Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ? Placi de inox cu garnituri EPDM-HT aferente, lipite pe placi si garnituri de rezerva pentru schimbator de caldura tip TLX 250- SH si tip TLX 90-SW, respectiv V45-SST- CH; tip V45-SST- CHM si tip V60-SST ? .


Anunt de participare (utilitati) numarul 136222/31.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul ENERGIEI
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
? Placi de inoxcugarnituri EPDM-HTaferente, lipitepe placi si garnituri de rezerva pentru schimbator de calduratip TLX 250- SH si tip TLX 90-SW, respectiv V45-SST- CH; tip V45-SST- CHM sitip V60-SST ? .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magaziile din incinta SC CET Govora SA
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 867, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul cadru va avea durata de 2 ani si se va semna cu un singur ofertant pentru fiecare lot in parte. Durata contractelor subsecvente aferente fiecarui Lot este de 1 an, valoareaestimata a acestora fiind de 137500 lei/an pentru Lotul 1 si 296250 lei /an pentru Lotul 2.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru privind furnizarea ?placi de inoxcugarnituri EPDM-HTaferente, lipitepe placi si garnituri de rezerva pentru schimbator de calduratip TLX 250- SH si tip TLX 90-SW, respectiv V45-SST- CH; tip V45-SST- CHM sitip V60-SST ? .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42511100-2 - Schimbatoare de caldura (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini.
Valoarea estimata a Acordului Cadru fara TVA pentru LOT 1 si LOT 2 este 867500 lei.
Valoarea estimata a Acordului Cadru fara TVA pentru LOT 1 este 275000 lei.
Valoarea estimata a Acordului Cadru fara TVA pentru LOT 2 este 592500lei.
Valoarea estimata fara TVA: 867, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: pentru Lotul 1= 5000 lei;pentru Lotul 2= 10000lei;valoare totala: 15000 lei.Perioada devalabilitate: minim 2luni de la termenul limita de primire a ofertelor.Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat.NOTA : Potrivit prevederilor art.17 alin.(3) si alin.(4) si art. 18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, avand in vedere prevederile art. 86 alin.(1) din HG 925/2006, numai in situatia in care garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare suma calculata in conditiile prevazute de art.278 indice 1, din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata. 5% din valoarea fara TVA a contractelor subsecvente;Modul de constituire a garantie de buna executie: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract;
-retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, cu respectarea HG 1045/2011.Ofertantul are obligatia de a preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie in propunerea tehnica.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Formular 12 A ? se va completa si de catre tertul sustinator daca este cazul;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formular 12 B - se va completa si de catre tertul sustinator(doar lit. a, c1 si d), daca este cazul;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20
- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular C;
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN
Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT
Director Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICI
Director Termoficare Urbana ? ing. Ion COCLET
Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia COCLET
Compartiment juridic- cs.jr. Radu TENEA
Sef Serviciu Tehnic ? ing. Ion JITIA Certificat Constatator emis de de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de 3 zile lucratoare de la data notificarii.
Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori in favoarea ofertantului.
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un curs mediu/anual comunicat de BNR)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, raportat la data depunerii ofertei.Se solicita prezentarea unor parti relevante din maxim 2 contracte a caror valoare insumata este de: a)Pentru Lotul 1 -minim 137500 lei;b) Pentru Lotul 2 - minim 296000 lei;
Cate o recomandare/ certificat constatator pentru fiecare contract prezentat ca experiernta similara.
Standarde de asigurare a calitatii. Certificate emise de organisme autorizate, care sa ateste ca detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si selectie si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul/invitatia de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a) fie de a anula procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru;b) fie de a continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare si selectie solicitate si care au prezentat oferta admisibila.In cazul in care, se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, pentru a departaja ofertele, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile Ordonantei de Urgenta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Str.Industriilor, nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, ,Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Email: [email protected], Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2012 15:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer