Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - « Proiectare , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari de constructie pentru proiectul retea de alimentare cu apa, Retea de apa menajera si statii de epurare , Centru de zi penru persoane care necesita ajutor social Extindere re


Anunt de participare numarul 85680/03.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Brancoveanu
Adresa postala: Str Constantin Brancoveanu nr 63, Localitatea: Potlogi, Cod postal: 137370, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Alexandru Stancu, Tel.0245722401/0721807457, Email: [email protected], Fax: 0245722492, Adresa internet (URL): www.primariapotlogi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
« Proiectare , asistenta tehnica din partea proiectantului siexecutie lucrari de constructie pentru proiectul retea de alimentare cu apa, Retea de apa menajerasi statii de epurare , Centru de zi penru persoane care necesita ajutor social Extindere retele publice locale de alimentare cu gaze naturale , Modernizare drumuri satesti , pastrarea traditiei culturale in Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Brancoveanu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comunele Potlogi si Odobesti, judetul Dambovita, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
« Proiectare , asistenta tehnica din partea proiectantului siexecutie lucrari de constructie pentru proiectul retea de alimentare cu apa, Retea de apa menajerasi statii de epurare , Centru de zi penru persoane care necesita ajutor social Extindere retele publice locale de alimentare cu gaze naturale , Modernizare drumuri satesti , pastrarea traditiei culturale in Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Brancoveanu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Proiectarealimentare cu apa in sistem centralizat sat Potlogi comuna Potlogi si satele Zidurile, Crovu si Odobesti, comuna Odobesti, 2. Rroiectare Retele de canalizare menajera si statie e epurare sat Odobesti, Crovu si Zidurile , comuna Odobesti, 3. Proiectare Retele de canalizare menajera si statie de epurare, sat Potlogi, comuna Potlogi, 4. Proiectare Centru de zi penru persoanele care necesita ajutor social sta Zidurile, comuna Odobesti,
5. Proiectare Extindere retele publice locale de alimentare cu gaze naturale sat Romanesti, comuna Potlogi,
6. Proiectare Modernizare drumuri comunale comuna Odobesti, judetul Dambovita»
7. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru alimentare cu apa in sistem centralizat sat Potlogi comuna Potlogi si satele Zidurile, Crovu si Odobesti, comuna Odobesti, 8. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Retele de canalizare menajera si statie e epurare sat Odobesti, Crovu si Zidurile , comuna Odobesti, 9. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Retele de canalizare menajera si statie de epurare, sat Potlogi, comuna Potlogi, Centru de zi penru persoanele care necesita ajutor social sta Zidurile, comuna Odobesti, 10. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Extindere retele publice locale de alimentare cu gaze naturale sat Romanesti, comuna Potlogi, 11. Asistenta tehnica din partea proiectantului pentru Modernizare drumuri comunale comuna Odobesti, judetul Dambovita»
12. Executie lucrari de constructie pentru alimentare cu apa in sistem centralizat sat Potlogi comuna Potlogi si satele Zidurile, Crovu si Odobesti, comuna Odobesti, 13. Executie lucrari Retele de canalizare menajera si statie e epurare sat Odobesti, Crovu si Zidurile , comuna Odobesti, 14. Executie lucrari Retele de canalizare menajera si statie de epurare, sat Potlogi, comuna Potlogi, 15. Executie lucrari Centru de zi penru persoanele care necesita ajutor social sta Zidurile, comuna Odobesti,
16. Executie lucrari Extindere retele publice locale de alimentare cu gaze naturale sat Romanesti, comuna Potlogi
Executie lucrari Modernizare drumuri comunale comuna Odobesti, judetul Dambovita
Valoarea estimata fara TVA: 19, 191, 881RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 380000RON, garantie de buna executie7% din valoarea contractuluiexclusiv tva
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local si FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si sau straina sau asocieri de persoane juridice romane si sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe va atasa Formularul nr. 12A (DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA) completat
Se va atasa Formularul nr. 12B (DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art. 181 DIN ORDONANTA DE URGENTA A GUVERNULUI NR. 34/2006, APROBATA CU MODIFICARI SI COMPLETARI PRIN LEGEA NR. 337/2006) completat.
Se vor atasa certificate valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea economica si financiaraDate privind situatiile financiare anuale pe anul 2008 (bilantul contabil la 31.12.2008 impreuna cu anexele la bilant, inregistrat la Administratia financiara)
Valorile vor fi exprimate in lei.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe va completa Formularul nr. 1: Fisa de informatii generale
I).Persoanele juridice romane vor atasa copii dupa situatiile financiare anuale pe anul 2008 (bilantul contabil la 31.12.2008 impreuna cu anexele la bilant, inregistrat la Administratia financiara).
II).Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Ofertantii straini , daca, din motive obiective, justificate corespunzator, nu au posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acestia au dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa prezinte o imagine fidela a situatiei economice si financiare la data de 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind pregatirea profesionala, calificarea si studiile personalului responsabil pentru executia serviciilor, dovedite prinCV uri insotite de contracte, diplome relevante din care sa reiasa experienta si pregatirea profesionala a persoanelor implicate in executarea contractului.Operatorii participanti la procedura de atribuire a contractului trebuie sa dispuna de urmatorul personal: Proiectare: -un manager de proiect- personal calificat in intocmirea documentatiilor tehnice (PT/DE) inginer instalatii pentru constructii/hidrotehnician, arhitect/inginer constructor
- personal calificat cu experienta in proiectare retele de canalizare privind colectare si transport prin vacuum (SF/PT/DDE)
Firma de proiectare va fi atestata in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si autorizatiei degospodarire a apelor conform Ordinului nr. 1671/25.10.2007 sau va prezenta contract de asociere sau subcontractare cu o firma atestata.
Executie: -sef de santier , inginer specialitate lucrari edilitare, ingineri certificati in lucrari canalizare sistem vacuum
- Personal calificat ptr. lucrarile specifice contractului montatori conducte, sudori , electricienietc.
- Personal autorizat sudura PEHD 1 persoana- Responsabili RTE in constructii edilitare
- Responsabil RTE in constructii civile
- Responsabil CQ
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret oferta
55%
Descriere:
2.
P tehnica
45%
Descriere: ) descrierea activitatilormaxim 35 de puncte
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2009 12:00
Locul: A D I Brancoveanu , Comuna Potlogi , Judet Dambovita , str.C.Brancoveanu , nr 63
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
)membrii comisiei de evaluare2) reprezentantii autorizati ai ofertantilor;3) alte persoane autorizate de Autoritatea contractanta;4) observatori din partea CRPDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR , Masura 322 , Renovarea , dezvoltarea satelor , imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.3) Alte informatii
Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)CodCPV: 71322000-1 Servicii de proiectare tehnica71311100-2 Servicii de asistenta tehnica45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa45232400-6 Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri45231221-0 Lucrari de constructii de conducte de alimentare cu gaz45215221-2 Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Ploiesti, Sectia de contencios-administrativ
Adresa postala: Emil Zolla nr. 4, Ploiesti, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 11111, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Brancoveanu
Adresa postala: comuna POTLOGI, satul POTLOGI, nr. 63, judetul DAMBOVITA, Localitatea: Potlogi, Cod postal: 137370, Romania, Tel.0245722401, Email: [email protected], Fax: 0245722492
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer