Licitatie Publica - „ Prestare servicii citire contoare la casnici, agenti economici cu tarif monom si citire contoare la cerere pentru Enel Distributie Dobrogea "
Anunt de participare (utilitati) numarul 100486/22.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE DOBROGEA S.A.
Adresa postala: STR. NICOLAE IORGA NR. 89A, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900587, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA PROCUREMENT, Tel. 021.206.50.85, In atentia: NICOLETA POPOVICI, Email: [email protected], Fax: 021.317.59.80, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Directia Procurement
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021/206.50.85, Fax: 021.317.59.80
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Directia Procurement
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021/206.50.85, Fax: 021.317.59.80
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Directia Procurement
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021/206.50.85, Fax: 021.317.59.80
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
AGENT ECONOMIC
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
„ Prestare servicii citire contoare la casnici, agenti economici cu tarif monom si citire contoare la cerere pentru Enel Distributie Dobrogea "
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: - munca de teren
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Enumerarea serviciilor si activitatilor componente:
In conformitate cu Caietul de Sarcini-citiri de regularizare contoare pentru consumatorii casnici inclusi in sistemul de gestiune clienti, cu scadenta conform planului lunar de citire, pentru Unitatile Teritoriale din aria EDD-citiri de regularizare contoare pentru micii consumatori inclusi in sistemul de gestiune clienti, cu scadenta conform planului lunar de citire , pentru Unitatile Teritoriale din zonele EDD-citiri la cerere, in afara planului lunar de citire, atat pentru consumatorii casnici cat si pentru micii consumatori inclusi in sistemul de gestiune a clientilor din Unitatile Teritoriale din aria EDD; ca urmare a unei cereri/reclamatii din partea Achizitorului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
65500000-8 - Servicii de citire a contoarelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI 1 LA CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 4, 577, 356RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de: 70000 LEI (35000 LEI pentru IMM-uri).Garantia de buna executie 10 % (5 % - IMM)din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind ne?adrarea ?situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006Certificat de atestare fiscala, privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele localeCertificat de inregistrare, emis de O.R.C.Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului ComertuluiDeclaratie privind ?adrarea ?reprinderii ?categoria ?reprinderilor mici si mijlocii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil la 31.12.2008Nivel specific minim necesar : cifra de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani (2007.2008.2009) -4600000 lei / 2300000 lei (pt.IMM),
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani (2007.2008.2009) - Listei principalelor contracte care au avut ca obiect prestarea de servicii similare, incheiate in calitate de contractant si indeplinite in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia au fost autoritati contractante sau clienti privatiSe va prezenta cel putin un contract ce a avut ca obiect prestarea de servicii similare cu o cantitate de minim 25% din cantitatile totale de citiri din prezentul contract.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti - ofertantii trebuie sa prezinte cel putin o recomandare/certificat , emisa si contrasemnata de catre o autoritate ori de catre clientul beneficiar, cu corespondent in lista de contracte prezentate la paragraful anteriorResurse umane - Ofertantul trebuie sa faca dovada asigurarii structurii minime de personal, cu calificare corespunzatoare pentru indeplinirea integrala a serviciilor solicitate.Structura minima a personalului, calificare personal.
Resurse tehnice - Sa aiba dotare cu tehnica de calcul si acces la internet, pentru a asigura schimbul de date informatice la termenele solicitate; Sa asigure personalului propriu conditiile necesare deplasarii optime la locurile de consum solicitate de Achizitor.Standarde de asigurare a calitatii - SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent.Declaratie privind respectarea conditiilor de munca, sanatate si securitate in munca, PSI , protectia mediului,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SA 481
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.06.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2010 10:30
Locul: Locul: Sediul SC Enel Distributie Muntenia SA - Directia Procurement, COPR C, ET. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Negociere accelerata - cf. art.110 alin.(1) lit.b. din O.U.G. nr. 34/2006 actualizata Ordinul nr.51/13.03.2009 ANRMAP coroborat cu art.113 alin.(1) si alin.(2) din O.U.G. nr. 34/2006 MODUL DE OBTINERE A DOCUMENTATIEI: ATASATA IN TOTALITATE PREZENTULUI ANUNT
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STRADA STAVROPOLEUS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. TRAIAN NR. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241/606597, Fax: 0241/616300
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Enel Distributie Muntenia S.A.- Directia Procurement
Adresa postala: Bd-ul I. Mihalache nr. 41-43, sector 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011172, Romania, Tel. 021.206.50.85, Fax: 021.317.59.80
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.05.2010 11:20