?Incarcator frontal.
?Autobasculante dotate cu prelata pentru transport.
?Autospeciala cu matura mecanica.
?Autobetoniere .
?Buldoexcavator .
?Repartizator finisor mixturi asfaltice.
?Motocompresor .
?Motopompe.
?Vibrator pentru betoane.
?Instalatie de amorsat cu emulsie?Set semnalizare rutiera?Set semnalizare semaforizata.
?Masina de taiat rosturi cu disc abraziv.
?Masina de trasat benzi de circulatie?Laborator de gradul II pentru beton si asfalt (sau contract/angajament cu laboratoare
autorizate)
Se solicita autorizatie de mediu pentru locatia unde sunt amplasate statia de mixuri asfaltice, statia de betoane, mai putin pentru statia mobila.
Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze. In cazul in care exista subcontractanti , acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art.188(2) dinOUG 34/2006 .Se vor prezenta resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contract impreuna cu documente relevante in acest sens conform prevederilor art.11 din HG 925/2006.
In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara
subcontractarea, operatorul economic va face mentiunea ?nu este cazul?in cadrul Formularului nr.15 si nu va mai prezenta Formularul nr.16.
Informatii privind asocierea
Operatorii eonomici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna .
In cazul in care pt. indeplinirea contractului nu este necesara asocierea ,
op.ec. va face mentiunea ? nu este cazul? in cadrul Formularului nr.18 si nu
se vor mai prezenta Formularele nr.17 si nr.19.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor
priv. situatia economico-financiara , precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documente relevante mentionate la punctele III.2.2) si III 2.3) din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
Precizare la cerinte: Dc un grup de op.ec. depune oferta comuna, atunci cap. tehn. si/sau prof. se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Cap. tehn. si/sau profes. a op.ec. sau a grupului de op.ec., poate fi sustinuta
si de un tert, indiferent de nat. rel. jur. existente intre op.ec. si persoana
resp.Op.ec. sau grupul de op.ec. care beneficiaza de sustinerea cap. tehn. si/sau
profes. trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm instrument juridic, in forma aut. prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia op.ec. resursele invocate, cf art.11^1 din HG 925/2006 din Formularul 20.1 sau Formularul 20.2, dupa caz. Persoana ce asig. sustinerea nu trebuie sa se afle in sit.care determina excluderea din procedura de atribuire cf. preved.art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare, . Angajam. priv. sustinerea tehn.si profes. va fi prez. in forma autentica.
Operatorii economici vor prezenta standardul privind sistemul de management a calitatii pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica: certificatul din seria ISO 9001 sau certificate echivalente.
In cazul unei asocieri , se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile
care fac obiectul procedurii pentru fiecare asociat in parte cel putin pentru
lucrarile asumate in cadrul asocierii.
Operatorii economici vor prezenta standardul privind sistemul de management al mediului pentru domeniul ce face obiectul contractului de achizitie publica: certificatul din seria ISO 14001 sau certificate echivalente.
In cazul unei asocieri, se vor prezenta certificate pentru fiecare din lucrarile
care fac obiectul procedurii, pentru fiecare asociat in parte cel putin pentru lucrarile asumate in cadrul asocierii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr.12.620/22.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.01.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2013 10:00
Locul: Primaria mun. Toplita, etaj 1, camera 104 - Sala de sedinte, Toplita, str. Nicoale Balcescu, nr. 14.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 Axa Prioritara 1 ? ?Sprijinirea dezvoltariidurabile a oraselor ? poli urbani de crestere? ? Domeniul major de interventie 1.1 ?Planuri integrate de dezvoltare urbana?, Sub-domeniul ? ?Centre urbane?, titlul proiectului: ?Modernizarea strazilor din municipiul Toplita judetul Harghita, in vederea dezvoltarii cailor de circulatie?, cod SMIS 7068.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiaraare pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Toplita- Birou Investitii, Programe, Proiecte
Adresa postala: Str. Nicolae Balcescu, nr.14 , judetul Harghita, Localitatea: TOPLITA, Cod postal: 535700, Romania, Tel. +40 0266341772, Email: [email protected], Fax: +40 0266341772, Adresa internet (URL): www.primariatoplita.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer