Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - : PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI REABILITARE SI CONSTRUCTIE CAMPUS SCOLAR GRUPUL SCOLAR PREDA BUZESCU BERBESTI VALCEA.


Anunt de participare numarul 35010/04.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Berbesti (Consiliul Local Berbesti)
Adresa postala: Str. Principala, nr. 35, Localitatea: Berbesti, Cod postal: 247030, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Orasului Berbesti, Tel.0250869001, Email: [email protected], Fax: 0250869345
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
: PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI REABILITARE SI CONSTRUCTIE CAMPUS SCOLAR GRUPUL SCOLAR PREDA BUZESCU BERBESTI VALCEA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Grupul Scolar Preda Buzescu - Berbesti, Str. Principala, Jud. Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Proiectare, Expertiza tehnica la doua cladiri ale unitatii de invatamant , Studiul Geo., Docum. pt. ob. avize, Docum. ob. autor. de construire, Antemasuratori, Caiete de sarcini, Liste de cantitati.2.Executie lucrari , pe baza proiectului tehnic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
36150000-7-Mobilier scolar (Rev.1)
45214000-0-Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
65000000-3-Utilitati publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se reabiliteaza doua cladiri ale unitatii de invatamant si se construiesc : atelier, scoala, cantina +club, internat, doua centrale termice.
Valoarea estimata fara TVA: 14, 930, 420RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.=74652RON(0.5%val estim. a contr.)LotI = 5000RON, LotII 69652RON.const.prin scris.de gar.banc.incont.nr. RO68TREZ6805006XXX000033, Trez.Berbesti, Gar.debuna exec.=10%din val.contr.faraTVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
transf. de la bug. de stat la bug. local prin HG 454/21.05.2007pt. anul 2007.Pt.anul 2008 bug. local cat si transf. de la bug.de stat.Plata se va face prin O.P. in 21 zile de la emit. facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea ofertantilor in scopul indeplinirii contractului, dar fara obligatia de a constitui o noua persoana juridica.Depunerea la oferta a contratului de asociere .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- eligibilitatea ;
2.- informatii generale ofertant ;
3.- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 ;
4.- formulare tip de plata a taxelor si impozitelor (D.G.F.P.S. si D.I.T.L.) ;Pentru persoane juridice/fizice romane :
5.- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ;
6.- autorizatie de functionare/altele echivalente ;
7.- statutul societatii ;
8.- certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie ;
Pentru persoane juridice/fizice straine :
9.- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- raportare economico-financiara vizata de DGFPS, valabil la data de 31.12.2006 sau 30.06.2007 ;2.- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.- o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani , insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatilor, beneficiari ;cel putin un contract de lucrari ( proiectare si/sau executie) similar ca valoare celui supus achizitiei ;2.- declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ;
3.- informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune si de asigurarea calitatii ;
4.- informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre asociati si specializarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contract de lucrari ( proiectare si/sau executie) similar ca valoare celui supus achizitiei ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei cel mai saczut
80%
Descriere:
2.
durata de executie cea mai mica
10%
Descriere:
3.
programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: se va achita la casieria Primaria Orasului Berbesti sau cu ordin de plata in contul RO68TREZ6805006XXX000033, trezoreria Berbesti , cod fiscal 2541355
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2007 14:00
Locul: Primararia Orasului Berbesti, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite de catre ofertanti cu imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Victoriei, nr 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248/624940, Fax: 0248/211800
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimetul Juridic din cadrul Primariei Orasului Berbesti
Adresa postala: strada Principala nr. 35, ,Localitatea: Berbesti, Cod postal: 247030, Romania, Tel.0250/869001, Email: [email protected], Fax: 0250/869345
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2007 14:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer