Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - -prestarea serviciilor de intretinere si reparatii autovehicule


Anunt de participare (utilitati) numarul 87257/24.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Budes, Tel.021/2041320, Fax: 021/2014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
-prestarea serviciilor de intretinere si reparatii autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: - la sediul prestatorului
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-prestarea serviciilor avand ca obiect intretinerea si repararea autovehiculelor prevazute in Anexa 1 si 2 la documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- servicii de repararea si de intretinerea autovehiculelor
Valoarea estimata fara TVA: 98, 650RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie participare: prin OP/scrisoare garantie bancara, pt.fiecare lot cuantum-anexa B;garantie buna executie=5% din valoarea totala a contractului/Lot, fara TVA, prin retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-contract de asociere legalizat inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Conform paragrafului H1 din documentatia de atribuire: pentru persoane juridice romane-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din OUG nr.34/2006 (formular H1), Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificat privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei iar pentru persoane juridice straine documente similare celor solicitate persoanelor juridice romane.Conform paragrafului H2 din documentatia de atribuire: pentru persoane juridice romane-Certificat constator detaliat si certificat de inmatriculare emise de ORC iar pentru persoane juridice straine documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara:
Se solicita ca ofertantul sa depuna o lista cu principalele tipuri de servicii prestate beneficiarilor in ultimii 3 ani.In acest sens se va depune o lista a principalelor tipuri de servicii prestate in ultimii 3 ani, continand tipuri de servicii, perioade de prestare si beneficiari.
2. Autorizatie pentru lucrari de service auto. (Formular H3 Sectiunea IV).
Se solicita ca ofertantul sa fie autorizat pentru lucrari de service auto, de catre producatorul/ reprezentanta acestuia in Romania/importatorul, pentru lotul/loturile pentru care se depun oferte.In dovedirea indeplinirii acestei conditii se va prezenta autorizatia pentru lucrari de service din partea producatorului/ reprezentantei acestuia in Romania/importatorului pentru lotul/loturile pentru care se depun oferte, (Formular H3 din Sectiunea IV).In cazul in care autorizatia nu este redactata in limba romana se va prezenta si o traducere autorizata a acestora in limba romana.
3. Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora.Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia, insotita si de acordurile de subcontractare (Formular H4 din Sectiunea IV);
In cazul in care nu exista subcontractanti se va depune o declaratie in acest sens.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2009 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA - Corp Logistic
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- Comisia de evaluare din cadrul CN AIHCB SA si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
-Oferta depusa va cuprinde in mod obligatoriu toate serviciile din lotul pentru care se depune oferta, cu toate specificatiile indicate in Caietul de Sarcini. Nu se accepta oferte partiale pentrulotul/loturile ofertate. Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului/contractelor de achizitie publica, precum si factorii de evaluare ai ofertelor depuse se regasesc la paragrafele J.4 si J.5 - Sectiunea I din documentatia de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala Aeroportul International Henri CoandaBucuresti SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Calea Bucurestilor, Nr. 224 E, Judetul Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.021/2041320, Fax: 021/2014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2009 12:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer