Licitatie Publica - « Proiectare tehnica , Asistenta tehnica din partea proiectantului, Executie lucrari de Alimentare cu apa in sistem centralizat sat Vlad Tepes, Canalizare menajera in sistem centralizat sat Vlad Tepes, comuna Comana, judetul Giurgiu »
Anunt de participare numarul 108579/29.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COMANA (PRIMARIA COMANA)
Adresa postala: SERBAN CANTACUZINO NR 50SAT COMANA COMUNA COMANA JUDETUL GIURGIU, Localitatea: Comana, Cod postal: 087055, Romania, Punct(e) de contact: NICULAE NICOLETA, Tel. 0246283302, Email: [email protected], Fax: 0246283302;0246283114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: SERVICII ALE ADMINISTRATIILOR PUBLICE LOCALE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
« Proiectaretehnica , Asistenta tehnica din partea proiectantului, Executie lucrari deAlimentare cu apa in sistem centralizat sat Vlad Tepes, Canalizare menajera in sistem centralizat sat Vlad Tepes, comuna Comana, judetul Giurgiu »
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SAT VLAD TEPES
COMUNA COMANA
JUDETUL GIURGIU
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
« Proiectaretehnica , Asistenta tehnica din partea proiectantului, Executie lucrari deAlimentare cu apa in sistem centralizat sat Vlad Tepes, Canalizare menajera in sistem centralizat sat Vlad Tepes, comuna Comana, judetul Giurgiu »
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare pentru ?Alimentare cu apa in sistem centralizat sat VLAD TEPES, comuna COMANA, judetul GIURGIU? Servicii de proiectare pentru ?Canalizare menajera in sistem centralizat sat VLAD TEPES, comuna COMANA, judetul GIURGIU?Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru ?Alimentare cu apa in sistem centralizat sat VLAD TEPES, comuna COMANA, judetul GIURGIU?Servicii de asistenta tehnica din partea proiectantului pentru ?Canalizare menajera in sistem centralizat sat VLAD TEPES, comuna COMANA, judetul GIURGIU?Lucrari de executiepentru ?Alimentare cu apa in sistem centralizat sat VLAD TEPES, comuna COMANA, judetul GIURGIU?Lucrari de executiepentru ?Canalizare menajera in sistem centralizat sat VLAD TEPES, comuna COMANA, judetul GIURGIU?
Valoarea estimata fara TVA: 5, 848, 954RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare pentru valoarea de 58000RON.Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 7% din valoarea contractului , exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCALHG nr. 577/1997, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si/sau straina, sau asociere de persoane juridice si/sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006.
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru participarea la procedura.
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art.180/OUG nr.34/2006, anexa 10- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrareaofertantului in nici una din situatiile prevazute la art.181/OUG nr.34/2006, in conformitate cu anexa 10- Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;Certificatelevalabile la data deschiderii ofertelor care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare; Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor; documentele de infiintare ale operatorului economic si codul unic de inregistrare-conform fisei de date a achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fiemai mare decat 10.000.000 lei .
Indicatori financiari-lichiditate generala-100%
Mod de dovedire: Date privindsituatiile financiare anuale pe anii 2007, 2008 si 2009 (bilanturilecontabilela 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 impreuna cu anexele la bilanturi, inregistrate la Administratia financiara ).Valorile vor fi exprimate in lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului: Excavator Autoincarcator;Compactor;Placa vibratoare; Compactor;Buldozer; Aparat sudura PEHD; Macara; Autobasculanta -Conform fisei de date a achizitiei.
Personal Proiectare: personal calificat in intocmirea documentatiilor tehnice (PT/DE) ? inginer instalatii pentru constructii, inginer hidrotehnician, Firma de proiectare va fi atestata in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si autorizatiei degospodarire a apelor conform Ordinului nr. 1671/25.10.2007 sau va prezenta contract de asociere sau subcontractare cu o firma atestata.
Personal executie; sef de santier, inginer specialitate lucrari edilitare (inginer/ instalatii pentru constructii, inginer/hidrotehnician), diploma de manager de proiect sau adeverinta (curs recunoscut de Ministerul Muncii)·Personal calificat ? ptr. lucrarile specifice contractului ? montatori conducte, sudori , electricieni, mecanic utilaje grele, etc.·Personal autorizat sudura PEHD ·Responsabili RTE in constructii edilitare ·Responsabil CQ, in domeniul constructiilor edilitare ·Responsabil dezvoltare durabila - diploma sau adeverinta dezvoltare durabila-Conform fisei de date a achizitiei.
Lista experienta similara: Operatorii participanti trebuie sa faca dovada in ultimii cinci ani experientei similare (proiectare si constructii retea de canalizare, de retea apa) in care valoarea cumulata sa fie cel putin5.000.000 lei.
Standardele de asigurare a calitatii: Certificat de atestare privind sistemul calitatii ISO- 9001 valabil la data deschiderii ofertelor. Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii;
Standarde de protectie a mediului: Certificat care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 14001 valabil la data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului- Minim 1 recomandare din partea altui beneficiarpentru lucrare similara, pentru operatorii participanti la procedura.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2010 14:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMANA SAT COMANASTR. SERBAN CANTACUZINO NR.50 COMUNA COMANA JUDETUL GIURGIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1.MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE2.REPREZENTANTII AUTORIZATI AI OFERTANTILOR3.ALTE PERSOANE AUTORIZATE DE AUTORITATEA CONTRACTANTA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL BUCURESTI, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5 SECTOR 4 BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, 0213195181, Email: [email protected];[email protected], Fax: BIRP 3191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspx?idInstitutie=2
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMANA
Adresa postala: SAT COMANA STR.SERBAN CANTACUZINO NR.50COMUNA COMANA JUDETUL GIURGIU, Localitatea: COMANA, Cod postal: 087055, Romania, Tel. 0246/283302, Email: [email protected], Fax: 0246/283114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 14:31