Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - " Pod de beton armat peste Valea Saes pe DJ 106 Lim.jud.Sibiu-Apold-Sighisoara (DN 13) km 87+164, judetul Mures"


Anunt de participare numarul 107469/07.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala:  str. Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Carmen Patran, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Oarga Marieta, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Oarga Marieta, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Judetul Mures
Adresa postala:  str.Primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Punct(e) de contact:  Oarga Marieta, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
" Pod de beton armat peste Valea Saes pe DJ 106 Lim.jud.Sibiu-Apold-Sighisoara(DN 13) km 87+164, judetul Mures"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Drumul judetean DJ106, km 87+164, jud.Mures
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de proiectare (faza proiect tehnic+detalii de executie) si de executie.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- PT, caiete de sarcini, detalii de exec., doc.ptr. obtinere avize, acorduri, autorizatiei de constr., verificarea PT de verificatori tehnici atestati, - obtinerea avizelor si a aut. de constr.;
-executia podului de beton armat;
-intretinerea podului pe perioada de garantie de buna executie (5 ani).
Pentru intocmirea unei oferte corespunzatoare se recomanda vizitarea amplasamentului.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 112, 900RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut. contr. isi rezerva dreptul de a contracta lucrari/serviciisuplimentare/similare.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
73 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- garantia de participare: 45.000 lei si de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- subcontractare sau asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local si de stat, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare si constatator emise de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de "informatii generale" cu declararea cifrei de afaceri pe anii 2007, 2008, 2009, Bilantul contabil (situatie financiara contabila)la 30.06.2010 vizat si inregistrat de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)minimum 4.500.000 lei;
- Profitul net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) conform bilantului(la 30.06.2010) trebuie sa fie pozitiv;
- Ofertantul/grupul de ofertanti trebuie sa demonstreze ca are capacitatea financiara de a sustine proiectarea si executia lucrarii prin prezentarea de documente ce demonstreaza aceasta (ex: scrisoare de confort bancar, linii de credit bancar, resurse financiare, etc.), in valoare de minim 250.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (2005 - 2009), experienta similara, Certificarea de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv, Copia contractului adus ca referinta, Procesul - verbal de receptie in copie, (la terminarea lucrarilor si cea finala, daca este cazul, declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, - prezentarea personalului , CV-uri, declaratii de disponibilitate, acord de asociere sau declaratia si lista cu subcontractantii, certificat ISO 9001, ISO-14001, OHSAS 18001 , Declaratie referitoare la cond de munca si protectie a muncii.
Atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri si poduri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- la experienta privind proiectarea: 1 contract de servicii de proiectare similar cu cel care face obiectul acestei achizitii si care a fost realizat fizic. Valoarea contractului de proiectare sa fie de cel putin63.000 lei;
- la experienta privind executia: maxim 2 contracte similare, finalizate in ultimii 5 ani, a caror suma va fi de minim2 200 000 lei- Dotari minime solicitate: buldozer, buldoexcavator sau excavator, macara pe pneuri sau automacara, utilaje de transport a materialelor de constructii, a molozului si a pamantului, cilindrii compactori, repartizator ? finisor pentru mixturi asfaltice, incarcator frontal, mijloace de transport specifice transportului de mixtura asfaltica dotate obligatoriu cu prelate, laborator autorizat, de grad II, pentru lucrari de constructii, avand incercari autorizate pentru aceasta lucrare (beton, beton armat, armaturi, drumuri etc.). In cazul in care ofertantul nu are laborator, acesta va depune un contract de colaborare cu un laborator autorizat degradul II.- Personal solicitat: -Sef santier ?angajat cu norma intreaga a ofertantului ? experienta in constr.poduri min.10 ani;
-Responsabil tehnic cu executia domeniul ?Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele? , angajat cu norma intreaga a ofertantului sau cu contract de colaborare, experienta in domeniu minima 7 ani. -Responsabil cu controlul tehnic de calitate experienta in functieminima 3 ani; -o persoana cu responsabilitati in domeniul protectiei si securitatii muncii- experienta 1 an;
- muncitori calificati: fierari betonisti, betonisti, dulgheri, montatori prefabricate, zidari, sudori, izolatori hidrofug, mecanici pentru utilaje, asfaltatori, lacatusi, vopsitori, muncitori de deservire;
-Prezentarea echipei propuse pentru realizarea proiectului: in echipa trebuie sa fie trei specialisti (proiectanti) de drumuri, din care 1 sa aibaexperienta in proiectarea podurilor de minim 10 ani. Ceilalti doi specialisti trebuie sa aiba experienta in proiectare de drumuri de minim 5 ani. Se vor depune documente justificative in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
programul calitatii
5%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
3.
termen de executie
10%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
4.
identificarea riscurilor
15%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13618
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.09.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Studiul de fezabilitate se va ridica de la sediul aut contr., zilnic (luni-vineri) intre orele 8 -16
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2010 13:00
Locul: Consiliul Judetean Mures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala:  str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540067, Romania, Tel. 0265-260323, Email:  [email protected], Fax:  0265-267856, Adresa internet (URL):  www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala:  str.primariei nr.2, Localitatea:  Targu Mures, Cod postal:  540026, Romania, Tel. 0265-263211, Email:  [email protected], Fax:  0265-268718, Adresa internet (URL):  www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer